Hotel Eliseo

Hotel Eliseo

29 reviews over Hotel Eliseo in het Nederlands

Modern hotel met eenvoudige maaltijden

Costa,
16-6-2017

Modern en verzorgd hotel dicht bij de grot. Beneden is veel ruimte om te zitten. Ook in het restaurant staan de tafels ruim uit elkaar. We hadden een ruime slaapkamer, badkamer was klein. Bad met douchegordijn is niet meer van deze tijd. Apart toilet. Handig is de gratis parking achter het hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffetje was voor mij voldoende. Van het middag- en avondmaal had ik iets meer verwacht. Menuutjes zoals je ze in elk hotel in Lourdes krijgt. Het eten was wel goed van smaak, warm maar zeer eenvoudig: kippebil, kotelet, bolletje ijs als dessert, zelfs eens croque monsieur als voorgerecht. Ik eet heel graag croques maar toch niet als voorgerecht. Op reis mag het iets meer zijn. Ook een menu met keuzemogelijkheid zou beter zijn. Uiteindelijk is Eliseo een van de duurdere hotels.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima hotel met goede ligging

reizigers aarschot
8-8-2014

Was zeer tevreden met dit hotel versta de mensen niet die klagen over het eten , het was altijd iets anders en goed van smaak , ook de ligging van dit hotel is super op een paar minuten ben je al aan de heiligdommen , ik zou er zeker terug gaan .

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Proper en goed gelegen hotel

Kristof Vanstechelman
10-10-2013

Het hotel ligt dicht bij het heiligdom. De kamer, (wij hadden een duplexkamer) was heel proper. Het restaurant was gezellig met een vaste menu, zeker 3 of 4 gangen maar er was geen kindermenu. Het ontbijt was goed, alles was er maar als het buffet leeg was werd het niet meer bijgevuld. Dit is zeker een aan te raden hotel als men Lourdes wil bezichtigen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

wij niet meer

aelvoet marie-rose
7-8-2013

Wij (3 vriendinnen)hadden elk een aparte kamer .Alle 3 met lawaaierige motor die de ganse nacht aan het draaien was. we denken aan zoiets als de airco maar we hadden de onze niet aangezet .Bad moeilijk in te stappen voor iemand die een beperking heeft. Tevens lawaai van de keuken en zicht op een rots. Wij gaan er zeker niet terug. Personeel heel vriendelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2013

niet van toepassing voor iemand met een handicap

VanHaudenhuyse
7-8-2013

Slecht op de fotos dat jr zit mooie hotel maar laten niet zie dat het op een steile straat is de kamer was klein maar heel proper het bad of de douche heel moeilijke voor een persoon met een hadicap bad veel te hoog voor in te stappen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Mooi hotel dichtbij heiligdommen

Patrick
25-3-2013

Voor het eerst in Lourdes. Het hotel is duidelijk een hogere klasse dan het overige aanbod. Zeer vriendelijke bediening. De maaltijden waren zeer smakelijk hetgeen je niet altijd kunt zeggen bij vol pension.

Als ik terugkeer naar Lourdes, dan zeker weer naar Eliseo

Gereisd met vrienden in mei 2012

niet slecht, ook niet goed

Sabine
20-7-2012

Hotel vlak bij de ingang van de eigendommen. Parking achter het hotel, altijd plaats. Heel groot hotel, maar op het moment dat wij er waren zat het restaurant zo goed als leeg. Eten niet slecht, altijd minstens 3 gangen. Ontbijt is naar Franse traditie: weinig keuze, zeker geen 4-sterren waard. Buiten stokbrood en croissants, niet veel keuze. Koffie is niet te drinken, maar blijkbaar nergens in Lourdes... Vriendelijke bediening wel. Kamer voldoende groot maar wel wat verouderd (hadden een 5-personenappartement). 2 Badkamers, jammer genoeg slechts 1 toilet. Wel 2 televisies. Afstoffen kan beter (op de trap kon je je naam schrijven). ALgemene indruk: ok maar eerder een drie-sterrenaccomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Dit nooit meer

alice
16-4-2012

Slecht eten, geen vier sterren waard, het ontbijt is het beste van de dag, maar heel gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

een plek om terug te keren

anita,carina,marleen,rita
5-9-2011

Een zeer net hotel,heel lekker eten,vriendelijke bediening aan tafel,zeer dicht bij de grot.Was de tiende keer in Lourdes nog nooit zo'n goed hotel gehad.Wij gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

goed

Gerard Houben
31-8-2011

Goes hotel.

De maaltijden zijn, op enkele na, goed.

Goed gevarieerd en steeds meer dan voldoende.

Bij enkele gerechten was het raden wat op het bord lag.

Gereisd met partner in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Eliseo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eliseo in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eliseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.