Camping Le Moulin du Mongestersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lourdes (Hauts Pyrenees)

8.8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin du Monge voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping Le Moulin du Monge

• 2018
    8Frank uit Lochristi21-10-2018

Fantastisch verblijf gehad.

Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Een pluspunt is dat er een winkel aan de camping is. De accommodatie is verzorgd , er zijn speeltuigen aanwezig voor de kinderen en ook een zwembad . De camping is centraal gelegen als vertrekpunt van wielertoeristen die de cols willen beklimmen. Ook de gewone fietser kan zich vermaken. In een oude spoorwegbedding ligt een vlakke fietsroute, ‘voie verte’, weg van het verkeer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    8JanV19-09-2017

Leuke camping

Aardige beheerders. Leuke en keurig onderhouden camping aan de rand van Lourdes langs een drukke weg en spoorbaan. Je ondervindt daar echter weinig hinder van. Gedateerd maar schoon sanitair en een piepklein winkeltje. Aangename prijs. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2017

• 7E A Daamen02-07-2017

Prima, mooie schone camping met mooie grote bomen.

De camping ligt langs een drukke verkeersweg, op korte afstand van Lourdes.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Marianne03-08-2016

prima camping voor bezoek Lourdes of omgeving

prima camping voor een aantal nachten/week. Redelijk dicht bij Lourdes (bus stopt voor de camping) of met de auto. Sanitaire niet nieuw maar netjes. Met WC papier.

Wifi over de gehele camping.

Je kunt zelf je plaats uitzoeken. Op gras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8piet en ans26-07-2012

kleine, rustige en nette camping

Een eenvoudige , rustige camping. gelegen aan de rand van Lourdes. Wordt ook gebruikt voor doorgangscamping, vooral door campers. Ruime plaatsen op gras. Klantvriendelijk personeel. heeft geen restaurant of eetgelegenheid. Wij hebben daar met plezier 4 dagen gestaan. Mochten wij de Pyreneen nogmaals rond Lourdes willen bezoeken gaan wij zeker naar deze camping terug.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Ronny Vandamme17-03-2010

Geschikt voor een beoek aan Lourdes

We zijn hier 2 nachten geweest om Lourdes te bezoeken. Een nette schone camping met mooie ruime plaatsen. Het zou voor ons niet geschikt zijn om langer te blijven. Het zwembadje was fijn om even af te koelen. Er was een tafeltennistafel en trampolines, altijd vers stokbrood. Mw. heeft bij de receptie een Nederlands boekje over Lourdes, dat wil ze wel uit lenen maar dan wil ze het wel graag na gebruik terug zodat andere gasten hier ook nog iets aan hebben. Sanitair verouderd maar wel heel netjes schoongehouden.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Pascal van der Schaaf07-08-2009

Kom er graag terug volgend jaar....

Het is erg leuk, mooi en vriendelijke gasthouders.....en in de buurt van het centrum ( 3km)

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7Leo05-08-2009

mooie gastvrije camping

De camping is gelegen aan de hoofdweg in Lourdes. Langs de camping ligt de spoorlijn, maar daar hadden we weinig last van. De overlast van het verkeerslawaai van de hoofdweg was groter, met name het lawaai van motoren. Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar. Mooie ruime plaatsen met enige beschutting. Wifi gratis bij de receptie. Lourdes (grotten) met de fiets eenvoudig te bereiken. aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9devoldere jacques16-07-2009

Goeie doorgangscamping

We waren daar drie dagen banaf 13 juni. Dit voor de tweede maal.Vriendelijk onthaal. Proper. Voldoende grote staanplaatsen. Ietwat verouderd sanitair, maar volkomen in orde.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

• 7j&c12-05-2009

ideale uitvals camping

De camping is gelegen tussen de baan (van tarbes naar Lourdes) en de spoorweg.De ideale uitval basis voor een bezoek aan Lourdes of de mooie wijde omgeving (zoal de Tourmalet,aubisque,pont d' espagne,...).De plaatsen zijn mooi en ruim.Sanitair helaas wat verouderd maar steeds piekfijn in orde.

Gereisd met partner in mei 2009

0 tips over Camping Le Moulin du Monge

1 vraag over Camping Le Moulin du Monge

• dekemele , 21-04-2011

staanplaatsen

Geachte,

Zijn er nog staan plaatsen vrij voor de periode 23 juli tot en met 8 augustus op jullie camping of is jullie camping volledig volboekt.

Vriendelijke groeten Dekemele- Dedene.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig