Camping Airotel Pyrenées

45 reviews over Camping Airotel Pyrenées

• 2018
    8Fam. Kl14-08-2018

Prima camping

Prima camping met huurmogelijkheden en campingplaatsen (weinig schaduw). Het is een wat kleinere camping met weinig Nederlanders, het leuke daarvan is dat de Ned. kinderen die er zijn elkaar makkelijk kunnen vinden. De ligging is prima, vlakbij het dorpje en alle mooie gebieden in de buurt. Een aanrader om met jonge kinderen (van 7 jaar tot 10) is het raften dat via de camping te regelen is.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Vandewalle20-07-2018

Leuk verblijf

Camping zelf was goed Omgeving prachtig, stacaravan van de touroperator was minder. Te harde matrassen, douche verstopt

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Fam Schoorel19-08-2017

Prima camping, maar geen 5 sterren

Gastvrije camping met goede plekken. de 5-Sterren status is naar onze mening wat hoog. Sanitair is in het centrale gebouw veel gebruikt, het andere sanitair blok bij de receptie is erg rustig. Animatie met name gericht op kleinere kinderen. Er werd wel hard gereden op de camping. 's avonds was het wel rustig. Op wandel afstand van het gezellige dorp. Prima fietsomstandigheden voor vele mooie klimmen. Ook outdoor mogelijkheden te over in dit prachtige deel van de pyreneen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Nico20-08-2016

Camping met bergen rondom

We waren hier voor de tweede keer: vorig jaar was het goed bevallen. Mooie en ruime stacaravan (mobilhome). Wij hadden nummer 119: veel privacy. Jammer dat in de doorgaande weg langs de camping een putdeksel zit waar je 's nachts wel eens de auto's over hoort rijden. Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht op de bergen rondom. In de omgeving kun je mooi wandelen, bijv. Pont d'Espagne en Cirque de Gavarnie. De kinderen genoten van het zwembadje met glijbanen, het water is wel (te) koud. Het overdekte zwembadje is aangenamer qua temperatuur. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar de supermarkt en het leuke dorpje Luz St. Sauveur. Camping biedt gratis een wifi-code voor 1 apparaat tegelijk. Je kunt wel om de beurt op de wifi. Best een voordeel dat de kinderen niet de hele dag op apparaten zitten ;-) Ontvangst van de wifi is redelijk, snelheid is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Theo06-08-2016

Keurige camping

Niet al te groot, rustig en prettig dichtbij Luz St Sauveur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Familie Gulinck26-06-2016

Zeer goed.

Camping/huisjes/sanitair goed en netjes. Dorp vlakbij (lopen 10 minuten, auto 3 minuten) Winkels en bar/restaurants voldoende in Luz St Saveur. Je kan brood bestellen. Klein winkeltje voor bv bier en frisdrank. Omgeving perfect voor bergwandelen, fietsen (klimmen) en andere unieke uitstapjes. Neem, wanneer je een huisje huurt van de camping, wel zelf goede tuinstoelen mee.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 3Fam Mentens24-08-2015

Nooit meer!

Het enige wat goed is , is de ligging!! Het ligt centraal in de Pyreneen om vele mooie uitstappen te maken. verder is er niets te beleven, geen bar, geen winkel, we wisten na 3 dagen da je brood kon bestellen, ,onvriendelijk personeel,sanitair erg verouderd en vuil, toen we aankwamen was onze gereserveerde plaats niet vrij....s'avonds om 19.30h konden we ons pas netjes instaleren, terwijl we er om 13.30h al waren,ligt langs zeer drukke baan!!! s'avonds ook veel lawaai van hangjongeren , en bij de eindafrekening ging het helemaal mis!!zeker geen 5* waard!!zeker mooiere campings in de buurt!!!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

M THEIL, Propriétaire, 01-09-2015

Bonjour, A votre arrivée sur le camping, l'un des deux emplacements que vous aviez réservés n'était pas libre. Les personnes qui l'occupaient, étaient parties en randonnée pour la journée, pensant avoir réservé jusqu’au lendemain. Cet emplacement a été libéré à 19h00. Pour ce désagrément, la première nuit vous a été offerte pour les deux emplacements. Cet événement ne vous autorisait pas à être irrespectueux envers le personnel du camping pendant toute le durée de votre séjour. Le jour de votre départ vous étiez quatre adultes en train de hurler sur la réceptionniste et de la menacer. En dix ans, nous n'avions jamais vu un tel comportement de la part de clients.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Nico16-08-2015

Fijne camping, ideaal voor kinderen

We hadden via de camping een mobilhome gehuurd. Erg mooi (Louisiane Flores), vrij nieuw, ruim en veel kastruimte. Wij werden er vrolijk van bij aankomst. Prachtig uitzicht op de bergen rondom, zie foto. Vanuit hier kun je mooi fietsen en wandelen (soms eerst een stuk met de auto). De kinderen hebben genoten van de drie zwembaden, waarvan een met glijbanen en een binnenbad. Je kunt elke dag brood bestellen voor de volgende dag, afhaalmaaltijden (bijv. friet, kip, pizza's) bevielen ons goed. Supermarkt op 10 minuten lopen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Astrid04-08-2015

Leuke camping in mooie omgeving.

We hebben onze vakantie rechtstreeks bij de camping geboekt. Onze mobilhome stond op een mooi plekje en was erg ruim. Het ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. Ze deden hun best om in het Engels te communiceren. De camping ligt erg mooi. Tips voor uitstapjes zijn o.a.: Col du Tourmalet, Cirque de Gavarnie, de rodelbaan op de Hautacam, Pont d'Espagne, Cirque du Troumouse en Lourdes.

Er was geen restaurant, maar de afhaalmaaltijden waren erg lekker. Er was een broodjesservice en elke dag kon je er een Nederlandse krant kopen.

We hebben het getroffen met het weer, de kinderen konden heerlijk zwemmen in het zwembad met de glijbanen. En elke avond werd er een potje gevoetbald op het multisportterrein. Kortom een prima vakantie. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Annet30-07-2015

Een heerlijk camping voor jong en oud.

Wij hadden een mobile-home via de camping gehuurd. Schoon, groot en super netjes. De mensen zijn erg vriendelijk en doen moeite om je in het engels te woord te staan. Er zijn 3 zwembaden waarvan 1 met glijbaan. Het andere buitenbad is daardoor rustig. Wij gaan zeker een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015