Géén boekingskosten

Camping Airotel Pyrenées

FrankrijkMidi PyreneesLuz Ardiden St. Sauveur

We hebben de beste aanbieders voor Camping Airotel Pyrenées voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

47 Reviews over Airotel Pyrenées

• 8Laura24-08-2021

Prima camping in prachtige omgeving

Mooie camping met redelijk ruime plekken. Voldoende sanitair dat goed schoongehouden werd. Zwembaden niet heel groot maar prima om even af te koelen. Op loopafstand van het dorp. Wij hebben niet meegedaan met animatie maar wordt wel van alles aangeboden. Omgeving is prachtig! Veel mogelijkheden voor allerhande buitensporten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Nico V13-08-2020

Fijne camping in schitterende omgeving

We waren voor de 3e keer op deze camping, dit keer in een chalet: een ruim huisje met huiskamer met tv (geen NL zenders), open keuken met vaatwasser, 3 slaapkamers (1 beneden en 2 boven), 2 badkamers. Alles ziet er prima uit. Klein nadeel is dat een van de slaapkamers op een 'vide' is, dus in open verbinding met de huiskamer. Dat is wel gehorig.

Wifi is gratis. De snelheid is redelijk maar de ontvangst was bij ons huisje matig tot slecht.

De camping heeft een klein winkeltje waar je ook brood kunt bestellen; heel vriendelijke bediening. Er is ook een snackbar waar je o.a. pizza's, patat en gegrilde kip kunt bestellen. De kip vonden wij niet heel speciaal, de rest was prima.

Het water van de zwembaden is behoorlijk fris. Het is 10 minuten lopen naar de supermarkt en het dorp.

Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht op de bergen rondom. In de omgeving kun je mooi wandelen. Aanbevolen: Pont d'Espagne en Cirque de Gavarnie.

• 8Eetgelegenheden
  • 9PPH8505-02-2019

Premier week-end ski en camping.

Le mobil-home était bien chauffé à notre arrivée vendredi soir à 22 heures. Samedi matin, le camping était sous la neige, les accès bien déneigés mais les stations de ski difficilement accessibles, du coup nous avons fait piscine et balnéo. Dimanche et lundi tempête de ciel bleu et superbe journée de ski. Nous apprécions de pouvoir rendre la location en fin de journée pour profiter au maximum de notre dernier jour de ski.

• 9Eetgelegenheden
  • 9D.BB05-01-2019

Parfait à recommander !

Séjour en famille en cette fin d'année Personnel et Accueil très professionnel établissement fort agréable et jolie . Les espaces de loisirs, piscine chauffée et couverte, spa tout est propre et bien fait , jeux extérieur pour les enfants sont actue, rien à redire Camping très bien entretenu et calme nous y reviendrons l'été sans hésiter car situation géographique parfaite pour découvrir la région

• 3DARY21-08-2018

En bordure d'une des routes les plus touristiques

Quelques emplacements indignes d' un 5 étoiles ! En effet si vous recherchez le calme ce camping est tout en long au bord de la route allant aux 3 cirques dont celui de Gavarnie ; cette route est aussi celle qui va de l' aubisque au tourmalet sans oublier le telepherique pour le pic du midi très fréquenté aussi, tout ceci représentant quelques millions de touristes par an qui passent à une quinzaine de mètres de certains emplacements situés de plus à environ 3 ou 4 mètres en hauteur par rapport à la route (bruit maximum) !! Donc à partir de 5h du matin c' est plus de 360 voitures , bus ou camions par heure qui vous réveillent avec un mal à la tête et la fréquence va en augmentant ! Nous avons voulu nous faire plaisir pour la première fois dans un 5 étoiles et regrettons nos 850 euros : nous sommes même partis un jour avant . Lorsque j' ai évoqué ce problème à l' accueil on m' a répondu :" on ne vous a pas prévenu ?" Le problème est donc connu ! J' ai dit qu 'ils ne devraient pas louer de tels emplacements surtout pour un 5 étoiles. Bref nos pires vacances en 35 ans et les plus chères !

