Hotel Miramont

Hotel Miramont
6,6

18 reviews over Hotel Miramont in het Nederlands

knap hotel met één probleem

joan trouw
5-6-2009

Net terug van een weekje Lourdes.

alles was perfect, zoals de keuken, receptie, wandelafstand tot het heiligdom, het uitzicht, maar er was één groot probeem en dat was de netheid van de kamers, de vuile en lege papiertjes van de vorige gasten lagen nog in de kamer, lavabo's werden niet uitgekuisd grond was vuil en stoffig.

Maar voor de rest uitstekende vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Pareltje in lourdes

veke
2-6-2009

Sinds gisteren terug van Hotel Miramont en het is super meegevallen. Net volledig gerenoveerd. Zeer vriendelijke ontvangst gehad, rustige en centrale ligging.

Het eten was heel lekker, veel variatie, grote porties op je bord en zeer lekker van smaak. De bediening is in handen van Antonio en dat merk je hij legde elke klant in de watten. Volgend keer als wij naar lourdes gaan kiezen wij zeker voor opnieuw voor hotel miramont.

Gereisd met partner in mei 2009

Heel tof hotel, met lekker eten

Nathalie
26-5-2009

Net terug van een midweek Lourdes in hotel Miramont. Wel een aanrader voor Lourdes. Is een vrij modern hotel met een zeer lekkere keuken. Enkel de bediening verloopt wat stroever.

Elke dag krijg je iets anders op je bord. 's Middags driegangen en s' avonds viergangen.

Wij hadden met twee personen een driepersoonskamer en deze zijn zeer ruim. Heb wel gehoord dat de twee persoonskamers niet al te ruim zijn.

Gereisd met partner in mei 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Miramont voor je op een rij gezet:

Ik had er toch meer van verwacht

Bart
10-5-2009

Mooi gerenoveerd hotel. Veel Belgische gasten. Piepkleine kamer (slaapgedeelte amper 2 op 3 meter, badkamer was wel ruim genoeg). LCD tv en spiegel aan de muur, verder kale muren. Piepklein balkon. Om te eten is er een apart zaaltje voor individuele klanten zodat je niet bij de groepen moet zitten. In het restaurant kan de service beter: men wacht met opdienen tot bijna iedereen aanwezig is, de bediening is soms chaotisch, voor de dranken neemt men eerst de bestellingen van alle tafels op waardoor het lang duurt vooraleer je je drank krijgt. Het eten was eenvoudig (kip, stoofvlees, ananas uit blik...) maar goed van smaak. Merkwaardig personeelsbeleid (of is er een personeelstekort?): de mensen van de receptie doen ook de bar en dienen ook op in het restaurant... De barprijzen waren (te) hoog: 3,5 euro voor een cola! De hotelparking is een afgelegen stuk drassig land waar het ‘s avonds pikkedonker is. Ik heb er alleen overdag mijn wagen geparkeerd

Gereisd met vrienden in mei 2009
2008

Mooi hotel met zilverbestek

siciliegek
17-8-2008

Dit hotel is echt een aanrader het heeft altijd wel zijn mindere punten.

Zoals 2 kleine liften.

Het hotel is recentelijk geheel gerenoveerd het ziet er nu helemaal netjes uit.

Niets meer dan goeds over dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2008

prijs kwaliteit uitmuntend

michiel
27-7-2008

uitstekende keuken

vriendelijk personeel

mooie ligging

Gereisd familie in juli 2008

Hotel knap vernieuwd, kamers zijn mooi en modern geworden.

Het personeel in het restaurant heel vriendelijk,zeer lekkere keuken!

Ook voor vegetariërs zeker variatie!

Gereisd familie in juli 2008
2007

vooral het lekker eten is een plus punt

aelvoet marie-rose
5-6-2007

vooral het lekker eten is een plus punt.De kamers zijn minder maar die worden volgend jaar volledig opgeknapt

Gereisd anders in juni 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Miramont voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramont in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.