Géén boekingskosten
/Frankrijk/Midi Pyrenees/Mauroux/Vakantiehuizen Mauroux/Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping)

Domaine Les Gonies(+ mini camping)

Vakantiehuis

• 8.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Domaine Les Gonies(+ mini camping)

• 9Josefien07-07-2022

Een heerlijke vakantie!

Wij hebben genoten van de rust, de ruime kampeerplek + prachtig uitzicht en het lekkere eten.

• 9Karen28-01-2022

Het was fantastisch, we komen zeker terug!!

Het domaine is een unieke plek waar landbouw, akkerbouw en zorg voor de natuur samenkomen. De camping bevindt zich op een schitterende plek met wijds uitzicht. Er zijn vijf ruime plekken met vrij uitzicht op het dal. We hebben genoten van de rust, het ruime zwembad, het schone sanitair en de mooie omgeving. Je kunt een paar keer per week aanschuiven bij het avondeten. Er is een knusse bar en je kunt ook producten van de eigen boeren kopen. Kortom, een heerlijke stille en relaxte plek.

• 10Margareth06-01-2022

Super!

Een fantastische gastvrij en rustige plek om heerlijk te ontspannen. We komen er al jaren met veel genoegen !!

• 10Margriet06-01-2022

Heerlijke plek!

Een heerlijke plek om tot rust te komen! Zeker omdat het adults only is ((-: Ik verbleef in één van de De Waard tenten met mooi uitzicht over de vallei. Iedere ochtend een lekker ontbijtje met verse broodjes, zelfgemaakte jam én versgezette koffie. Echt vakantie. Met het warme weer heerlijk genoten van het zwembad, boekje er bij en ontspannen. Douches en wc's bevinden zich in een verbouwde schuur en zijn prima en schoon. Je zit midden in het bio-boerenbedrijf waarbij de gerooide knofloken gewoon liggen te drogen. Heerlijke geur by the way. Er is altijd de mogelijkheid om een glaasje met Ton en Mirella mee te drinken en je kunt aantal keren per week genieten van de kookkunsten van Mirella. Kort gezegd, ik kom terug!

• 9C.Averdonk06-01-2022

Heerlijke vakantie

Prima verblijf in Gite. Alle basisvoorzieningen aanwezig. Gezellig ingericht.

• 8Natuur
  • 9Thomas en Priscilla17-09-2019

Heerlijk rustig in een mooie omgeving

Een week in een gite verbleven. Heerlijke ruime gite die van alle gemakken is voorzien. Mooie ruime inloopdouche. Veel buitenruimte. Als je op zoek bent naar rust dan moet je echt hier zijn. Adults only concept. Fijn zwembad die je vaak helemaal voor jezelf hebt. Helaas waren er in de tijd dat wij er waren veel muggen. De eerste nacht wel 40 muggen gemept, hierdoor slecht geslapen. Vervolgens heeft de gastheer een klamboe voor ons opgehangen. Wat een SERVICE. Hierna alleen maar heerlijk geslapen,soms iets te heerlijk. Haha. Wij komen zeker nog een keertje terug.

• 8De Rooij Anne-ietske19-06-2019

Geweldige plek ,we komen zeker terug.

Prachtige parkachtige plek. Eten is een belevenis .Gezellige bediening door Ton . Mirella is een uitstekende kok en verzorgt mooie en lekkere biologische gerechten. Als je nog verder kijkt op het landgoed dan kom je een speciale manier van landbouw en veeteelt tegen .Ton kan boeiend vertellen en heeft heel veel kennis door ondervinding en opleiding . Heerlijke rust ,mooie omgeving . We komen zeker terug.

• 7Jovita06-11-2016

B&B: geen lang verblijf aangeraden

Wij verbleven een dikke week in B&B Les Gonies. We kijken er met gemengde gevoelens naar terug.

Het domein is mooi gelegen: een ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en het verkennen van deze prachtige streek met leuke dorpjes. De kamer was ook mooi ingericht en net. De bereide maaltijden zijn lekker. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk doch niet altijd even hartelijk. Wij gingen naar daar omwille van het concept: maaltijden met eten van eigen kweek en omwille van de boerderij. Zwembad is in orde en voorzien van kindvriendelijke omheining. Overnachting met ontbijt is budgetvriendelijk.

Er zijn een aantal maaltijden die gemeenschappelijk zijn en deze zijn lekker en goed van prijs. De andere maaltijd zijn eerder prijzig. Bovendien wordt er niet duidelijk gecommuniceerd over de prijs. De prijzen zijn geafficheerd dus wordt er van uit gegaan dat je het hebt gelezen. Bovendien weet je dat je B&B gasten hoofdzakelijk afhankelijk zijn van je eigen restaurant. Ik had op voorhand aangegeven vegetarisch te zijn. Dit was geen probleem. De ene dag kreeg ik een heerlijk vegetarisch alternatief voorgeschoteld en een andere maaltijd werd het vlees gewoon weggelaten. De ontbijtmand was buiten andere confituren een hele week hetzelfde. De ontbijtmand werd niet direct weggehaald 's ochtends en de volgende dag werd er gewoon in hetzelfde flesje gewoon wat melk toegevoegd. Melk die de dag voordien in de warme mand buiten was blijven staan.

Dit verblijf is aan te raden voor camping gasten, voor verblijf in de gîtes en voor een kort verblijf (doorreisgasten). We misten de hartelijkheid, de harte en ziel dat net eigen is aan een bed & breakfast. Wij vinden het alvast geen echt bed en breakfast waardig (althans voor een lang verblijf).

• 9Ronald Oosterom17-08-2015

Heerlijk rustig tussen de dieren kamperen

Domaine Les Gonies is een heerlijke plek om te verblijven. Mooie ruime plekken. Een mooi aangelegd zwembad. Net sanitair, door Ton en Mirela leuk georganiseerde uitstapjes en natuurlijk het heerlijke eten. De Lot is een mooie streek met verschillende leuke bezienswaardigheden. Op de overzichtelijke camping vermaken de kinderen zich prima met alle beesten. Een aanrader!

• 7Marianne01-09-2014

Mooie plek maar beloftes op site niet waargemaakt

Na vakantieweek in familiegezelschap kwamen wij naar deze camping voor rust&ruimte zoals we dat kennen van andere mini-campings. Prachtig groene plek met mooi vrij uitzicht, maar beloftes op site niet reëel. "Plekken van 300m2": er is inderdaad veel ruimte tussen tenten, maar afgevlakte plek zelf was max. 50m2, alles daar om heen is gezamenlijke ruimte. Werd door alle kinderen gebruik van gemaakt om te spelen met of zonder honden, ook direct voor onze tent. Werden wij niet blij van. Geen bomen of andere afbakening dus weinig privacy. "Elke plek zon en schaduw": er is 1 grote boom met schaduw voor iedereen als je je stoel oppakt en eronder gaat zitten. Bij meeste plekken zelf geen schaduw. Zwembad niet erg schoon maar mooi aangelegd, fijn plekje. Helpers van eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Zoek je als gezin met kids een kleine groene camping, dan zit je goed bij Les Gonies. Kom je zonder kinderen voor rust en stilte, dan zou ik in het hoogseizoen toch even verder zoeken.

Vakantiehuis Domaine Les Gonies(+ mini camping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Gonies, 46700