Hotel Grand de la Grotte

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand de la Grotte voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Grand de la Grotte in het Nederlands

Een prachtig hotel met bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel dat goed de talen spreekt. Iedereen heeft ook een naambordje op welke taal er gesproken worden. De kamer was zeer netjes en schoon, alles werkte naar behoren. Het zwembad was ook erg netjes en er waren voldoende stoelen en ligbedden. Het hotel ligt verder op loopafstand van alle touristische trekpleisters en ligt midden in een winkelgebied. Hier heb je overigens in de kamers geen last van.

Voor zover het hotel dat in onze optiek nog net geen 10 verdient. Het restaurant daarentegen raden wij absoluut af. Het ziet er fantastisch uit, u wordt ook vriendelijk verzocht in "avondkledij" te verschijnen, en de kaart is leuk. Daarna gaat het echter mis, gerechten worden heel snel achter elkaar uitgeserveerd (ondanks nadrukkelijk verzoek dat niet te doen). Het hoofdgerecht was niet warm, en na terugsturen was het nog steeds niet echt warm. Hoofdgerecht zag er wel mooi uit, maar smaakte alsof het van een buffet afkwam.

Gereisd met partner in augustus 2013

Nooit meer

hilde
18-8-2013

Tweede maal in dit hotel nu verschrikkelijk, kamer redelijk eten een nul s morgens bij uitstap eten in salon dat met moeder van 82 ze was er niet over te spreken 1 croissant 1 broodje zonder beleg slechte koffie s avonds zegt mijn moeder varkenseten ,2de dag buffet ei en spek koud laten opwarmen microgolf, 3de dag vertrek mochten dan in restaurant maar buffet was niet open, moeder moest zelf koffie halen achter gordijn ,ik was ziek van eten avond ervoor, voor ons zeker geen la grotta meer personeel na klachten zeer onvriendelijk wij waren daar in juni en het hotel had geen last van de overstroming

Gereisd anders in januari 2013

Opletten geblazen!!

Mees leo
6-8-2012

Opletten geblazen bij dit hotel,heeft 4*,maar in feite een basis 3*,zeer verouderde kamers,houten vloeren je hoort alles,regent binnen,ontbijt kost 17€ indien je het als supplement bestelt bijv bij aankomst .Ernstige vragen bij de brandveiligheid van dit hotel??Tralies voor de vensters in kamer 228!

Ligging meoilijk voor ouderen.Besluit er is beter in Lourdes.Uitzicht op 1 meter van een rots,kwaliteit/prijsverhouding negatief.Badkaler ok,bed stuk of doorgelegenen kort.Niet interressant voor kinderen,stijfdeftig,oa niet in short aan tafel verschijnen.Personeel doet zijn best,is beleefd en gedienstig,ontbijt is elke dag hetzelfde,geen variatie.Geheel is een eeuw geleden blijven stilstaan toen de mondaine beau monde allicht naar hier kwam

Gereisd met partner in augustus 2012

Jammer van het lauwe eten

Bart
8-6-2012

Hotel waar veel Vlamingen komen. Rustig gelegen. Kleine parking naast het hotel. Pluspunt is de tuin met zwembad en er is een terras bij de bar. Het meeste personeel was heel vriendelijk, behalve enkele jonge serveersters die hun mond niet open deden. Gerenoveerde kamer: mooi, niet al te groot, apart toilet en aparte badkamer met douche. Klein probleem: de stekker bleef niet in het stopcontact zitten. 's Morgens zeer klein ontbijtbuffetje. 's Middags en 's avonds keuzemenu. Maar iedere keer waren alle warme gerechten lauw en zelfs een keer was het hoofdgerecht koud. Toen ik de ober hierover aansprak, liep hij meteen weg zonder een woord te zeggen. De volgende keer maar weer een ander hotel, want door het lauwe eten kom ik hier niet meer.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Naar ons oordeel beslist geen 4 sterren waard.

R.Broekaart
17-8-2011

We hadden een kamer aan de achterkant, uitkijkend op een binnenplaats en kennelijk boven de keuken, naar de herrie en aard van de geluiden te oordelen. Op het piepkleine toiletje kon je alleen zitten met open deur en de badkamer was flink verouderd.

Een van de avonden was door de receptie voor ons een tafel gereserveerd in de Brasserie. De reservering was niet doorgekomen en we werden aan een inderhaast achterin geplaatst tafeltje naast- jawel!- de keukendeur gezet. (hebben wij uitgestraald iets met keukens te hebben?) Het restaurant was helemaal volgeboekt, werd ons verteld. Wie schetste onze verbazing toen het restaurant echter de rest van de avond voor meer dan de helft leeg bleef ! De barman in de lobby was meer bezig met rond te hangen en grappen te maken met gasten en taxichauffeurs dan zijn werk te doen; het duurde meer dan een half uur voor we op het terras een bestelling konden doen.

Enig pluspunt was dat het personeel zonder uitzondering zeer vriendelijk was.

Gereisd met partner in augustus 2011

Het was de laatste keer

bompa
20-9-2010

na jaren dit hotel bezocht te hebben was het nu zeker de laatste keer.

De oude 'patron' is er niet meer en dat merk je.

Hotel totaal verouderd, eten trekt op niets (lauw). Duur !

Af te raden !

Gereisd met vrienden in september 2010

Groot hotel met zeer vriendelijk personeel. Let echter goed op, dit hotel heeft een deel van haar kamers gerenoveerd. Van deze kamers staan foto's op internet. Ze zijn veel duurder dan de oude kamers. De oude kamers zijn echt oud, vergane glorie, vies tapijtje, gammele bedjes en héél gehorig. Wij konden meedoen met de conversatie van de buren! Gelukkig gaat de gemiddelde Lourdes-bezoeker op tijd naar bed (en snurkt heel hard). Ik vind 100 Euro per nacht echt veel te veel voor een jaren dertig kamertje......

Gereisd met partner in augustus 2010

Fantastische plek

Familie Vandenbulcke Koekelare
9-7-2010

Wij zijn juist terug van een 9 daags verblijf in het Grand Hotel de la Grotte.

Eerst een vooral een woordje voor de eigenaar : "U hebt fantastisch personeel, hou ze maar vast met uw beide handen. Overal in het hotel werden wij op onze wenken bediend. De chef receptioniste blijkt dan ook nog Vlaamse te zijn, een onverwachte meevaller. Mevr. Griet, bedankt voor de 9 daagse begeleiding.

Wij boekten via Jet Air in de formule half pension, 2 + 1. Voor de prijs van 6 nachten mochten we dus 9 nachten genieten in het "duurste hotel van Lourdes."

Het eten was zeeer lekker, gevarieerd en meer dan voldoende.

Ook onze standaard kamer was ruim, zeer proper met een mooie badkamer. Er was een apart toilet. (Geen bloemetjes behang).

Er is inderdaad een helling naar het hotel. Er is echter nabij het heiligdom een lift waardoor men de helling kan vermijden om zo het hotel te bereiken.

Kortom een zeer geslaagde reis en zeker een aanrader voor al wie na ons komt.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima adres

A.A. Kusters
20-5-2010

Fijn hotel met zorg voor de klant.

Goed eten en dicht bij het religieuze centrum

Gereisd alleenreizend in april 2005

Vergane glorie

etienne
20-10-2009

Zeer vriendelijke staff, goede winkel, bar en restaurant plus brasserie, maar totaal verouderde kamers (maar in september 2009 werd er blijkbaar gewerkt);

Steile helling vanaf grot.

Gereisd anders in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand de la Grotte in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand de la Grotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.