Géén boekingskosten

Hotel Roissy

FrankrijkMidi PyreneesLourdes (Hauts Pyrenees)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Roissy voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 9 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

9 Reviews over Roissy

• 3wagener11-04-2013

nicht zu empfehlen

Diese Hotel verdient keine 3 Sterne. Qualität des Essens ziemlich schlecht. Essensraum schlecht beheizt, auch in den Zimmern war es nicht warm genug. Sauberkeit wird nicht hochgeschrieben. Die Bettlaken nicht gebügelt. Frühstücksbüffet ohne frisches Obst, nur weisse Brötchen, kein Joghurt, kein Müsli.

• 10Erna27-02-2013

kan niet beter

hotel Roissy is top we gaan er al jaren ,personeel top,eten goed (je bent niet thuis) kamers proper en een gezellige bar,misschien iets langer open s avonds , in mei zijn we er terug met touroperator.

• 8enthousiaste Lourdreiziger23-09-2011

goed hotel dichtbij heiligdom

Luxe kamers en kamers voor minder valide zijn ruim en mooi. Ontbijt is voor franse begrippen goed. Lunch en diner zijn gevarieerd en goed.De portie's zijn niet groot maar na 4 gangen (en dit 2 maal daags)heb je echt wel genoeg. De serveerster die onze groep bediende was geweldig!! Er zijn beneden 3 zithoeken met in het midden een bar. Nadeel was wel dat deze na 23.00 uur gesloten was.

• 4Fieneke31-05-2011

Onverzorgd, gedateerd en vreselijk eten.

Met het positieve beginnen: de waterdruk van de douche was goed, ook lekker warm water. En het personeel was erg vriendelijk. Verder was het afzien. Omdat een bedevaartplaats veel invalide en minder valide pelgrims moet herbergen, verwacht je wat dat betreft een beetje ruimte en comfort op zo'n prima locatie, maar nee. Moest over rolstoelen en rollators heen klimmen. De kamer waar ik sliep was voor dat soort attributen veel te klein. Als je lift uitkwam stond je in het donker, moest je eerst een paar stappen doen, dan ging het licht aan. Op de badkamer geen ruimte om je toiletartikelen neer te zetten. Het eten kwam uit een pakje of een blikje.

• 7Savelberg01-10-2008

Nu effe niet

De eerste indruk van het hotel; goed. Ligging: uitstekend. Ik had niet de indruk dat onze hotelkamers waren gerenoveerd. En zeker niet geschikt voor oudere of hulpbehoevende mensen. Bijv.: de wc was erg klein en zonder opstaan-hulpmiddelen. Bovendien draaide de deur naar binnen. Wanneer er iemand onwel zou worden dan zou het onmogelijk zijn deze persoon te bereiken. Het eten was uitgebreid, maar zeer eenvoudig. Veel gerechten met verschillende soorten bonen én soms zonder aardappelen of iets dergelijks. Helaas waren ervoor en tijdens ons verblijf veel mensen ziek geworden. (ong. 96 pers, oorzaak nog onbekend) Waardoor de hygiëne en schoonmaak in hotel veel te wensen overliet. Ondanks de vriendelijkheid van het personeel overheerste dit onze indruk over het hotel.

• 8Wendy27-09-2008

Net hotel.

Prima hotel voor 3 sterren. Het enige nadeel wat wij ondervonden was dat er geen minibar/koeling op de kamer was. Zodat mijn medicatie niet od kamer bewaard kon worden maar telkens afgegeven moest worden bij de receptie die de medicatie dan naar de koeling id keuken brachten. Waarop ik de 2e avond al een kapotte ampul had, wat er op wijst dat ze de medicatie hadden laten vallen want mijzelf is dit nog nooit gebeurt.

• 8Gaby, Kerkrade13-07-2008

Zeer goed hotel

Dit hotel ligt maar zo'n 100 meter van de heiligdommen verwijderd, aan het begin van een van de winkelstraatjes. Toch een zeer rustige kamer. Het eten was uitstekend. Gezellig hotelbar/lounge.

• 8Frans,Marthy,Piet en Marlies03-10-2006

In September hebben wij gelogeerd in Hotel Roissy.Wij zijn zeer tevreden over dit hotel.Wij hadden een mooie kamer met balkon,vanwaar je heerlijk kon kijken naar de mensen die af en aan liepen naar de Heiligdommen.De ligging is geweldig overal dichtbij vooral bij de Heiligdommen want daar ga je tenslotte voor naar Lourdes.Het ontbijt kon een beetje uitgebreider maar de lunch en het diner waren beide goed verzorgd en zeer gevarieerd. Dus we waren tevreden toen we uit Hotel Roissy vertrokken.We kunnen dit hotel beslist aanbevelen.

• 10marije11-08-2005

hotel Roissy krijgt van mij een dikke pluim,het is een heerlijk hotel die zijn 3 sterren dubbel en dwars waard is.bij binnenkomst een zeer vriendelijk onthaal,brandschone kamers met telefoon, comfortabele bedden en een badkamer met ligbad.grote ruime eetzaal met mooi gedekte tafels en altijd goed gehumeurd en lief personeel(smorgens ontbijt, om 12 uur warm eten en om 7 uur weer warme maaltijd)Beneden in het hotel een gezellige bar en zitmeubels en tv.Zwembad en disco is er niet want tenslotte is het een bedevaartplaats(Lourdes)hotel Roissy is geweldig en heeft wat mij betreft een dikke 10 verdient,ik denk er met veel plezier aan terug.

Hotel Roissy info

• AirconditioningBeschikbaar