Bed and Breakfast Maison Mambré

Bed and Breakfast Maison Mambré

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Marsal (Tarn)

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

24 reviews over Bed and Breakfast Maison Mambré

• 2018
    10Ann21-09-2018

Super gewoon

Veerle en Wim doen dit fantastisch, derde maal terug gekomen. Is als thuis komen. Super ontbijt met dank aan Wim , maar ook Veerle topgasrvrouw !

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Chris De Smet, Christine Damman04-09-2018

Fantastisch, Super !!

We hebben een zeer aangename vakantie week gehad, super locatie, mooie streek ,Veerle en Wim ontvangen hun gasten heel vriendelijk , maken er een toffe gezellige week van. Zeer lekker eten . Mooie kamers , zeer proper !! Komen zeker nog eens terug .

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

10Veerle D14-07-2017

Wanneer kunnen we terug?

We kunnen werkelijk niets vinden dat minder was aan ons verblijf in Maison Mambré. De kamers zijn prachtig, een relatief onbekende streek waar heel wat leuks te doen was, verfrissende tijd aan het zwembad... we hadden een supertoffe groep andere gasten, wat meteen ook het fijne van chambres d'hotes waarmaakte: heel wat warme momenten, heel wat gelachen. Wim en Veerle zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. Het ontbijt vind je nergens anders... wie kan zich elke morgen versgebakken stokbrood en gebakjes bedienen? De tables d'hotes zijn restaurant waardig. Alle gasten zitten samen en dat zorgt voor een unieke sfeer. Veerle is geboren voor de métier en heeft aandacht voor echt alles dat je als gast nodig zou kunnen hebben. Onze kindjes en wijzelf hadden een vakantie om nooit meer te vergeten. Binnen een paar jaar komen we nog eens terug... we kijken er nu al naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Hanneke en George02-07-2017

Onze gastvrouw en gastheer deden alles om je verblijf top te maken. Niets was hun teveel. Wij hebben gebruik gemaakt van het arangement kunst en culinair. Iedere dag een andere locatie met weér nieuwe verrassingen. Geweldig. Willen zeker teruggaan en weer genieten.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Dezwarte Sien02-10-2016

Zalig genieten in een prachtige omgeving

Wim en Veerle zijn enorm vriendelijk. Niets is hen teveel. De kamers zijn mooi ingericht en alles is piekfijn in orde en proper. Het ontbijt is echt heel lekker. Met vers brood en elke dag een andere soort boterkoek. Het zwembad is groot genoeg voor alle logées. Het eten is overheerlijk. De borden gaan leeg terug naar de keuken! Een plek om zeker nog eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Pieter De Meyer04-08-2016

Een absolute aanrader!!!

Schitterende B&B gelegen op een schitterende locatie met een prachtig zicht op de Tarn, slechts een goeie 10 km van rijden het charmante Albi. Je wordt er warm onthaald en er hangt een heel warme, ongedwongen, huiselijke, familiale sfeer.

Veerle en Wim beschikken over ruime, verzorgde kamers met prima bedden. Om de 2 dagen wordt er gepoetst en de handdoeken ververst. Er is een ruime parking aanwezig, een prachtige tuin en een mooi onderhouden zwembad.

De regio van de Tarn nodigt uit tot sporten, cultuur, natuur,… Wim en Veerle kennen de streek door en door en zorgen voor voldoende tips, plannetjes,… om de veel te korte dagen te vullen. Wim gaat zelf mee op pad met de fiets… geen betere gids om de mooie, rustige wegen van de Tarn te ontdekken!

4x per week wordt er een heerlijke table d’hote aangeboden voor een meer dan correcte prijs! Het ontbijt is prima, vers gebakken koffiekoeken, vers gebakken brood,… Kan je niet genoeg krijgen van het heerlijke stokbrood… dan kan je voor overdag lekkere belegde broodjes bestellen.

Kortom een unieke B&B voor een meer dan geslaagde vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Fam deleye31-03-2016

Voor herhaling vatbaar

Alles was dik in orde, prima ontvangst! Leuke arragementen. Gewoon top

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9van eijgen stulens25-05-2015

Een huis om terug te gaan....

geweldige chambres d'hotes.....mooi wat Wim en Veerle van dit klooster gemaakt hebben.....Wim als bakker doet zijn beroep alle eer aan bij het ontbijt, bij het vieruurtje als ook bij de tables d'hotes, veerle is de perfecte gastvrouw.....in een heel smaakvol ingericht huis.....om terug te keren....

Gereisd met partner in mei 2015

• 9anja30-08-2014

super adresje !

Leuke b&b die gerund wordt door een heel leuke familie. Wim is de perfecte bakker en kok, Veerle de perfecte gastvrouw. Je krijgt heel veel fijne tips voor uitstappen in de streek. Wat ons betreft, mag de table d'hôtes gerust dagelijks worden aangeboden, maar we begrijpen tenvolle hun keuze om dit te beperken. Wij gaan er zeker terug !

Gereisd met partner in april 2014

• 10Declerck Sandra24-08-2014

Sublieme b en b!

Uitstekende locatie, fantastisch uitbaters: Veerle is een uitstekende manager en Wim een uitmuntende bakker en kok. Het perfecte koppel om een b en b uit te baten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Bed and Breakfast Maison Mambré info