Camping Plein Soleilstersterster

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lourdes (Hauts Pyrenees)

9.2Fenomenaal

200 reviews over Camping Plein Soleil

• 2019
    9Jan19-07-2019

Uitstekende camping

Camping eerst voor overnachting gebruikt maar zijn toch 5 dagen gebleven. Je kunt nl prima fietsen over de Via Rhona naar Tain Hermitage of Valence en via ander fietspad naar Romans sur Isere.Ook prima gelegen voor uitstapjes in de mooie Vercors. Ook prima gelegen voor fietstrip over de Dolce Via in de vallei van de Eyrieux maar dan wel fietsendrager meenemen. De camping is verder keurig en prima sanitair. De zwembaden zijn erg mooi en 1 verwarmd. Campingleiding is hartelijk en bij een hoos en hagelbui werd er direct een ronde gemaakt en gevraagd of er schade was. De camping loopt ook in het voorseizoen snel vol en aankomst na 17 uur al vaak bordje Complet dus of reserveren of even bellen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9beerens28-06-2018

fantastisch

zeer mooie en zuivere camping ook sanitair en leuke eigenaren helpen je overal mee mooi zwembad en een geweldige omgeving zeer zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Danny11-06-2018

Dik in orde, kom zeker terug

Supercamping voor kort verblijf, stond hier met een collega met mijn begeleidingswagen voor uitzonderlijk vervoer en hij met zijn vrachtwagen (trekker). Werden zeer vriendelijk onthaald en alles werd netjes uitgelegd. Sanitair is gewoon superschoon en onderhouden. Zwembad is zalig, verwarmd en overdekt vandaar de keuze door het slechter opgegeven weer.... volgende keer als ik hier weer.een weekend moet staan in de buurt kom ik gegarandeerd terug..... Alles op wandelafstand te doen... restaurants, het gebedsoord, winkels enz.....

Zakelijk gereisd in juni 2018

• Oude reviews

10Bianca24-05-2017

Geweldige camping

Lieve eigenaren en ligt erg centraal

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Sandra van den berg07-09-2016

Aanrader

Topcamping vriendelijke mensen top sanitair waar de meeste Fransen nog wat van kunnen leren. Broodjes 's,morgens afhalen bij de receptie. En toplocatie

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9Danny en Petra02-09-2016

Zalige week gehad

Zeer kleinschalige familiecamping waar je geen nummer bent. We kregen een zeer propere chalet bovenaan de camping, met prachtig zicht op de bergen. Er was een probleem met de boiler maar dit werd de volgende ochtend al opgelost (ondanks dat het een feestdag was) Rustig gelegen en toch op wandelafstand van grote supermarkt en ook van Lourdes zelf. Centraal gelegen voor uitstappen naar het vele natuurschoon in de buurt. We hadden geluk met het weer dus ook genoten van het kraaknette zwembad en lange avonden op ons terrasje. Wifi dus ook de kids tevreden. Grote aanrader voor wie deze streek wil verkennen. Wij waren er een week maar dat is te kort.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9björn linzer20-08-2016

fijne kleine camping

zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, dichtbij Lourdes gelegen met uitzicht op de bergen, overdekt en verwarmd zwembad, speeltuin, wifi, super schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Frits van engelen21-07-2016

Geweldige rustIge camping lieve eigenaren

We komen hier al jaren elke keer weer terug. Fijne basis m lourdes en omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8De Kay Nelissen18-07-2016

We komen zeker terug !

Vriendelijkheid van de uitbaters hebben we nooit meegemaakt- niets is hun teveel. Nadeeltje is om met de fiets langs een drukke weg naar het centrum/heiligdom te fietsen

Gereisd met partner in juli 2016

• 9anthoni harry - degens nicole12-07-2016

ontspannend en rustig verblijf in mooie omgeving

heel mooie, propere rustige camping. Nog nooit zo een persoonlijk en vriendelijk onthaal gekregen op een camping. Alles ok in chalet zeker zijn geld waard. zelfs onze bedden waren opgemaakt en de mevrouw ging persoonlijk mee om alles uit te leggen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

4 tips over Camping Plein Soleil

• familie Lettink-Gerritsen, 31-07-2013

Vanuit de camping kunnen diverse tochten worden gemaakt. Wandelen, hiken, hardlopen, fietsen. Het kan allemaal.

• Lieven en Gisèle Deconinck, 13-08-2012

cirque de troumousse is minder bekend dan cirque de gavarnie maar is zeker zo mooi, het is niet overstelpt van de toeristen en zeer gemakkelijk te bereiken.

• Jens, 17-07-2014

Wij zaten helemaal beneden, vlak naast de speeltuin, en op een ochtend werden we gewekt door een vrachtwagen die kwam leveren aan de mr Bricolage iets verder. Neem dus best het middenste terras voor een perfecte ervaring.

1 vraag over Camping Plein Soleil

• Mieke, 23-01-2017

scootmobiel

Is deze camping begaanbaar met en scootmobiel?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig