Hotel Zotier chambres & table d'hôtes

Hotel Zotier chambres & table d'hôtes

8.3Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Luzech

Op vakantie geweest naar Zotier chambres & table d'hôtes?

8.3Fantastisch

6 reviews over Hotel Zotier chambres & table d'hôtes

• 10Jaap en Dorien Pop21-06-2016

Hartelijk ontvangst en mooie locatie

Nogmaals hartelijk ontvangst ,ruime verzorgde kamer in stijl van het huis en mooi verzorgde tuin grenzend aan de rivier de Lot.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8H. Aalbers17-05-2009

comfortabel en gastvrij

Evenals de 1e keer waren wij nu weer met grote tevredenheid op Zotier. Zotier is een geweldige plek om tot rust te komen, de omgeving heeft een fantastische natuur waar je kan wandelen en fietsen en in de omgeving is veel te zien. Zotier is beslist een aanrader: je wordt door de gastvrouw bijzonder hartelijk ontvangen, de kamers zijn met smaak ingericht, schoon en verzorgd en de bedden zijn prima. Er is een fantastische tuin aanwezig die uitloopt in een mooie fruitlaan. Het is zeer de moeite waard om ’s avonds aan het avondeten aan te schuiven. De gastvrouw biedt een scala van gevarieerde maaltijden aan, allen met veel smaak bereid en origineel opgediend. Kortom: Zotier is zeer de moeite waard voor een heerlijke vakantie. Wij komen er zeker terug.

Gereisd met partner in april 2009

• 8H. Aalbers17-05-2009

Comfortabel en zeer gastvrij

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Peter Swolfs07-10-2008

Zeer aan te bevelen

Wij hebben al enkele keren bij Zotier gelogeerd. De ontvangst is altijd erg hartelijk. De diverse kamers zijn zeer verzorgd en voorzien van alle gemakken. De gastvrouw doet veel moeite om het de gasten naar de zin te maken. Ook de table d'hote (gastentafel) is de moeite waard om aan te schuiven. Elke avond wordt er weer een juweeltje van een maaltijd op tafel getoverd. De omgeving nodigt uit tot trips met de fiets, auto of wandelingen. Vooral de wijnliefhebbers kunnen hun hart ophalen tijdens bezoeken bij de vele wijnhuizen met de befaamde cahors-wijn. Kortom, deze chambre d'hotes is door ons van harte aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Peter & Yvonne12-08-2008