Hotel Le Méditerranée

4.9Matig

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lourdes (Hauts Pyrenees)

4.9Matig

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Le Méditerranée

• 2018
    4Herman Johan03-09-2018

Nooit meer

Lawaai tot en met, je moet er niet slapen voor 2u. Keuken isalles behalve, Normaal heb ik altijd bij het lezen van revieuws mijn twijfel, en denk dat de mensen te veel eisend zijn. Ik heef het hotel 2 sterren, Heb daar ook klacht ingediend, en ze exuceerden zich, dat het wel lawaaierig is, maar dat zij er niet kunnen aan doen dat reizigers in groep veel lawaai maken. Ik heb geantwoord sluit uw bar vroeger, en het zal stiller zijn.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6EV02-07-2016

Hier kom ik niet meer terug!

Toen we aankwamen leek de receptie wel een kippenhok: zo'n duizend oudere Engelse dames en heren, waarvan de helft met een lichamelijk gebrek (rolstoelen) en de andere helft waarschijnlijk doof. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dat is dus een pluspunt. De kamer, hoewel schoon en best wel mooi, was weer een minpunt. Veel te klein voor 3 volwassenen. Met een niet werkende airco, en dus heel benauwd. Wel is er een apart toilet, maar hier geen handen was mogelijkheid. Moest je speciaal voor naar de, ook aparte, badkamer. Een ander minpunt is de ontbijt en diner kwaliteit. Ontbijt: homp stokbrood en een croissant, wat vooraf al was klaargezet, met wel 3, ja echt, 3 bakjes jam. Maar geen boter. Wel kon je in een andere ruimte, tussen al die onbeschofte Engelse bejaarden, nog wat ham en kaas vinden. Het 4 gangen diner (geen keuze) zou goed staan in een cafetaria, maar niet in dit hotel. Hotel heeft overigens een prachtige ligging, vlak bij centrum en heiligdom.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 5LieselotS09-08-2012

Nooit meer ..

Toen we aankwamen in het hotel zag het er aangenaam uit. Kleine maar mooie kamer en proper. Het eten was allesbehalve. Toen we bij het ontbijt aankwamen waren we ronduit teleurgesteld. Wij hadden ons verblijf bij touroperator geboekt en hier kreeg het een 8/10 voor maaltijden. Slechts 2 soorten charcuterie en een stukje stokbrood en een croissant. Verder ook fletse yoghurt. Ook het avondeten was barslecht. We kregen slechts enkele droge aardappelen en een stukje kippefilet, geen groenten saus of enige smaakmakers. In de voorafgaande soep zaten grote stukken aardappel, die we zelfs moesten snijden om ervan te proeven, ze waren dan ook nog eens hard. We waren zelfs tot onze teleurstelling genoodzaakt om buiten het hotel op zoek te gaan naar extra voeding. Verder waren er heel veel luidruchtige Engelsen in het hotel dus oordopjes zijn hier zeker noodzakelijk. Wij komen hier zeker nooit terug!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8kadee23-06-2009

zzer goede ligging

Goede ligging van horel. Personeel zeer vriendelijk, kamers verzorgd en net. Maaltijden minder. 's morgens lag brood al op bord(mocht steeds bijvragen), 's middags en 's avonds dagschotel met voorgerecht en dessert. Keuken kon beter, en meer keuze.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8ANJA KOSTER16-08-2007

Leuk hotel, met vriendelijk personeel, nette kamers. Ook beneden aan de bar is het goed vertoeven.

Gereisd met vrienden in mei 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats