Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping)

VakantiehuisWeer vandaag24°18°
Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping)
7,9

6 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping) in het Nederlands

B&B: geen lang verblijf aangeraden

Jovita
6-11-2016

Wij verbleven een dikke week in B&B Les Gonies. We kijken er met gemengde gevoelens naar terug.

Het domein is mooi gelegen: een ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en het verkennen van deze prachtige streek met leuke dorpjes. De kamer was ook mooi ingericht en net. De bereide maaltijden zijn lekker. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk doch niet altijd even hartelijk.

Wij gingen naar daar omwille van het concept: maaltijden met eten van eigen kweek en omwille van de boerderij.

Zwembad is in orde en voorzien van kindvriendelijke omheining.

Overnachting met ontbijt is budgetvriendelijk.

Er zijn een aantal maaltijden die gemeenschappelijk zijn en deze zijn lekker en goed van prijs. De andere maaltijd zijn eerder prijzig. Bovendien wordt er niet duidelijk gecommuniceerd over de prijs. De prijzen zijn geafficheerd dus wordt er van uit gegaan dat je het hebt gelezen. Bovendien weet je dat je B&B gasten hoofdzakelijk afhankelijk zijn van je eigen restaurant.

Ik had op voorhand aangegeven vegetarisch te zijn. Dit was geen probleem. De ene dag kreeg ik een heerlijk vegetarisch alternatief voorgeschoteld en een andere maaltijd werd het vlees gewoon weggelaten.

De ontbijtmand was buiten andere confituren een hele week hetzelfde. De ontbijtmand werd niet direct weggehaald 's ochtends en de volgende dag werd er gewoon in hetzelfde flesje gewoon wat melk toegevoegd. Melk die de dag voordien in de warme mand buiten was blijven staan.

Dit verblijf is aan te raden voor camping gasten, voor verblijf in de gîtes en voor een kort verblijf (doorreisgasten). We misten de hartelijkheid, de harte en ziel dat net eigen is aan een bed & breakfast. Wij vinden het alvast geen echt bed en breakfast waardig (althans voor een lang verblijf).

Heerlijk rustig tussen de dieren kamperen

Ronald Oosterom
17-8-2015

Domaine Les Gonies is een heerlijke plek om te verblijven. Mooie ruime plekken. Een mooi aangelegd zwembad. Net sanitair, door Ton en Mirela leuk georganiseerde uitstapjes en natuurlijk het heerlijke eten.

De Lot is een mooie streek met verschillende leuke bezienswaardigheden.

Op de overzichtelijke camping vermaken de kinderen zich prima met alle beesten.

Een aanrader!

Na vakantieweek in familiegezelschap kwamen wij naar deze camping voor rust&ruimte zoals we dat kennen van andere mini-campings. Prachtig groene plek met mooi vrij uitzicht, maar beloftes op site niet reëel. "Plekken van 300m2": er is inderdaad veel ruimte tussen tenten, maar afgevlakte plek zelf was max. 50m2, alles daar om heen is gezamenlijke ruimte. Werd door alle kinderen gebruik van gemaakt om te spelen met of zonder honden, ook direct voor onze tent. Werden wij niet blij van. Geen bomen of andere afbakening dus weinig privacy. "Elke plek zon en schaduw": er is 1 grote boom met schaduw voor iedereen als je je stoel oppakt en eronder gaat zitten. Bij meeste plekken zelf geen schaduw. Zwembad niet erg schoon maar mooi aangelegd, fijn plekje. Helpers van eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Zoek je als gezin met kids een kleine groene camping, dan zit je goed bij Les Gonies. Kom je zonder kinderen voor rust en stilte, dan zou ik in het hoogseizoen toch even verder zoeken.

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf in een geweldige safaritent. Heerlijk veel ruimte met varken en schapen voor de deur. Voor de kinderen voldoende ruimte om te spelen. Gezellig met andere campinggasten en bewoners van gites. De BBQ bij aankomst is een aanrader en ook het forelvissen en vooral het eten nadien is top.

heerlijke ontspannen vakantie

Familie Gooijer
4-9-2011

Les Gonies biedt alles voor een ontspannen vakantie. Wij hadden de 4-persoonsgite, maar kamperen in een eigen of safaritent is ook mogelijk (en leuk!) Ruimte, verkoelend zwembad, lekker eten en een goede sfeer zijn kenmerkend voor Les Gonies. Niks moet, maar er kan wel van alles gedaan worden. Zoals barbecuen in de gemeenschappelijke tuin onder de grote kastanjeboom; vissen op forel, waarna de vis ter plekke gerookt wordt en als maaltijd kan worden genuttigd; of beeldhouwen onder leiding van beeldend kunstenaar Miep van Gunst. We hebben een heerlijke vakantie gehad en bevelen deze plek van harte aan!

fantastische locatie voor je vakantie

Paul van der Zaal
19-9-2010

Heerlijke vakantielocatie.

Rust, kindvriendelijk, lekker eten, zwembad, mooie locatie, aardige mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping) in Mauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping) scoort een 7.94 uit 10 op basis van 6 reviews.