Reviews over Marciac

Gezellige camping met zeer gastvrije en behulpzame

Monique en Daphne,
    4-10-2017

Met mijn dochter 5 dagen in een mooie en zeer schonr stacaravan op deze camping geweest. Mooi gelegen nette camping. De eigenaren Rob en Louise zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Het mooie meer is op loopafstand. Kortom een heerlijk verblijf tegen een zeer mooie prijs.

Top camping op top locatie

Mirjam CAPPETTI,
    20-7-2017

Prettige eigenaren waaraan je van alles kan vragen.

Wel denk ik dat bij drukte het lastiger wordt, zoals bij de jazz week. Dan mogelijk te weining doucheruimtes ed. Ook kinden we nu door de rust een plek zoeken dichr bij alles. Bij drukte kan je ook wel een eind weg van de toiletten zitten

Een adempauze met prachtig uitzicht.

Machteld Vanden Broecke,
    30-4-2017

Ons verblijf buiten seizoen was een fantastische meevaller.

Gezellige en zeer propere accomodatie en rustige sfeer.

Hartelijke ontvangst door Louise en Rob.

Ook na hun drukke werkdag vergezellen ze ons met een leuke babbel aan de bar.

De omgeving leent zich tot mooie wandelingen. De stad Marciac heeft een aantrekkelijk marktplein

Aanrader

hanne,
    17-7-2016

Heel aangename camping: rustig, vriendelijk, proper sanitair, leuk zwembad, comfortabele cabin lodge, gezellige bar, ...

Vriendelijke mensen

frank en carla,
    1-6-2016

Vriendelijke mensen. Ligging rustig. Omgeving erg mooi.

Marciac scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews