Camping Pyrenevasionstersterster

Tonen op kaart

33 reviews over Camping Pyrenevasion

• 2018
    9Lisette12-08-2018

Leuke camping op een prachtige plek

Een fijne camping midden in de Pyreneeën. De camping is vrij luxe met een binnen- en buitenzwembad, extreem mooi sanitair en een fantastisch uitzicht. De plekken zijn wel wat krap. Het zijn laantjes met recht toe recht aan plekken. Maar prima voor ons. Op zo’n plek ben je vooral op pad en zit je niet hele dagen voor je tent. Er is een voetbalkooi wat erg leuk is voor de kinderen. Ook als ze al wat ouder zijn. Je kunt lekkere pizza’s afhalen en dagelijks je brood bestellen. In onze week was er een mosselavond waar vrij harde muziek werd gedraaid. Gelukkig duurde het maar tot 23.00u Er wordt wel erg gelet op de kinderen. In het binnenzwembad mogen ze eigenlijk niks. Ook de trampoline wordt behoorlijk in de gaten gehouden. Soms een beetje té Sainitair is prachtig en douches zijn heerlijk. Hoewel ik ook een paar een koude douche heb gehad. Buitenzwembad en jacuzzi is niet verwarmd. De omgeving is adembenemend en er is veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Leeuw06-08-2018

Lekkere vakantie, minder huisje

Camping ligt mooi en heeft een mooie en speeltuin. Alles is alleen wat krap bemeten. De huisjes zijn echt aan de kleine kant ( 4 pers huisje is zeer krap voor 4 pers), duur en incompleet, het personeel is okay maar best wel zakelijk, en het camping restaurant (=pizza) is echt matig te noemen. Wat ook opvalt dat elk huisje veel (overbodige) luxe heeft maar dat simpele dingen (bv. genoeg bestek, een goede matras, horren tegen de vele muggen ed.) vergeten worden. Camping is wel ideale uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en op de fiets kan je alle kanten op. Binnen en buiten zwembad mooi, echter binnen gebruiken ze wel heel veel chloor.

Camping is paar KM van het dorp, Luz is leuk dorpje maar ook hier kreeg ik soms het gevoel dat ik blij mocht zijn dat ik er op vakantie mocht..... Al met al een goede vakantie gehad maar helaas niet super zoals we verwacht hadden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9donkers02-07-2018

hij hoort bij ons bij de top drie van de vakanties

we zijn man en vrouw van 64 jaar super mooie en schone camping We waren de twee laatste weken van juni en de eerste week van juli. Met het weer hadden we geboft iedere dag tussen de 25-30 gr. Maar er was wel wind op de camping ,.S avonds best fris . De caravans liggen prachtig ,ze zijn in alles voorzien .In ieder vertrek een kachel en zeer luxe, een afwas machine .Bier glazen en mokken voor thee en een kaas schaaf dat ontbreekt er ,maar verder is er alles. Voor jeugd is er niet veel te beleven. prachtige wandel tochten gemaakt waar je een kaart van krijgt. en dan de dag tochten zijn in een woord geweldig. Doe overal je wandel schoenen aan en neem een nordic wandel stok mee.

Daar heb je veel aan

tochten hoog door de bergen met auto en dan prachtig wandelen

Garvarnie Du pont d Espagne Rit naar tourmalet

Lourdes

Lacs des Glorietes

Lac d estaing troumuse Allemaal schitterend

Zeer leuke actieve vakantie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Yvonne en Joost Hoff05-07-2017

Prima

Deze camping is een aanrader, prachtige omgeving, dorpje niet ver, vanuit de camping zicht er op. Het sanitair is nieuw en zeer verzorgd.Binnen een Spa en een buitenzwembad met Yacuzzi.Wifi gratis en prima ontvangst

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Nico Kool27-06-2017

Mooi op helling gelegen camping

Fijne kleine camping met prima zwembad (buiten en binnen) en prachtig landschap rondom. Goede plek om tochten vanuit te maken in Franse hautes Pyrenees.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Margo20-06-2016

Fantastische camping

Leuke kleinschalige camping waar alles die alles biedt wat er nodig is. Hadden een chalet met alle luke die je wenst👍 Vriendelijke behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. Swart15-08-2015

Fantastische camping en goede uitvalsbasis!

