Camping Pyrenevasion

Camping Pyrenevasion
8,3

25 reviews over Camping Pyrenevasion in het Nederlands

Leuke camping op een prachtige plek

Lisette,
12-8-2018

Een fijne camping midden in de Pyreneeën. De camping is vrij luxe met een binnen- en buitenzwembad, extreem mooi sanitair en een fantastisch uitzicht. De plekken zijn wel wat krap. Het zijn laantjes met recht toe recht aan plekken. Maar prima voor ons. Op zo’n plek ben je vooral op pad en zit je niet hele dagen voor je tent. Er is een voetbalkooi wat erg leuk is voor de kinderen. Ook als ze al wat ouder zijn.

Je kunt lekkere pizza’s afhalen en dagelijks je brood bestellen.

In onze week was er een mosselavond waar vrij harde muziek werd gedraaid. Gelukkig duurde het maar tot 23.00u

Er wordt wel erg gelet op de kinderen. In het binnenzwembad mogen ze eigenlijk niks. Ook de trampoline wordt behoorlijk in de gaten gehouden. Soms een beetje té

Sainitair is prachtig en douches zijn heerlijk. Hoewel ik ook een paar een koude douche heb gehad. Buitenzwembad en jacuzzi is niet verwarmd. De omgeving is adembenemend en er is veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Lekkere vakantie, minder huisje

Leeuw,
6-8-2018

Camping ligt mooi en heeft een mooie en speeltuin. Alles is alleen wat krap bemeten. De huisjes zijn echt aan de kleine kant ( 4 pers huisje is zeer krap voor 4 pers), duur en incompleet, het personeel is okay maar best wel zakelijk, en het camping restaurant (=pizza) is echt matig te noemen. Wat ook opvalt dat elk huisje veel (overbodige) luxe heeft maar dat simpele dingen (bv. genoeg bestek, een goede matras, horren tegen de vele muggen ed.) vergeten worden. Camping is wel ideale uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en op de fiets kan je alle kanten op. Binnen en buiten zwembad mooi, echter binnen gebruiken ze wel heel veel chloor.

Camping is paar KM van het dorp, Luz is leuk dorpje maar ook hier kreeg ik soms het gevoel dat ik blij mocht zijn dat ik er op vakantie mocht..... Al met al een goede vakantie gehad maar helaas niet super zoals we verwacht hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

we zijn man en vrouw van 64 jaar

super mooie en schone camping

We waren de twee laatste weken van juni en de eerste week van juli.

Met het weer hadden we geboft iedere dag tussen de 25-30 gr. Maar er was wel wind op de camping ,.S avonds best fris .

De caravans liggen prachtig ,ze zijn in alles voorzien .In ieder vertrek een kachel en zeer luxe, een afwas machine .Bier glazen en mokken voor thee en een kaas schaaf dat ontbreekt er ,maar verder is er alles. Voor

jeugd is er niet veel te beleven.

prachtige wandel tochten gemaakt waar je een kaart van krijgt.

en dan de dag tochten zijn in een woord geweldig.

Doe overal je wandel schoenen aan en neem een nordic wandel stok mee.

Daar heb je veel aan

tochten hoog door de bergen met auto en dan prachtig wandelen

Garvarnie

Du pont d Espagne

Rit naar tourmalet

Lourdes

Lacs des Glorietes

Lac d estaing

troumuse

Allemaal schitterend

Zeer leuke actieve vakantie.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima

Yvonne en Joost Hoff,
5-7-2017

Deze camping is een aanrader, prachtige omgeving, dorpje niet ver, vanuit de camping zicht er op. Het sanitair is nieuw en zeer verzorgd.Binnen een Spa en een buitenzwembad met Yacuzzi.Wifi gratis en prima ontvangst

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi op helling gelegen camping

Nico Kool,
27-6-2017

Fijne kleine camping met prima zwembad (buiten en binnen) en prachtig landschap rondom. Goede plek om tochten vanuit te maken in Franse hautes Pyrenees.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Margo
20-6-2016

Leuke kleinschalige camping waar alles die alles biedt wat er nodig is. Hadden een chalet met alle luke die je wenst👍

Vriendelijke behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische camping en goede uitvalsbasis!

Fam. Swart
15-8-2015

Camping Pyrenevasion is een zeer fijne camping op een strategische plek. Het grote voordeel is dat de camping kleinschaligheid (niet te druk) met luxe combineert! Een combinatie die je niet vaak tegenkomt (wij kamperen al ons hele leven). Verder wordt er veel gekampeerd in tenten en weinig in caravans, wat positief is voor het uitzicht. De plekken zijn ook relatief groot. Een groot pluspunt van de camping is verder het fantastische binnenzwembad; ook op minder mooie dagen kun je lekker zwemmen. Het buitenzwembad is ook perfect op mooie dagen. Het sanitair is schoon tot zeer schoon en het personeel is vriendelijk. De campingeigenaren zijn overduidelijk bezig om gasten te helpen op een vriendelijke en aangename manier. Vanuit de camping kun je op de racefiets zo de beklimming naar Luz Ardiden doen en naar de col de Tourmalet. Lourdes, Cirque de Gavarnie, Pic du Midi...allemaal dichtbij. Wij hebben hier 12 fantastische dagen gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping Pyrenevasion ligt in Sazos 2 km op de klim naar Luz St. Sauveur wat heel prettig is want je zit uit de drukte. Leuke kampeerplaatsen, wel veel stacaravans maar ook luxe houten huisjes. Wij hadden een kampeerplaats achter op de camping (veld nr. 95 t/m 99) en wij hadden 99. Voordeel is dat je lang zon hebt. Begin tot midden juli van 8 tot 8 zeg maar. Je zit dan wel buiten het gebeuren maar alles is op kleine loopafstand omdat het geen grote camping is. Mooie nieuwe WC's en binnenzwembad en in de winter van 2015 worden de 26 jaar oude douches (wat je overigens niet zou zeggen) vernieuwd. Mooie ligging, uitzicht is geweldig op de camping. Eigenaren doen hun best je het naar de zin te maken. Moules/Frites avond op de camping was keigezellig. Echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

Ron Thimister
4-2-2015

Een schitterend gelegen kleine familiecamping.

Zeer klantvriendelijk, schoon, sfeervol en rustig.

Betrokken en vriendelijke eigenaren.

Geen overdreven of onnodige luxe

Alles aanwezig voor een mooie en prettige vakantie.

Kindvriendelijk en veilig.

Geen massa toerisme of onrustige avonden of nachten.

Puur genieten en je thuis voelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

fantastische camping

johan
16-9-2013

Het is gewoon de beste camping ooit waar wij gelogeerd hebben.

Een prachtig gelegen terassencamping in een bijna nieuwe caravan, compleet met frigo, diepvries, microgolf, vaatwas... Daarbij een schitterend buitenzwembad met uitstekende zetels rondom, buitenjaccuzi.

Een prachtig binnenzwembad met verschillende massagezones en daarenboven zeer vriendelijke uitbaters

Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pyrenevasion in Luz Ardiden St. Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pyrenevasion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.