Hotel Saint-Louis De France

6.8Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lourdes (Hauts Pyrenees)

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Louis De France voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Saint-Louis De France

• 6N.Ottoy28-08-2017

Héél basic !

Zoals veel hotels in Lourdes : de tijd is er blijven stilstaan! De kamer is vrij primitief en de plankenvloer kraakt verschrikkelijk : als de buur 's nachts zijn bed verlaat ben je wakker. De maaltijden zijn eenvoudig, maar de bereiding is best O.K. Een goede service én altijd met de glimlach. Een pluim voor hygiëne en netheid. Rechtover het hotel (aan de oever van De Gave) is er een informele ontmoetingsplaats voor jongeren. De ganse nacht lawaai en gelet op de slechte isolatie van het hotel is slapen vaak onmogelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 3C uit belgie20-04-2017

Schandalig

bediening zeer slecht. Totaal geen organisatie. 1 Persoon krijgt eten andere tafelgenoten moeten 20 minuten wachten. Eten koud en heel weinig. Ontbijt nooit volledig, brood op geen confituur...... Geen tassen die ze dan per 4 aanvulden terwijl het hotel vol zat. Zeer zeer sober ontbijt ook enkel zwarte thee. Alle dagen hetzelfde en slecht. Kamer goed. Badkamer oud en versleten. Kraan liep bijna niet, douchekop spoot naar alle kanten... Om nooit meer terug te komen en zeker niet aan te bevelen. Schandalig dat zoiets nog bestaat.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10kris25-08-2012

een aanrader

Hebben (mijn moeder en ik) een week doorgebracht in dit bedevaartsoord. Wij logeerden in hotel saint louis de france. Heel aangenaam familiaal hotel met extra service. heel vriendelijk ontvangen, en in het vlaams nog wel. vriendelijk en hulpvaardig personeel Onze kamer met heel mooi zicht op de gave. Het eten was een vast menu maar op aanvraag aangepast voor dieet. Bij vermelding hebben ze het direkt doorgegeven aan de keuken. Er werd geen probleem over gemaakt; 's avonds was er een prettige sfeer met een groep uit Schotland. Wij hebben er echt van genoten .....

Alleen gereisd in juli 2012

• 1rita23-05-2011

nooit meer

hotel is aan de buitenkant mooi , maar binnen is het aan een grondige opknapbeurt toe zeker de badkamers zijn vuil en slechte geur niet meer van deze tijd . Het eten was ronduit slecht , ontbijt één plakje kaas en één sneetje kop vijf dagen het zelfde . Vergeleken met andere drie sterren hotels in de buurt in de zelfde prijsklasse is dit ronduit slecht . Misschien dat de hotel eigenaar eens niet aan zich zelf denk en de mensen geven waar ze voor betaald hebben . wij gaan zeker nooit meer naar dit hotel .

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7F.C.31-07-2010

goed

goed hotel, alleen veel lawaai buiten personeel vriendelijk.Wij misten wel een koelkastje op de kamer en blijkbaar is er wel op sommige kamers airco. Je word als je in groep komt elke dag gewekt,wat praktisch is.Als wij naar Lourdes gaan dan komen wij zeker terug naar dit hotel in de hoop dat wij weer een kamer vooraan hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Anita08-08-2009

Prima hotel voor een zeer betaalbare prijs

Op doorreis vanuit Spanje kwamen wij terecht in Lourdes. Ook voor niet-gelovigen is Lourdes een heel prettige plaats met een heel vriendelijke en gezellige sfeer. En dat geldt zeker ook voor het Hotel Louis de France. Zelden zo vriendelijk en geinteresseerd te woord gestaan door het personeel! Hier voel je je echt thuis, en dat voor nog geen 60 euro per nacht!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Jacques Snepvangers01-07-2009

Degelijk hotel.

Het hotel ligt op een super plek in Lourdes. 100 meter verderop begint het centrum. De afstand van het heiligdom is enkele honderen meters. Wanneer je met de auto komt, kun je tegenover het hotel parkeren. Bij de receptie weet men precies, wanneer je geld in de parkeerautomaat moet stoppen en voor hoelang. De kamers zijn degelijk. Het ontbijt stelt helemaal niets voor. Dit kun je beter ergens anders gebruiken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9jan15-06-2009

vriendelijk hotelpersoneel . AANRADER

Personeel zeer vriendelijk en bezorgd. Eten is sober maar lekker en zeker voldoende. kamers zijn net. Prijs kwaliteit een van de betere hotels in Lourdes.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8cools01-06-2009

TOF

-we voelde ons direkt thuis -het was echt familiaal -een min puntje :te vlug borden afhalen -komen zeker nog terug

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8ine01-11-2008

een leuk hotel voor bedevaartsreis

Het is een leuk hotel. De kamers zijn eenvoudig, het eten is lekker en de ligging is perfect. Wel een hotel met bepaald doel voor bedevaartpelgrims. Hiervoor is het de juiste keus. Overal dichtbij. Voor een echte vakantie zou ik wel iets anders kiezen.

Gereisd met vrienden in november 2008

Hotel Saint-Louis De France info