Camping Internationalstersterster

55 reviews over Camping International

• 2019
    7Leonie29-08-2019

Prima voor een keertje

Camping is een perfecte uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving. Camping zelf vonden we niet heel bijzonder. Wel heel ruime plekken. Sanitair was naar onze maatstaven niet in orde: vies!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Broekie30-07-2017

Heerlijk rustige camping

Gelegen tussen de hoge bergen, prachtig. Erg vriendelijk personeel en zeer ruime kampeer plekken. Voor oudere kinderen is er weinig te doen, maar voor kinderen tot 12 jaar is dit een prima camping. Weg naast de camping hoor je wel, maar voor ons was dit niet vervelend. De omgeving is werkelijk fantastisch. Je zit op een uur rijden van bv top Col du Tourmalet, Cirque de Gavarnie en Pont d'Espagne. Wij raden deze camping zeker aan!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Irsky21-11-2016

een geweldige mooie camping

Een hele mooie camping met gastvrij onthaal En grote plaatsen met veel privacy Perfecte ligging Grandioze omgeving met vele mogelijkheden

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marjan13-08-2016

hartstikke fijne camping

Ik ben met mijn drie kinderen (6,7,9) 10 nachten op deze camping geweest. We hebben een superleuke vakantie gehad. De kinderen hadden dikke pret met de waterglijbaan, het zwembad, de springkussens, en het balveld. Voor de kinderen is er in de ochtend animatie, wat varieert van een ochtend sport en spel tot creatieve dingen. Ondanks deze voorzieningen, ademt de camping de sfeer uit van een middelgrote camping, voldoende klein om gezellig te zijn. De eigenaresse en de medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen waar het kan. Toen mijn plek werd aangewezen, zag ik een andere plek die ik graag zou willen. Deze bleek beschikbaar en ik kon er zo terecht. Vanaf de camping een heerlijk uitzicht op de bergen. Vrijwel geen last gehad van de naastgelegen weg.De omgeving is schitterend en vanuit de camping zijn veel bezienswaardigheden goed te bereiken. Er waren op de camping vooral Fransen en Nederlanders. De kinderen vonden leuke aansluiting. Deze camping is echt een aanrader voor wie met jonge kinderen de Pyreneeën wil verkennen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8hiker07-08-2016

prima camping: rustig en vriendelijke mensen

Op mijn rondreis door Frankrijk ook deze camping bezocht. Het is een rustige camping, met vriendelijk personeel, en ook sanitair is prima en rederlijk schoon (vooral vergeleken met vele andere campings). Ook lekker gegeten op de camping!

Omgeving is werkelijk prachtig!

Helaas zat ik er met noodweer waardoor ik niet zo lang ben gebleven, maar daar heeft de camping zelf natuurlijk geen invloed op.

Ik was nogal in paniek 'snachts met het noodweer. Misschien een idee om tips ergens op te hangen omtrent wat te doen met noodweer (bliksem en donder) als je in je tentje ligt 'snachts.

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2016

• 8Elly Kuijpers24-08-2015

Prima, nette, rustige camping

Centraal gelegen in de Pyreneeën. Ruime plaatsen. In Juli bevolkt met vooral Fransen maar ook Nederlanders, Spanjaarden en Engelsen, in Augustus vrijwel alleen Franssen. Camping is in hoogseizoen regelmatig vol dus reserveren aanbevolen. Weinig oudere jeugd. Vanaf 22.00uur rust op de camping. Sanitair schoon. Receptie spreekt Frans en Engels, is behulpzaam. De naastliggende weg is overdag druk maar heeft nachts vrijwel geen verkeer. Per plaats 1x wifi gratis tijden gehele verblijfsperiode. Wij (met 2 zonen van 15 en 18 jr) zijn 18 dagen op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt op en in het gebied rondom de camping (zie tips). Zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Yvonne Brocke05-08-2014

Prima camping om Pyrenëen te verkennen

Camping heeft grote afgebakende plekken met schaduw. Prima ontvangst, we hadden geen reservering en konden kiezen uit enkele plekken. Alle kindvriendelijke faciliteiten aanwezig zwembad met glijbaan, springkussen, pingpongtafel. Gasten merendeels Frans en NL gezinnen, we zaten begin augustus dus Franse populatie nam toe, ook iets andere sfeer. Ligging perfect, mooi gebied dat uitnodigt voor activiteiten. Supermarkt Carrefour op 1 km afstand in Luz. Broodservice, heerlijke pizza's te bestellen.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Conny16-04-2012

mooi gelegen in de bergen

De camping is mooi gelegen in de Pyreneeen bij het gezellige dorp Luz St Sauveur. Wij hadden een plek op de bovenste etage van de terrassen. Voordeel: geen geluidshinder van de drukke weg, nadeel: veel klimmen als je naar de winkel of het sanitairgebouw moest. Bovenaan het terras stond een sanitairhoek met 2 wc's en wastafels maar die waren niet erg schoon en gebruikten we alleen bij hoge nood 's nachts. De omgeving van de camping is natuurlijk geweldig met alle beroemde bergen om de hoek evenals Lourdes.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Freek04-08-2011

leuk voor herhaling

het was erg leuk, en we hebben ook veel leuke dingen gedaan buiten de camping. wel erg jammer dat de camping zo dicht langs de weg licht. hele mooie standplaatsen! fijne tijd gehad hier.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9C.07-07-2011

Netto verzorgde camping

Campint Internation in Luz Saint Sauveur was voor ons de beste camping die we de afgelopen 3 weken hebben bezocht en de schoonste.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Camping International

• Yvonne Brocke, 05-08-2014

Lac de Gaube - stoere wandeltocht prima te doen met kinderen (6-12) vanaf Pont d'Espagne

2 vragen over Camping International

• kristien, 03-09-2011

Dicht tegen de weg gelegen ...

Hallo,

Iemand schreef in de beoordeling dat deze camping dicht tegen de weg ligt. Betekent dit dat het storend is als in overlast op de camping van straatherrie ?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

groetjes kristien

• Therese, 21-07-2011

Nieuw zwembad 2011

Hallo allemaal,

ik zag op de website van deze camping dat er in mei een nieuw zwembad is geopend. Maar op de website staan nog de oude foto's. Nu willen wij hier waarschijnlijk volgend jaar gaan kamperen. Maar ik vroeg me af wat voor zwembad er nu is op deze camping? Is er een klein kinderbad? Is er een klein glijbaantje (voor kleuters) ed. Zou er misschien iemand foto's willen plaatsen van deze camping van hoe het zwembad er nu uitziet? Alvast bedankt! Gr Therese

kristien, 03-09-2011

Hallo Therese,

Wij willen volgend jaar wellicht ook naar deze camping. Volgens mij is het een gewoon bad met een waterglijbaan.... Maar meer weet ik ook niet.

Groetjes kristien

Camping International info