Camping Les Cascades

Camping Les Cascades
8,3

2 reviews over Camping Les Cascades in het Nederlands

Aangename rustige camping, centraal gelegen

Koen Duhamel
25-8-2014

Zonet terug van een mooie reis met verblijf op camping Les Cascades in Luz-Saint-Sauveur. Het betreft een kleine camping waar een aangename rustige sfeer heerst. De plaatsen zelf zijn niet overdreven groot, toch konden we er onze familietent en auto kwijt. De camping beschikt over een zwembad (+/- 12m op 6m) met kinder gedeelte. Wel wordt er gevraagd dat telkens een volwassene bij de kinderen blijft tijdens het zwemmen. Er staan een 3 tal speeltuigjes voor de allerkleinsten maar je kan dit moeilijk een speelptuin noemen. Het sanitair was telkens netjes onderhouden. Super warm water onder de douche dit zonder enige beperking. Geen toiletpapier aanwezig in de toiletten, zelf mee te nemen dus. Een winkeltje of restaurant op de camping heb je niet maar is naar mijn mening niet nodig: je bent direct in het dorp waar je alles vindt. Zowel campinguitbaatster als personeel zijn vriendelijk. Weinig Belgen of Nederlanders op de camping maar dit stoorde ons niet.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke kleine camping

Janneke Veldhuizen
7-8-2009

Gezellige kleine camping, gelegen naast een waterval, zoals de naam al zegt. Het ligt vlakbij het dorpje, waar je 'smorgens lopend je ontbijtje bij elkaar kunt sprokkelen. Op maandagmorgen gezellige markt. Supermooi en schoon sanitair, prima uitvalsbasis om de overweldigende Pyreneeen te bekijken. Ook is er naast de camping een soort herberg, waar je voor een prikje kunt eten (menu de randonneur voor 12 euro)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cascades in Luz Ardiden St. Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cascades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.