Hotel Saint-Louis De France

FrankrijkMidi PyreneesLourdes (Hauts Pyrenees)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Saint-Louis De France voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 14 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Saint-Louis De France

• 8Fernand Godderis-Deceuninck Marie-Christine02-11-2020

Voor een 3-sterrenhotel een aanrader

Het hotel is ons supergoed meegevallen. Enorm netjes en coronaproof. Heel hulpvaardige, vriendelijke uitbaters. We voelden ons daar enorm welkom. De lobby is een streling voor het oog. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is basic maar wel lekker. Er was altijd vers fruit, yoghourt en platte kaas. We werden constant gevraagd of alles O.K. was en of er voldoende van alles was. De uitbaters en het personeel hebben al het mogelijke gedaan om alles zeer hygienisch te houden en ons een veilig gevoel te geven in deze coronatijden. Mijn respect.

• 6N.Ottoy28-08-2017

Héél basic !

Zoals veel hotels in Lourdes : de tijd is er blijven stilstaan! De kamer is vrij primitief en de plankenvloer kraakt verschrikkelijk : als de buur 's nachts zijn bed verlaat ben je wakker. De maaltijden zijn eenvoudig, maar de bereiding is best O.K. Een goede service én altijd met de glimlach. Een pluim voor hygiëne en netheid. Rechtover het hotel (aan de oever van De Gave) is er een informele ontmoetingsplaats voor jongeren. De ganse nacht lawaai en gelet op de slechte isolatie van het hotel is slapen vaak onmogelijk.

• 3C uit belgie20-04-2017

Schandalig

bediening zeer slecht. Totaal geen organisatie. 1 Persoon krijgt eten andere tafelgenoten moeten 20 minuten wachten. Eten koud en heel weinig. Ontbijt nooit volledig, brood op geen confituur...... Geen tassen die ze dan per 4 aanvulden terwijl het hotel vol zat. Zeer zeer sober ontbijt ook enkel zwarte thee. Alle dagen hetzelfde en slecht. Kamer goed. Badkamer oud en versleten. Kraan liep bijna niet, douchekop spoot naar alle kanten... Om nooit meer terug te komen en zeker niet aan te bevelen. Schandalig dat zoiets nog bestaat.

• 10kris25-08-2012

een aanrader

Hebben (mijn moeder en ik) een week doorgebracht in dit bedevaartsoord. Wij logeerden in hotel saint louis de france. Heel aangenaam familiaal hotel met extra service. heel vriendelijk ontvangen, en in het vlaams nog wel. vriendelijk en hulpvaardig personeel Onze kamer met heel mooi zicht op de gave. Het eten was een vast menu maar op aanvraag aangepast voor dieet. Bij vermelding hebben ze het direkt doorgegeven aan de keuken. Er werd geen probleem over gemaakt; 's avonds was er een prettige sfeer met een groep uit Schotland. Wij hebben er echt van genoten .....

• 1rita23-05-2011

nooit meer

hotel is aan de buitenkant mooi , maar binnen is het aan een grondige opknapbeurt toe zeker de badkamers zijn vuil en slechte geur niet meer van deze tijd . Het eten was ronduit slecht , ontbijt één plakje kaas en één sneetje kop vijf dagen het zelfde . Vergeleken met andere drie sterren hotels in de buurt in de zelfde prijsklasse is dit ronduit slecht . Misschien dat de hotel eigenaar eens niet aan zich zelf denk en de mensen geven waar ze voor betaald hebben . wij gaan zeker nooit meer naar dit hotel .

• 7F.C.31-07-2010

goed

goed hotel, alleen veel lawaai buiten personeel vriendelijk.Wij misten wel een koelkastje op de kamer en blijkbaar is er wel op sommige kamers airco. Je word als je in groep komt elke dag gewekt,wat praktisch is.Als wij naar Lourdes gaan dan komen wij zeker terug naar dit hotel in de hoop dat wij weer een kamer vooraan hebben.

• 7Anita08-08-2009

Prima hotel voor een zeer betaalbare prijs

Op doorreis vanuit Spanje kwamen wij terecht in Lourdes. Ook voor niet-gelovigen is Lourdes een heel prettige plaats met een heel vriendelijke en gezellige sfeer. En dat geldt zeker ook voor het Hotel Louis de France. Zelden zo vriendelijk en geinteresseerd te woord gestaan door het personeel! Hier voel je je echt thuis, en dat voor nog geen 60 euro per nacht!

• 8Jacques Snepvangers01-07-2009

Degelijk hotel.

Het hotel ligt op een super plek in Lourdes. 100 meter verderop begint het centrum. De afstand van het heiligdom is enkele honderen meters. Wanneer je met de auto komt, kun je tegenover het hotel parkeren. Bij de receptie weet men precies, wanneer je geld in de parkeerautomaat moet stoppen en voor hoelang. De kamers zijn degelijk. Het ontbijt stelt helemaal niets voor. Dit kun je beter ergens anders gebruiken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9jan15-06-2009

vriendelijk hotelpersoneel . AANRADER

Personeel zeer vriendelijk en bezorgd. Eten is sober maar lekker en zeker voldoende. kamers zijn net. Prijs kwaliteit een van de betere hotels in Lourdes.

• 8cools01-06-2009

TOF

-we voelde ons direkt thuis -het was echt familiaal -een min puntje :te vlug borden afhalen -komen zeker nog terug

Hotel Saint-Louis De France info

Facilities