Vakantiehuis Domaine Le Peyrou

101 reviews over Vakantiehuis Domaine Le Peyrou in het Nederlands

Zeer de moeite waard

Herman
6-9-2018

Weliswaar een “late” reactie, ik vond een oud mailtje tijdens het opruimen van mijn mailbox, maar toch wil ik graag onze ervaring kwijt.

Onze vakantie (2016) in Le Peyrou is uitstekend geweest. Het verblijf was ruim en had karakter, zwembad lekker groot. Behalve de accommodatie is voor ons ook de gastvrijheid van groot belang en daar heeft de familie Martinot ons zeker niet in teleurgesteld. De familie is zeer service gericht (en hebben ons zelfs toen nog meegenomen naar een leuk concert in een klein kerkje in de buurt). Helemaal top en wij bevelen Le Peyrou van harte aan.

Le Peyrou; een absolute aanrader.

Harm Booij
18-5-2018

Domaine le Peyrou is een absolute aanrader. Maarten en Nienke zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen en bieden tevens alle ruimte om het domein lekker te verkennen en helemaal je eigen ding te doen. Lekker luieren onder de enorme bomen, tennissen of zwemmen, je mag het helemaal zelf weten. Wij verbleven in het Tuinmanshuis. Een ruim en riant onderkomen voor 6 personen. Uitzicht over de wijnranken en de Lot vanaf het balkon met zithoek. In de omgeving is trouwens veel te doen. Luzech is prachtig en je kunt er in de directe omgeving heel mooi wandelen. De markten, steden en kastelen in de omgeving zijn er volop. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt qua activiteiten. Via de tolwegen is Le Peyrou goed te bereizen vanuit Nederland. Wij komen er zeker een keer terug!

Geweldige ervaring om op zo'n Domaine te zijn

Niko Groen
30-11-2017

Prachtige tuin vol vogels en zeldzame planten. Geweldig startpunt voor (race)fiets en wandeltochten

Mooi huis/onderkomen en omgeving

Leon Jennissen
12-11-2017

Vriendelijke gastvrouw/heer. Echt een aanrader.

Zeer kindvriendelijk

heerlijke, ontspannen en goed verzorgde vakantie

Janneke van Gool
11-11-2017

Rustige omgeving, erg stijvol landgoed met mooie tuin en zwembad als het warm is. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het huis. Veel ruimte. We hebben vanaf het huis lekker kunnen wandelen met de kinderen, we konden goed sporten (hardlopen, tenissen op de tennisbaan en fietsen. De tennisbaan is wel een beetje oud, maar heerlijk dat het naast het huis lag). We konden 's morgen te voet verse broodjes halen in het dorp of bij de Spar.

Goede bedden en sanitair, Rustige omgeving in de nacht ( we konden met het raam open slapen).

Vriendelijke mensen om vragen aan te stellen bij het huis.

Heerlijk ontspannen met ons gezin

Xander
11-11-2017

Royaal, ruim, ontspannen. Veel ruimte voor de dames (1 en 3 jaar oud) om op ontdekkingsreis te gaan. Everzwijnen, bidsprinkhanen, de kat, de druiven, de rivier, het dorpje, de bossen. Zoveel te zien. En geen slechte wijn gedronken. Enige minpuntje is dat alle uitstapjes een half uurtje met de auto zijn, of meer. Maar dat ritje is op zich dan weer leuk. Een aanrader!

Zalig ontspannen op schitterend domein

Bert
10-11-2017

Prachtig domein met zeer vriendelijke uitbaters die altijd klaar staan om je te helpen. Wij verbleven in het 'tuinmanshuis' en dat was zeer comfortabel en gezellig. Ook de omgeving is ronduit schitterend, de wijngaarden in de herfst geven een prachtig kleurenpallet. In de buurt zijn er verschillende bezienswaardigheden en dorpjes, ideaal voor een reis met twee of (zoals wij) met familie. Een aanrader!

Een geweldige plek voor een familie reunie!

Pieter en Evelien
10-11-2017

Het gezegde luidt: “Leven als god in Frankrijk“.

Wij hebben er vertoeft met 20 Goden.

Liever le Peyrou dan de Olympus!

relaxed en goed. Volgend jaar weer

Anneke den Haan
10-11-2017

Schoon en relaxed. Zeer betrokken eigenaren. Een pracht plek op je vakantie te vieren.

Fantastisch verblijf op unieke locatie.

Rob Koole
10-11-2017

Rustieke chique uitstraling v prachtig landhuis met dito verblijven. Volop privacy in nette en schone accommodatie. Heerlijk zwembad in parkachtige natuurrijke tuin. De omgeving leent zich prima voor wandel en fietstkchten. Uiteraard zorgt de zjidelijke ligging voor aangename temperaturen. De gastheer en gastvrouw maken het verblijf af!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Le Peyrou in Luzech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Le Peyrou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.