Camping Pyrenevasion is een zeer fijne camping op een strategische plek. Het grote voordeel is dat de camping kleinschaligheid (niet te druk) met luxe combineert! Een combinatie die je niet vaak tegenkomt (wij kamperen al ons hele leven). Verder wordt er veel gekampeerd in tenten en weinig in caravans, wat positief is voor het uitzicht. De plekken zijn ook relatief groot. Een groot pluspunt van de camping is verder het fantastische binnenzwembad; ook op minder mooie dagen kun je lekker zwemmen. Het buitenzwembad is ook perfect op mooie dagen. Het sanitair is schoon tot zeer schoon en het personeel is vriendelijk. De campingeigenaren zijn overduidelijk bezig om gasten te helpen op een vriendelijke en aangename manier. Vanuit de camping kun je op de racefiets zo de beklimming naar Luz Ardiden doen en naar de col de Tourmalet. Lourdes, Cirque de Gavarnie, Pic du Midi...allemaal dichtbij. Wij hebben hier 12 fantastische dagen gehad!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Corne12-07-2015

Fantastische plek niks meer niks minder!!

Camping Pyrenevasion ligt in Sazos 2 km op de klim naar Luz St. Sauveur wat heel prettig is want je zit uit de drukte. Leuke kampeerplaatsen, wel veel stacaravans maar ook luxe houten huisjes. Wij hadden een kampeerplaats achter op de camping (veld nr. 95 t/m 99) en wij hadden 99. Voordeel is dat je lang zon hebt. Begin tot midden juli van 8 tot 8 zeg maar. Je zit dan wel buiten het gebeuren maar alles is op kleine loopafstand omdat het geen grote camping is. Mooie nieuwe WC's en binnenzwembad en in de winter van 2015 worden de 26 jaar oude douches (wat je overigens niet zou zeggen) vernieuwd. Mooie ligging, uitzicht is geweldig op de camping. Eigenaren doen hun best je het naar de zin te maken. Moules/Frites avond op de camping was keigezellig. Echte aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Ron Thimister04-02-2015

Fantastische plek

Een schitterend gelegen kleine familiecamping. Zeer klantvriendelijk, schoon, sfeervol en rustig. Betrokken en vriendelijke eigenaren. Geen overdreven of onnodige luxe Alles aanwezig voor een mooie en prettige vakantie. Kindvriendelijk en veilig. Geen massa toerisme of onrustige avonden of nachten. Puur genieten en je thuis voelen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10johan 16-09-2013

fantastische camping

Het is gewoon de beste camping ooit waar wij gelogeerd hebben. Een prachtig gelegen terassencamping in een bijna nieuwe caravan, compleet met frigo, diepvries, microgolf, vaatwas... Daarbij een schitterend buitenzwembad met uitstekende zetels rondom, buitenjaccuzi. Een prachtig binnenzwembad met verschillende massagezones en daarenboven zeer vriendelijke uitbaters Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2013

6 tips over Camping Pyrenevasion

• Miriam, 20-08-2013

eten bij Hotel-Restaurant van de Marmotten. Bij de receptie ligt een kortingsvel voor kinderen helft van de prijs en gratis aperitief. Cirque de Gavernie; toeristisch, maar wel heel mooi.

• r. jonker, 26-06-2013

Tip voor wandelaars: Garvarnie is een mooie omgeving. Pont D'espagne is helemaal een aanrader. Echt geweldig. Lourdes ben je binnen een half uur.

• Martin, 16-08-2012

Wielrenners kunnen vanaf de camping de Luz Ardiden beklimmen (van 830m hoogte naar 1720m over gemiddeld 6,5%). Ook de Tourmalet ligt in de buurt: 2 km afdalen naar Luz St. Sauveur en daar start de klim. Met kleine kinderen kun je prima wandelen naar Cirque de Troumouse of rondom Lac de Gloriettes. Ook leuk is om een bezoek aan Lourdes te combineren met de roofvogelshow in Beaucens (op vertoon van de kassabon van Carrefour krijgt een kind gratis toegang).

2 vragen over Camping Pyrenevasion

• corry, 09-06-2018

kachel

zit er in elke caravan een kacheltje

• chrissie7, 03-01-2016

animatie

Graag wil ik weten in welke vorm animatie aanwezig is. mini disco is voor ons voldoende en verder liever niet te veel animatie. Graag hoor ik het van iemand

Camping Pyrenevasion info

• Aantal sterrenstersterster