Hotel Gallia et Londres

7.3Goed

Frankrijk, Midi Pyrenees, Lourdes (Hauts Pyrenees)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Gallia et Londres voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Gallia et Londres

• 9Ann Petitjean16-08-2014

Heerlijk verblijf gehad!

Geloofde m'n ogen niet bij het lezen van de laatste beoordeling. Dit is een karaktervol, charmant hotel met standing. Een oase van rust in de drukke straat, op een paar minuten loopafstand van het heiligdom. Wij hadden kamer 503, vijfde verdieping, met een fijn balkonnetje en zicht op de mooie tuin, de burcht en de esplanade. Kaarsjesprocessie trok voor onze ogen voorbij. Kleine kamer maar gezellig, met ruime badkamer. Zeer gedienstig personeel, je wordt echt persoonlijk en met zorg behandeld. Mooie grand-hotel-van-vroegerinrichting, veel antiek.Voor mij veel leuker dan een koud designhotel. Lekker warm en koud ontbijtbuffet, zelfs vanaf 5 uur bij vroeg vertrek volledig. Nergens eerder meegemaakt! Eten was licht, mooi gepresenteerd en lekker, zowel bij lunch als bij diner.Typisch Frans. Lustte je iets niet, stelde men direct een goed alternatief voor. Zachte klassieke muziek als achtergrond. Het vervoer naar de luchthaven was erg te laat: spontaan belde de receptioniste om informatie.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1Luc26-07-2014

Nooit nooit meer

Ben veel gewoon en rap content. Nog nooit gereclameerd zelfs niet in 2 sterren maar dit, grand hotel 4 sterren, het duurste uit de brochure.... Foto s op site zijn van 50 jaar geleden. Het is vuil versleten. Kamer niet proper en ook versleten, avondeten voor 4 sterren. Lauwe soep was lekker maar lauw. Krokantkoekje met tomaatsla. Tomaat was simpel ok maar het koekje was krokant Geweest voor het drie dagen eerder in de ijskast stond. Vlees precies soepvlees. .... Sorry den eerste keer in mijn leven dat ik moet zeggen 1 ster in plaats van 4. Moesten er hier minder sterren op de deur hangen en de prijs de helft..wel dan zou ik niet reclemeren. Foto s neutraal getrokken volgen

Gereisd in juli 2014

• 9Inge02-10-2009

Hier kom ik zeker nog terug !

Stijlvol hotel, heel goed onderhouden. Een, voor Frankrijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Eten is lekker. HEEL vriendelijk personeel. Logeerde in een kamer langs de straatkant. Daar zijn recent geluidswerende ramen geplaatst. De nabijheid van de heiligdommen is een andere troef van dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Jeannine Van Keer08-04-2008

Alleen naar dit hotel geweest voor een kleine vierdaagse. Qua vriendelijkheid is dit hotel een topper. Het eten was qua variatie wat minder maar wel lekker en meer dan genoeg. Ook was het hotel niet te ver van alles gelegen en indien men toch niet te voet ergens naartoe kon, kon men altijd rekenen op het hotelbusje. Indien iemand wel naar dit hotel gaat, probeer wel een kamer te krijgen die niet aan de straatkant ligt. Die zijn een beetje lawaaierig. Wat ook meer dan een pluspunt is: Anja ! Bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt die dagen, zonder jou was het bijlange na niet zo goed geweest en was Martine niet zo snel geholpen.

Gereisd in april 2008

• 8B.R. van Maurik01-03-2007

Hotel in de stijl van begin vorige eeuw met veel houtsnijwerk en zeer vriendelijke bediening. De kamers zijn niet al te groot maar voldoende voor 2 personen en voorzien van TV en telefoon. De badkamers zijn schoon alhoewel ze wel een modernisatie kan gebruiken. Het restaurant is heel goed en wil je nog een beetje, gewoon vragen. In de bar is wi-fi internet gratis en gezellige zitgroepen. Bij het hotel hoort ook een grote vrij toegankelijke tuin. Het hotel is gelegen in het centrum van de plaats maar een enorme (openbare en dus betaalde)parkeergarage ligt op slecht 100mtr. van het hotel. Van het hotel naar de heiligdommen is het slechts een 5 tal minuten lopen. Al met al een hotel welk men bij een bezoek Lourdes zeker in gedachten moet houden

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 9TRIEST23-09-2006

Door een spijtig toeval konden we niet overnachten in het hotel dat wij doorgaven aan onze reisagent. Bij aankomst zij jetair dat we logeerden in hotel gallia et londres. Het eten is daar zeer goed. indien je nog honger hebt, vraag je gewoon bij. Het personeel is supervriendelijk en de verantwoordelijke komt elke avond langs om te vragen of alles in orde is. de ligging is zeer dicht bij de heiligdommen. alleen wanneer je aan de straatkant ligt daar is het soms wat rumoerig van de bussen die daar voorbij komen . een aanrader.

Gereisd in september 2006

Hotel Gallia et Londres info