Reviews over Luzech

Zeer de moeite waard

Herman
    6-9-2018

Weliswaar een “late” reactie, ik vond een oud mailtje tijdens het opruimen van mijn mailbox, maar toch wil ik graag onze ervaring kwijt.

Onze vakantie (2016) in Le Peyrou is uitstekend geweest. Het verblijf was ruim en had karakter, zwembad lekker groot. Behalve de accommodatie is voor ons ook de gastvrijheid van groot belang en daar heeft de familie Martinot ons zeker niet in teleurgesteld. De familie is zeer service gericht (en hebben ons zelfs toen nog meegenomen naar een leuk concert in een klein kerkje in de buurt). Helemaal top en wij bevelen Le Peyrou van harte aan.

Le Peyrou; een absolute aanrader.

Harm Booij
    18-5-2018

Domaine le Peyrou is een absolute aanrader. Maarten en Nienke zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen en bieden tevens alle ruimte om het domein lekker te verkennen en helemaal je eigen ding te doen. Lekker luieren onder de enorme bomen, tennissen of zwemmen, je mag het helemaal zelf weten. Wij verbleven in het Tuinmanshuis. Een ruim en riant onderkomen voor 6 personen. Uitzicht over de wijnranken en de Lot vanaf het balkon met zithoek. In de omgeving is trouwens veel te doen. Luzech is prachtig en je kunt er in de directe omgeving heel mooi wandelen. De markten, steden en kastelen in de omgeving zijn er volop. Onze kinderen hebben zich er prima vermaakt qua activiteiten. Via de tolwegen is Le Peyrou goed te bereizen vanuit Nederland. Wij komen er zeker een keer terug!

Geweldige ervaring om op zo'n Domaine te zijn

Niko Groen
    30-11-2017

Prachtige tuin vol vogels en zeldzame planten. Geweldig startpunt voor (race)fiets en wandeltochten

Mooi huis/onderkomen en omgeving

Leon Jennissen
    12-11-2017

Vriendelijke gastvrouw/heer. Echt een aanrader.

Zeer kindvriendelijk

heerlijke, ontspannen en goed verzorgde vakantie

Janneke van Gool
    11-11-2017

Rustige omgeving, erg stijvol landgoed met mooie tuin en zwembad als het warm is. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het huis. Veel ruimte. We hebben vanaf het huis lekker kunnen wandelen met de kinderen, we konden goed sporten (hardlopen, tenissen op de tennisbaan en fietsen. De tennisbaan is wel een beetje oud, maar heerlijk dat het naast het huis lag). We konden 's morgen te voet verse broodjes halen in het dorp of bij de Spar.

Goede bedden en sanitair, Rustige omgeving in de nacht ( we konden met het raam open slapen).

Vriendelijke mensen om vragen aan te stellen bij het huis.

Luzech scoort een 6,9 uit 10, op basis van 9 reviews