Appartement Saint Jean Lourdes

Appartement
Appartement Saint Jean Lourdes
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Jean Lourdes voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Saint Jean Lourdes in het Nederlands

Eenvoudig goed hotel

angela
27-4-2014

Geweest in mei 2013. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt, op 5 min lopen van het heiligdom. In 2015 willen we weer naar Lourdes. En zullen we weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in mei 2013

Goed Apartement

Marlies Versendaal
22-8-2012

Het Citea St Jean in Lourdes is een apartementen complex. Met kitchenette. Het fijne hiervan is dat we zelf ons eten konden koken. Vorig jaar was dit nog zo. Dit jaar is het overgenomen door een andere eigenaar. Alle keukenspullen waren weggehaald Waar heb ik dan een kitchenette voor nodig. Tegen een borg van 20 euro konden we het gebruiken. Echter er was 1 steelpan en 1 koekepan. Verder geen schalen of dergelijke een koffiepot heb ik nog moeten vragen en een waterkoker ook. Dit is jammer en hopelijk komt het weer terug. Verder een goed apartement tegen een redelijke prijs. Dit jaar was wel de hotel service beter dan vorig jaar. Op een uitstekende ligging

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooi appartement.

MSJ
27-12-2011

Goed en netjes.

Dit Appartement is ruim, het heeft een aparte slaapkamer naast de woonruimte.

Het ligt dichtbij de bezienswaardigheden.

Mijn vriendin en ik waren hier om mijn moeder te begeleiden die er op bedevaart was. Die reis is erg prijzig dus hadden wij zelf een vliegreis en dit appartement voor 6 nachten geboekt. Toevallig tegenover het zorghotel van mijn moeder.

Lourdes bezoeken? Wandel dan ook langs de prachtige grote kruistocht en bezoek Cite Saint Piere.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Ideale ligging

Jeunehomme Carine
11-6-2009

Hotel Citéa St Jean te Lourdes is een ideale verblijfplaats: gelegen in het centrum, dichtbij het sanctuarium en de vele souvenirwinkels. Het ontbijt is simpel maar voldoende. Personeel vriendelijk, Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saint Jean Lourdes in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saint Jean Lourdes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.