Appartement Villa Mariale

Appartement
Appartement Villa Mariale

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Mariale voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Mariale in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Verblijf van 2 dagen

Jacques en Lia
3-8-2010

In hotel aangekomen viel de kamer tegen. We kregen een apartement met slaapbank i.p.v. met bed. De receptioniste zei dat ze geen andere kamers hadden. De tweede dag nog eens geklaagd. Vervolgens werd onze klacht serieus genomen en kregen we een zeer mooie kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Mariale in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Mariale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Mariale scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.