Camping La Foret

24 reviews over Camping La Foret in het Nederlands

Aanrader!

Aldo,
15-8-2018

Zeer vriendelijk en hartelijk stel dat de camping met liefde beheert. Mooie ruime plekken, prima sanitair en een leuk restaurant dat voor vriendelijke prijzen een lekkere hap serveert. Animatie voor kinderen is voor ons niet nodig maar is in beperkte mate wel aanwezig zonder ons te storen. Lekker zwembadje met mooi uitzicht. Aanrader dus.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super leuke camping!

Ron en Petra,
25-6-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn!! We hebben in het restaurant echt voortreffelijk gegeten!! Heerlijk vers brood elke ochtend!! Het sanitair is echt prima, ruim, schoon en er is wc papier!! Een mooi Zwembad met voldoende ligbedden en mooi uitzicht! De eigenaren zijn erg Sympathiek en spreken goed Engels! Je kunt vanuit de camping prima Lourdes bezoeken, lopend gaat goed!! Ook een bezoek aan de Pyreneeën is een echte aanrader wat een mooi gebied!!

Gereisd met partner in juni 2018
VDS, Gérant Porpiétaire, 15-8-2018
We thank you for sharing your good expericence in our campsite. We are very please to read you enjoyed very much la Forêt. We hope to have the pleasure to see you back. Kind regards.

Geweldig!!

Annemarie Peters,
19-6-2018

Vriendelijke ontvangst! Enthousiaste en bevlogen eigenaren met hart voor hun camping! De camping straalt het ook uit. Ze spreken prima Engels. Bij ontvangst krijg je heel veel informatie over de omgeving. De camping heeft een parkachtige uitstraling met ruime plekken! Camping om terug te komen!!

Gereisd met partner in juni 2018

geweldige ervaring

Arie,
20-1-2018

Camping voorzien van alle benodigdheden inclusief zwembad, restaurant en fijne eigenaren. Op loopafstand van het heiligdom Lourdes, als niet gelovige toch een aanbeveling dit van dichtbij live mee te maken.

Gereisd met partner in mei 2016

heerlijke camping

Henk en Marion Nugteren,
7-9-2017

Mooie omgeving prima uitstapjes te maken. Vriendelijke eigenaren en als je problemen hebt dan proberen ze je te helpen waar het ook kan. Het Sanitair is gewoon goed nergens is het zo als thuis, het sanitair is schoon en voldoet aan onze wensen. We hebben het hier prima naar ons zin. We zijn aangekomen op 26 augustus en we vertrekken weer op 3 oktober en hopen nog fijne dagen hier door te maken.

Gereisd met partner in september 2017

Niet weer.

J.,
14-8-2017

De douches waren prima in tegenstelling van de toiletten, met zo,n druk bezochte camping is het nodig om 2 x per dag schoon te maken. Daarbij zijn er geen camping regels, wil je 's nachts 4 uur vertrekken geen probleem. Wij stonden dichtbij de ingang en werden 's nachts wakker van auto's die vertrokken.Erg rumoerig bij de speelplaats tot 's avonds laat. (12 uur).

Gereisd met partner in juli 2017
Victor de Sousa, Gérant Porpiétaire, 24-1-2018

Dear customer,

Feedback from our customers allows us to improve the quality of our services. For this summer 2018, the car traffic will be not anymore possible inside the campsite from 11pm until the next morning. A large car park nearby the reception is under construction to accommodate cars during the night. We also take the opportunity to expand our local recycling waste.

Last summer during the high period, the weather conditions have sometimes made difficulties to maintain in top condition our sanitary facilities. For the coming high season, during theses peak periods we have decided to reinforce our cleaning team in order to avoid this problem.

Best regards

Gezellige camping.

Smeets Gerwin,
22-6-2017

Camping ligt mooi op een helling. Mooi zicht over Lourdes. Warm onthaal door vriendelijk jong koppel waar niets teveel voor is. Je kan er 's avonds lekker eten of afhalen. Helemaal niet duur. Een zwembadje om wat te relaxen of af te koelen. Naar het heiligdom goed te doen te voet heen en terug. Kan ook met de bus. We hebben er twee nachten gestaan. Verouderd maar proper sanitair. Zeer rustig. een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Piet en Jannie
18-8-2016

Fijne camping, eigenaar en zijn vrouw heel toegankelijk en meedenkend. Eigenaar speelt goed Engels. Hardwerkende schoonmaakploeg. Klein zwembad, maar lekker voor de afkoeling. Ligt op loopafstand van Lourdes, maar bus gaat ook via de camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een fantastische kleine camping !

Jean-Paul
16-8-2016

Op deze kleine camping voel je je direct welkom. Het Franse jonge echtpaar spreekt goed Engels en is zeer vriendelijk. We hebben regelmatig tegen elkaar gezegd "hier hebben ze het begrepen" Kinderen van verschillende nationaliteiten spelen samen op het overzichtelijke speelveld. Geen afgebakende plaatsen zodat je echt het camping gevoel houdt. Kipjes, jeu de boule baan, trampoline, schommels en een goed verwarmd zwembad met lekkere ligbedden. Het terrasje kijkt uit over Lourdes en het zwembad. Heerlijk 3 avonden gegeten in het mini restaurant. Erg lekker, veel keus en vers.

Ook mogelijkheid tot betaalbare verse afhaalmaaltijden (moussaka, lasagne, gebraden kip etc)

Camping beschikt over een klein winkeltje waar je de houdbare dingen kunt kopen. Supermarkt is alleen met auto bereikbaar. Brood dagelijks op de camping te bestellen.

10 minuten lopen naar centrum Lourdes maar er is ook 3x per dag een busverbinding.

Al met al een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Bij aankomst direct een goed gevoel :-)

Claudia
30-7-2016

Prettige non nonsens sfeer, dichtbij Lourdes, leuke kaart in restaurant met lekker eten, leuk zwembad (je), lekker vers brood in de ochtend, schitterend uitzicht over Lourdes en dat is dan ook te voet bereikbaar, uitstapjes te maken in de omgeving wel even de auto pakken. Diverse nationaliteiten, veel mensen die een paar dagen blijven. Kinderen hadden vanaf moment een aansluiting: voetballen, trampoline. Kortom: aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foret in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.