Camping Airotel Pyrenées

30 reviews over Camping Airotel Pyrenées in het Nederlands

Prima camping

Fam. Kl,
14-8-2018

Prima camping met huurmogelijkheden en campingplaatsen (weinig schaduw). Het is een wat kleinere camping met weinig Nederlanders, het leuke daarvan is dat de Ned. kinderen die er zijn elkaar makkelijk kunnen vinden. De ligging is prima, vlakbij het dorpje en alle mooie gebieden in de buurt. Een aanrader om met jonge kinderen (van 7 jaar tot 10) is het raften dat via de camping te regelen is.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk verblijf

Vandewalle,
20-7-2018

Camping zelf was goed Omgeving prachtig, stacaravan van de touroperator was minder. Te harde matrassen, douche verstopt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping, maar geen 5 sterren

Fam Schoorel,
19-8-2017

Gastvrije camping met goede plekken. de 5-Sterren status is naar onze mening wat hoog. Sanitair is in het centrale gebouw veel gebruikt, het andere sanitair blok bij de receptie is erg rustig. Animatie met name gericht op kleinere kinderen. Er werd wel hard gereden op de camping. 's avonds was het wel rustig. Op wandel afstand van het gezellige dorp. Prima fietsomstandigheden voor vele mooie klimmen. Ook outdoor mogelijkheden te over in dit prachtige deel van de pyreneen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

prachtig gelegen camping en leuk voor de kids

joyce oomen,
1-8-2017

Leuke camping met 3 zwembadjes waarvan 1 binnen en 2 leuke waterglijbanen. Geen restaurant maar wel snackbar met enkel frites pizza en kip. Plaatsen zijn ruim, camping is netjes. Mn weinig toiletten en vindt dat het wel wat schoner mag. Afwassen bij de toiletten is ook niet zo mijn ding. Maar er is een 2e gebouw bij receptie dat niet echt aangegeven is dat veel schoner is.leuke speeltuin met springkussen. Er worden wel activieuten georganiseerd maar onze kinderen spreken helaas geen Frans. De omgeving is prachtig. Aanraders Cirque de Troumouse, les Cauterets, Lourdes. Wij hebben ook geklommen (jongste is 7, ging prima) en geraft via camping, ook leuk. Al met al prima camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping met bergen rondom

Nico
20-8-2016

We waren hier voor de tweede keer: vorig jaar was het goed bevallen. Mooie en ruime stacaravan (mobilhome). Wij hadden nummer 119: veel privacy. Jammer dat in de doorgaande weg langs de camping een putdeksel zit waar je 's nachts wel eens de auto's over hoort rijden. Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht op de bergen rondom. In de omgeving kun je mooi wandelen, bijv. Pont d'Espagne en Cirque de Gavarnie. De kinderen genoten van het zwembadje met glijbanen, het water is wel (te) koud. Het overdekte zwembadje is aangenamer qua temperatuur. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar de supermarkt en het leuke dorpje Luz St. Sauveur. Camping biedt gratis een wifi-code voor 1 apparaat tegelijk. Je kunt wel om de beurt op de wifi. Best een voordeel dat de kinderen niet de hele dag op apparaten zitten ;-) Ontvangst van de wifi is redelijk, snelheid is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Keurige camping

Theo
6-8-2016

Niet al te groot, rustig en prettig dichtbij Luz St Sauveur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer goed.

Familie Gulinck
26-6-2016

Camping/huisjes/sanitair goed en netjes. Dorp vlakbij (lopen 10 minuten, auto 3 minuten) Winkels en bar/restaurants voldoende in Luz St Saveur. Je kan brood bestellen. Klein winkeltje voor bv bier en frisdrank. Omgeving perfect voor bergwandelen, fietsen (klimmen) en andere unieke uitstapjes. Neem, wanneer je een huisje huurt van de camping, wel zelf goede tuinstoelen mee.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer!

Fam Mentens
24-8-2015

Het enige wat goed is , is de ligging!! Het ligt centraal in de Pyreneen om vele mooie uitstappen te maken. verder is er niets te beleven, geen bar, geen winkel, we wisten na 3 dagen da je brood kon bestellen, ,onvriendelijk personeel,sanitair erg verouderd en vuil, toen we aankwamen was onze gereserveerde plaats niet vrij....s'avonds om 19.30h konden we ons pas netjes instaleren, terwijl we er om 13.30h al waren,ligt langs zeer drukke baan!!! s'avonds ook veel lawaai van hangjongeren , en bij de eindafrekening ging het helemaal mis!!zeker geen 5* waard!!zeker mooiere campings in de buurt!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015
M THEIL, Propriétaire, 1-9-2015

Bonjour, A votre arrivée sur le camping, l'un des deux emplacements que vous aviez réservés n'était pas libre. Les personnes qui l'occupaient, étaient parties en randonnée pour la journée, pensant avoir réservé jusqu’au lendemain. Cet emplacement a été libéré à 19h00. Pour ce désagrément, la première nuit vous a été offerte pour les deux emplacements. Cet événement ne vous autorisait pas à être irrespectueux envers le personnel du camping pendant toute le durée de votre séjour. Le jour de votre départ vous étiez quatre adultes en train de hurler sur la réceptionniste et de la menacer. En dix ans, nous n'avions jamais vu un tel comportement de la part de clients.

Fijne camping, ideaal voor kinderen

Nico
16-8-2015

We hadden via de camping een mobilhome gehuurd. Erg mooi (Louisiane Flores), vrij nieuw, ruim en veel kastruimte. Wij werden er vrolijk van bij aankomst. Prachtig uitzicht op de bergen rondom, zie foto. Vanuit hier kun je mooi fietsen en wandelen (soms eerst een stuk met de auto). De kinderen hebben genoten van de drie zwembaden, waarvan een met glijbanen en een binnenbad. Je kunt elke dag brood bestellen voor de volgende dag, afhaalmaaltijden (bijv. friet, kip, pizza's) bevielen ons goed. Supermarkt op 10 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke camping in mooie omgeving.

Astrid
4-8-2015

We hebben onze vakantie rechtstreeks bij de camping geboekt. Onze mobilhome stond op een mooi plekje en was erg ruim. Het ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. Ze deden hun best om in het Engels te communiceren. De camping ligt erg mooi. Tips voor uitstapjes zijn o.a.: Col du Tourmalet, Cirque de Gavarnie, de rodelbaan op de Hautacam, Pont d'Espagne, Cirque du Troumouse en Lourdes.

Er was geen restaurant, maar de afhaalmaaltijden waren erg lekker. Er was een broodjesservice en elke dag kon je er een Nederlandse krant kopen.

We hebben het getroffen met het weer, de kinderen konden heerlijk zwemmen in het zwembad met de glijbanen. En elke avond werd er een potje gevoetbald op het multisportterrein. Kortom een prima vakantie. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel Pyrenées in Luz Ardiden St. Sauveur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel Pyrenées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.