Camping Du Lac

Camping Du Lac
8,9

6 reviews over Camping Du Lac in het Nederlands

Gezellige camping met zeer gastvrije en behulpzame

Monique en Daphne
4-10-2017

Met mijn dochter 5 dagen in een mooie en zeer schonr stacaravan op deze camping geweest. Mooi gelegen nette camping. De eigenaren Rob en Louise zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Het mooie meer is op loopafstand. Kortom een heerlijk verblijf tegen een zeer mooie prijs.

Top camping op top locatie

Mirjam CAPPETTI
20-7-2017

Prettige eigenaren waaraan je van alles kan vragen.

Wel denk ik dat bij drukte het lastiger wordt, zoals bij de jazz week. Dan mogelijk te weining doucheruimtes ed. Ook kinden we nu door de rust een plek zoeken dichr bij alles. Bij drukte kan je ook wel een eind weg van de toiletten zitten

Een adempauze met prachtig uitzicht.

Machteld Vanden Broecke
    30-4-2017

Ons verblijf buiten seizoen was een fantastische meevaller.

Gezellige en zeer propere accomodatie en rustige sfeer.

Hartelijke ontvangst door Louise en Rob.

Ook na hun drukke werkdag vergezellen ze ons met een leuke babbel aan de bar.

De omgeving leent zich tot mooie wandelingen. De stad Marciac heeft een aantrekkelijk marktplein

Aanrader

hanne
    17-7-2016

Heel aangename camping: rustig, vriendelijk, proper sanitair, leuk zwembad, comfortabele cabin lodge, gezellige bar, ...

Vriendelijke mensen

frank en carla
      1-6-2016

Vriendelijke mensen. Ligging rustig. Omgeving erg mooi.

Geweldige camping

Ria
        2-7-2011

Wat een heeerlijke camping is dit. Niet als je wilt dat je kinderen vermaakt worden of zo. Zo'n soort camping is het niet. Geweldig Engels echtpaar, helpen je overal mee. Heel de dag in de weer om het de mensen naar de zin te maken. Klein zwembad, om gewoon lekker wat baantjes te trekken, geen toeters en bellen-camping dus. Verhuren ook chaletjes en woonmobiles. Voor kleine kinderen staan er wat speeltoestellen. Voor ons was het een warm bad waar we in terecht kwamen. Een barretje waar ze heerlijk bier tappen en verrukkelijke wijn serveren. Daar kun je ook iets eenvoudigs eten. Voor ons als fietskampeerder in ieder geval een ideale plek. We hebben iemand gesproken, die kwam er al 11 jaar!!! Waren een overnachting van plan, dit werden er meer. Vlakbij een dorp waar je echt van alles had dus ideaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Lac in Marciac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.