Appartement Résidence L'Acacia

Appartement
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence L'Acacia voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Résidence L'Acacia in het Nederlands

goed als uitvalsbasis voor de regio

Stefanie
29-7-2012

We verbleven bijna één week in een studio (ideaal voor met een kleine baby). We zaten op de tweede verdieping met een ruim terras maar we hadden wel veel straatlawaai (waren hiervoor wel gewaarschuwd aan de balie). De studio was niet zo proper (terras en douche waren niet zo proper).Het zetelbed was comfortabel. De keuken en de badkamer zijn goed uitgerust alleen was er wat weinig servies en bestek voorhanden.

Er is een leuk zwembad met ligzetels, voldoende parking en behulpzaam aan de balie. Het is iets buiten het centrum gelegen maar bakker, krantwinkel, pizzeria vlakbij, het centrum is op 5 min. wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence L'Acacia in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence L'Acacia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.