Camping Plein Soleil

• Goed: 7 - 8

fantastisch

beerens
28-6-2018

zeer mooie en zuivere camping ook sanitair en leuke eigenaren helpen je overal mee mooi zwembad en een geweldige omgeving zeer zeker voor herhaling vatbaar

Dik in orde, kom zeker terug

Danny
11-6-2018

Supercamping voor kort verblijf, stond hier met een collega met mijn begeleidingswagen voor uitzonderlijk vervoer en hij met zijn vrachtwagen (trekker). Werden zeer vriendelijk onthaald en alles werd netjes uitgelegd. Sanitair is gewoon superschoon en onderhouden. Zwembad is zalig, verwarmd en overdekt vandaar de keuze door het slechter opgegeven weer.... volgende keer als ik hier weer.een weekend moet staan in de buurt kom ik gegarandeerd terug.....

Alles op wandelafstand te doen... restaurants, het gebedsoord, winkels enz.....

Geweldige camping

Bianca
24-5-2017

Lieve eigenaren en ligt erg centraal

Aanrader

Sandra van den berg
7-9-2016

Topcamping vriendelijke mensen top sanitair waar de meeste Fransen nog wat van kunnen leren. Broodjes 's,morgens afhalen bij de receptie. En toplocatie

Zalige week gehad

Danny en Petra
2-9-2016

Zeer kleinschalige familiecamping waar je geen nummer bent.

We kregen een zeer propere chalet bovenaan de camping, met prachtig zicht op de bergen.

Er was een probleem met de boiler maar dit werd de volgende ochtend al opgelost (ondanks dat het een feestdag was)

Rustig gelegen en toch op wandelafstand van grote supermarkt en ook van Lourdes zelf.

Centraal gelegen voor uitstappen naar het vele natuurschoon in de buurt.

We hadden geluk met het weer dus ook genoten van het kraaknette zwembad en lange avonden op ons terrasje.

Wifi dus ook de kids tevreden.

Grote aanrader voor wie deze streek wil verkennen. Wij waren er een week maar dat is te kort.

fijne kleine camping

björn linzer
20-8-2016

zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, dichtbij Lourdes gelegen met uitzicht op de bergen, overdekt en verwarmd zwembad, speeltuin, wifi, super schoon sanitair.

Geweldige rustIge camping lieve eigenaren

Frits van engelen
21-7-2016

We komen hier al jaren elke keer weer terug. Fijne basis m lourdes en omgeving te verkennen.

We komen zeker terug !

De Kay Nelissen
18-7-2016

Vriendelijkheid van de uitbaters hebben we nooit meegemaakt- niets is hun teveel.

Nadeeltje is om met de fiets langs een drukke weg naar het centrum/heiligdom te fietsen

ontspannend en rustig verblijf in mooie omgeving

anthoni harry - degens nicole
12-7-2016

heel mooie, propere rustige camping. Nog nooit zo een persoonlijk en vriendelijk onthaal gekregen op een camping. Alles ok in chalet zeker zijn geld waard. zelfs onze bedden waren opgemaakt en de mevrouw ging persoonlijk mee om alles uit te leggen.

Mooie camping!

Marianne
8-7-2016

Wij hadden een huisje gehuurd met een geweldig uitzicht op de omliggende bergen. Het huisje is eenvoudig maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Uitstekende camping voor bezoek Lourdes en omgeving. Supermarkt is om de hoek. Wat ons betreft een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plein Soleil in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plein Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Plein Soleil scoort een 9.35 uit 10 op basis van 198 reviews.