Hotel Miramont

Hotel Miramont
6,6

18 reviews over Hotel Miramont in het Nederlands

Niet meer zoals vroeger...dalende kwaliteit

H Teerlinck,
17-8-2018

De badkamer ruikt niet lekker!!!

Het eten is vet, alles in chapelure in vet gebakken!flauwe saus en smakeloos

Niet zo vers!

Veelal sla en tomaten en opgewarmde groente

Ondermaats!

Ontbijt is OK!

Gereisd met partner in augustus 2018

Het ontbijt was basic, het avondmaal was over het algemeen lekker.(1 maal vonden we het hoofdgerecht echt niet lekker) Kamerpersoneel deed zijn werk vlug, maar wel correct. Als we nog eens naar die streek gaan zullen we terug naar Miramont gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geen 4-sterren waard !!

Lieve
1-10-2016

Goeie ligging, vriendelijk personeel. Eten niet echt slecht maar heel simpele kost. Ook geen keuzemogelijkheid. Drie gangen en de borden worden gewoon voor je neus gezet. De kamers waren niet schitterend (stoffig) en de badkamer was ronduit slecht: heel klein, geen douche, geen stop in de afvoer van het ligbad, geen stop in de afvoer van de lavabo, bodem van het ligbad was niet plat (glad) zodat een douche nemen in het ligbad een risicovolle activiteit was, ronduit gevaarlijk om te vallen.

Gereisd met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Miramont voor je op een rij gezet:

goed weinig , slecht eten ,kamers werden niet gekuist , en zeer beperkt ontbijt , a la cart stelt weinig voor , twee opeenvolgende dagen worst , neen , helemaal niet voor herhaling vatbaar , snap niet waar ze vier sterren voor gekregen hebben

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Tevreden

Aelvoet Marie rose
12-7-2016

Voor de 7 x in hotel Miramont .

Eten zeer lekker en veel. Hier ga je niet met honger van tafel. Er liggendit jaar place-mats en papieren servetten in plaats van mooie katoen linnen.

Ik ben wel van kamer verandert ,geen kleerkast om mijn spullen weg tebergen,maar het was geen probleem ik heb een 3 persoonskamer gekregen.

Het poetsen van de kamer en badkamer niet zoals het moet.( te weinig personeel het moet vlug gaan)

Bad is aan vernieuwing toe.

De vriendelijk heid van personeel en het lekker eten is voor dit hotel de grote troef.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Uitstekend hotel,voor herhaling vatbaar

familie De Graeve Oostende
17-8-2011

Hotel Miramont is fantastisch,vriendelijk,zeer netjes,heel lekker eten,zeer goede service,een echte aanrader,mag gerust nog een ster bij.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed hotel

Josée
1-8-2010

Hotel Miramont geeft bij de inkom een nette indruk. De kamer is netjes, ruim genoeg (2 persoonskamer) , kleine badkamer maar goed te doen. Het personeel is zéér vriendelijk, het eten héél lekker, snel opgediend (wel in de aparte zaal niet voor groepen) kortom niets op aan te merken. De drank is er wel wat aan de dure kant (in het centrum overigens overal).

Het ontbijt is goed, maar na een weekje ben je het wel een beetje moe, elke dag hetzelfde.

Een dikke pluim voor de reisleidster van de touroperator die ons dagelijks (bij uitzondering van woensdag en zondag) een bezoek bracht, indien we niet in de eetruimte waren werden we zelfs opgebeld om te vragen of alles oké was, de reisleidster was ook héél vriendelijk.

Eén minpuntje voor mijzelf is de hoge hotels, dus niet alleen Miramont maar alle hotels zijn daar zo, één nachtje een brandalarm gehad en dat vond ik wel heel eng, het was niet in ons hotel maar ze liggen zo dicht bij elkaar dat je niet weet van waar het komt.

Gereisd met partner in juli 2010

zeer goed hotel

Dhondt-Devolder
24-7-2010

Verblijf van 28 juni tot 5 juli 2010.

Samen met mijn vrouw heeft dit hotel ons weten te bekoren,kamers dagelijks gepoetst en alles wordt ververst.Het eten is van prima kwaliteit:ontbijtbuffet ruim voldoende

middagmaal 3-gangen en avondmenu 4-gangen.De service is uitstekend en Antonio de maitre is een fantastische kerel samen met alle andere zowel van de receptie als kuispersoneel in 1 woord een aanrader.Twee tevreden klanten Martine en Liban uit Avelgel(Belgie)

Gereisd met partner in juli 2010

Fijn hotel voor de 4 de maal in dit hotel

marie-roseaelvoet
15-6-2010

hotel Miramont

Super Hotel.

Vriendelijk personeel,lekker eten Te veel.Een min puntje:de kamer was bij mijn aan komst a le Française gepoetst.Andere dagen prima.Volgend jaar ga ik er zeker terug.

Gereisd alleenreizend in juni 2010

Een aanrader

Jean en Mia Claessens
4-6-2010

Miramont , beslist een ster meer waard.Vriendelijke service en erg lekker eten

Gereisd met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Miramont voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramont in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.