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

JFT, Propriétaire, 15-01-2019

Vous avez le sens de la formule et vous ne renoncez à aucune exagération et information mensongère pour étayer votre propos. Vos propos sont « mensongers, excessifs ou disproportionnés ». La route dont vous parlez n’est pas et sera jamais une des plus fréquentées de France. Les Hautes Pyrénées se classent seulement au 79 ième rang au regard de la population par département. En ce qui concerne la fréquentation touristique, le département se classe au 26 ième rang national avec 3.8 millions de nuitées pour la saison d’été 2017, bien loin des millions de véhicules que vous annoncez. Ces chiffres sont issus des statistiques INSEE 2017. D’où sont issus les chiffres qui justifient le titre de votre témoignage ? Contrairement à ce que vous affirmez, la route du village n’est pas la seule voie d’accès aux 3 cirques (Gavarnie, Troumouse, Estaubé), au col du Tourmalet ou au téléphérique du Pic du Midi. Quant au col d’Aubisque il est à une cinquantaine de kilomètres du camping. Tout ceci est vérifiable sur un GPS ou une carte. Au mieux vos commentaires nous nuisent, au pire ils induisent en erreur certains automobilistes. Pensez que certains axes dont vous parlez sont complètement fermés à la circulation de Novembre à Mai. Concernant nos emplacements, nous avons deux mobil-homes qui se situent à une quinzaine de mètres de la route (Nous ne devons pas être les seuls dans ce cas). Normalement nous prévenons les clients lors de leur réservation. Notre erreur est de ne pas vous avoir informé. Vous avez réservé le 11 juillet 2018 pour un séjour la semaine du 15 août, semaine la plus fréquentée de l’année. En réservant à cette date, chez nous ou ailleurs, vous ne pouviez pas bénéficier des meilleurs emplacements. Les tarifs du mobil-home que vous avez loué, vont de 305 à 845 euros selon la période de l’année. Nous pensons que nos tarifs sont justes.

• 8Fam. Kl14-08-2018

Prima camping

Prima camping met huurmogelijkheden en campingplaatsen (weinig schaduw). Het is een wat kleinere camping met weinig Nederlanders, het leuke daarvan is dat de Ned. kinderen die er zijn elkaar makkelijk kunnen vinden. De ligging is prima, vlakbij het dorpje en alle mooie gebieden in de buurt. Een aanrader om met jonge kinderen (van 7 jaar tot 10) is het raften dat via de camping te regelen is.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Vandewalle20-07-2018

Leuk verblijf

Camping zelf was goed Omgeving prachtig, stacaravan van de touroperator was minder. Te harde matrassen, douche verstopt

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Fam Schoorel19-08-2017

Prima camping, maar geen 5 sterren

Gastvrije camping met goede plekken. de 5-Sterren status is naar onze mening wat hoog. Sanitair is in het centrale gebouw veel gebruikt, het andere sanitair blok bij de receptie is erg rustig. Animatie met name gericht op kleinere kinderen. Er werd wel hard gereden op de camping. 's avonds was het wel rustig. Op wandel afstand van het gezellige dorp. Prima fietsomstandigheden voor vele mooie klimmen. Ook outdoor mogelijkheden te over in dit prachtige deel van de pyreneen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8joyce oomen01-08-2017

prachtig gelegen camping en leuk voor de kids

Leuke camping met 3 zwembadjes waarvan 1 binnen en 2 leuke waterglijbanen. Geen restaurant maar wel snackbar met enkel frites pizza en kip. Plaatsen zijn ruim, camping is netjes. Mn weinig toiletten en vindt dat het wel wat schoner mag. Afwassen bij de toiletten is ook niet zo mijn ding. Maar er is een 2e gebouw bij receptie dat niet echt aangegeven is dat veel schoner is.leuke speeltuin met springkussen. Er worden wel activieuten georganiseerd maar onze kinderen spreken helaas geen Frans. De omgeving is prachtig. Aanraders Cirque de Troumouse, les Cauterets, Lourdes. Wij hebben ook geklommen (jongste is 7, ging prima) en geraft via camping, ook leuk. Al met al prima camping

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Nico20-08-2016

Camping met bergen rondom

We waren hier voor de tweede keer: vorig jaar was het goed bevallen. Mooie en ruime stacaravan (mobilhome). Wij hadden nummer 119: veel privacy. Jammer dat in de doorgaande weg langs de camping een putdeksel zit waar je 's nachts wel eens de auto's over hoort rijden. Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht op de bergen rondom. In de omgeving kun je mooi wandelen, bijv. Pont d'Espagne en Cirque de Gavarnie. De kinderen genoten van het zwembadje met glijbanen, het water is wel (te) koud. Het overdekte zwembadje is aangenamer qua temperatuur. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar de supermarkt en het leuke dorpje Luz St. Sauveur. Camping biedt gratis een wifi-code voor 1 apparaat tegelijk. Je kunt wel om de beurt op de wifi. Best een voordeel dat de kinderen niet de hele dag op apparaten zitten ;-) Ontvangst van de wifi is redelijk, snelheid is goed.

Camping Airotel Pyrenées info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar