Camping La Poste

2 reviews over Camping La Poste in het Nederlands

voor ons een goede plek

jef bellens
27-9-2014

een makkelijke en kleine camping goed voor enkele dagen te vertoeven in Lourdes niet ver van heiligdom en de markt en vooral enkele winkels in de buurt . wel niet geschikt voor grote caravan of mobilhome

Gereisd Met partner in januari 2014

Goede tussenstop

Oudejans
24-8-2009

Een leuke kleine camping midden in Lourdes, een aanrader voor een kort bezoek en als je dicht bij de 'heiligdommen' wilt zijn. Verder wel erg lawaaierig smorgens vroeg > vuilnis ophaaldienst etc. Maar dat moet de pret niet drukken, voor een paar nachten is het te doen.

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Poste in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Poste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.