Vakantiehuis Les neuf cerisiers

• 9.3Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les neuf cerisiers voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiehuis Les neuf cerisiers

• 9N.07-04-2019

Een plek om terug te komen!

Heerlijke week gehad in huisje Le Petit Pain. Voor kids is het hier super vanwege het zwembad en de heerlijke ruime 'tuin' met o.a. een trampoline. De omgeving is prachtig - mooie uitvalsbasis voor trips naar zowel de kust als de Pyreneeën. Gastvrouw en -heer zeer behulpzaam en geven fijne tips.

• 10Familie Mulder17-02-2019

Onvergetelijke vakantie bij fantastische mensen!!

We zijn met ons gezin (met 2 kinderen, 7 en 10) vaker in Frankrijk geweest, in de Dordogne. We waren nieuwsgierig naar de Pyreneeen en zochten een betaalbare accommodatie zo ver mogelijk richting de Pyreneeen. Deze vonden we in Mascaras, bij Les neuf cerisiers, huisje le petit pain. Ongelooflijk mooie omgeving waar voor altijd onvergetelijke herinneringen zijn ontstaan. Gastheer Marco en gastvrouw Natasja hebben eveneens een onuitwisbare indruk achter gelaten. Zoveel energie wat er van hen afkwam, de verhalen, het heerlijke eten. Het terrein was prachtig onderhouden, het zwembad heerlijk om in te zwemmen en de huisjes supersfeervol. Al met al een fantastische vakantie genoten daar, onvergetelijk.

• 2018
    10Miguel Godderis28-11-2018

Super!

Was een prachtige vakantie, en vooral prachtig gastgezin. Niets is teveel gevraagd. Genoten van de rust, natuur , gewoon van alles!!!! De Gite was supermooi en heel hygienisch. En ja ook van het WK met een pracht van een Belgische ploeg. Bedankt voor alles Marco en Natasja Wij komen zeker nog terug!!! Hebben intussen opnieuw geboekt voor juli 2019.

Groetjes

Inge, Miguel, Tanguy en Kenzo

• 10Marjon22-11-2018

Top vakantie!!

Mooie omgeving! Veel vriendjes voor onze zoontjes! Mooi accommodatie! Heerlijk eten!! Leuk gezelschap! Top vakantie!!

• 9Jaap en Wendy11-11-2018

Wat een heerlijke locatie en vakantieplek!

Wij verbleven in één van de twee safaritenten met een prachtig uitzicht op de vallei. Marco en Natasja zijn enorm gastvrije eigenaren die werkelijk alles hebben ondernomen om onze vakantie heel comfortabel te maken. Ook de georganiseerde tables d'hotes was een culinair hoogstandje van Natasja. De mini-camping wordt erg goed onderhouden. Je kunt iedere dag je bakkerij bestelling voor de volgende ochtend doorgeven en verrekening vind plaats op het einde van je verblijf. De camping is een uitstekend startpunt voor het bezoeken van de prachtige omgeving van o.a. Lourdes en Argelès-Gazost.

• 10Maaike05-11-2018

Wat een uitzicht!

Super vakantie parkje! Wij zijn hier 2 weken te gast geweest in een safaritent met prive sanitair. De safaritent was heel ruim en compleet ingericht. Er is ook een ligbad op pootjes in de tent! De tenten staan ook ruim van elkaar af. Voor de kinderen (5 & 7,en 8) was de camping een feestje! Trampoline, zwembad, glijbaan, schommels, slackline, en natuurlijk alle nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

De gastheer en vrouw zijn heel hartelijk en kunnen je veel vertellen over de omgeving. Je kunt er terecht met al je vragen. In de regio is echt meer dan genoeg te beleven. 2 maal in de week hebben we meegedaan met de table d'hôtes en er was op zaterdag een aankomstmaaltijd met alle nieuwe gasten. Het eten was erg lekker en gezellig. We hadden een soort "all in" pakket genomen zodat we met alle maaltijden meededen, en daar zaten dan nog wat extra dingen bij in zoals handdoeken en een wasje draaien.

Wij komen hier zeker terug! Bedankt!

• 10Ewald Mers19-09-2018

Idyllische vakantie !!

Na een jaar uitgekeken te hebben naar de vakantie was het afgelopen augustus eindelijk zover. Na een reis van 2 dagen (overnachting in Tours, absolute aanrader) kwamen wij aan bij Les Neuf Cerisiers. De eerste indruk was meteen goed. Wij werden welkom geheten door de gastheer en gastvrouw en werden begeleid naar onze Safari tent. Aldaar werd ons het een en ander uitgelegd ten aanzien van ons verblijf als ook de ‘must see’ locaties in de directe omgeving. Anders dan datgeen ik reeds gelezen heb in de recensies zijn er meer dan genoeg activiteiten/bezienswaardigheden in de directe omgeving van Mascaras (lees 15-30 minuten rijden). Gedurende ons hele verblijf hebben wij een zeer prettige omgang met de gastheer/vrouw gehad. En de Table d’hôte was zeer verfijnd.

Marco en Natasja bedankt voor jullie goede zorg tijdens ons verblijf bij jullie !!

• 10Eveline18-09-2018

Een fantastische vakantie gehad!

Na 2 heerlijke weken - in een safaritent - bij Les Neuf Cerisiers reden wij weer naar huis. Verdrietig omdat we eigenlijk nog veel langer wilden blijven en gelukkig met alle mooie herinneringen. Les Neuf Cerisiers is echt een aanrader om te verblijven; voor jong en oud. De gîtes zijn met liefde gebouwd en ingericht. De zeer ruimte safaritenten staan op een mooie rustige locatie op het terrein en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht vanuit de safaritent is adembenemend. Bij aankomst werden we warm welkom geheten en werd alles goed uitgelegd. Tijdens het verblijf waren de eigenaren goed bereikbaar voor vragen. In iedere accommodatie ligt een map met veel informatie over wat er in de buurt te doen is. En elke ochtend vers brood, wat een service. De maaltijden die geboden werden (aankomstmaaltijd en table d'hote), waren echt 'restaurantwaardig'. Kortom: echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Chris & Yvette17-09-2018

Het is prachtig! Prachtige en fijne gite met veel luxe met mooi uitzicht over de bergen. De eigenaren zijn super aardige mensen die veel tips geven over wat er te doen is in de buurt, en dat is veel en de moeite waard! Table D’hotes ook een echte aanrader, heerlijk eten en goed verzorgd. Kortom echt een aanrader!

Met oudere kinderen

• 9Vincent en Sandra.17-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch mooi omgeving, mooie gites, heerlijk zwembad en een vriendelijke gastheer en gastvrouw. Gezellig kleinschalig, leuk voor onze oudere kinderen maar ook voor onze jongste telg van 5 jaar.

Met oudere kinderen

8 tips over Vakantiehuis Les neuf cerisiers

• Nel Koopman, 09-09-2013

Vogelshow en Pont D'espagne. De roddelbaan op de Hautacam vonden we ook erg leuk!

• evelienvanpelt, 10-09-2013

Pont 'd espagne, (1 uur en 30 minuten) Gavernie, (1 uur en 45 minuten) Treintje naar Lac d'artouste (2uur en 15 minuten rijden) Parc animalier, de dierentuin (45 minuten rijden) Wandeling van Bagnores de Bigorre naar een Col is leuk, en lekker rustig, geen massa mensen. (25 minuten rijden) lac d'ârret Darré leuke wandeling rond het meer, zeker tijdens de hete dagen, veel bomen. (10 minuten rijden)

• Joke Smit, 11-09-2013

Vogelshow en Lourdes is ook leuk om een keer mee te maken. Gavernie is ook prachtig om te wandelen.

0 vragen over Vakantiehuis Les neuf cerisiers

Vakantiehuis info