Hotel Miramont

Hotel Miramont
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Miramont voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Miramont in het Nederlands

knap hotel met één probleem

joan trouw
5-6-2009

Net terug van een weekje Lourdes.

alles was perfect, zoals de keuken, receptie, wandelafstand tot het heiligdom, het uitzicht, maar er was één groot probeem en dat was de netheid van de kamers, de vuile en lege papiertjes van de vorige gasten lagen nog in de kamer, lavabo's werden niet uitgekuisd grond was vuil en stoffig.

Maar voor de rest uitstekende vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramont in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.