Camping Du Loup

4 reviews over Camping Du Loup in het Nederlands

Nooit meer!!

Martin
5-8-2018

Onvriendelijke gastvrouw. Sanitair was oud en zeer smering. Dikke pollen met haar en slakken in de douche. De plek waar wij stonden stonk naar hondenpoep. Blijkt dat de andere campinggasten gewoon hun hond uitlaten op vrije plekken. Ik zou zeggen: de boel platgooien en een nieuw sanitairgebouw erop zetten. Hier komen we nooit weer!

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie camping

Cor Smit
21-6-2016

De vriendelijkheid van de eigenaar en al zijn personeel heb ik nog nergens zo ervaren. Kwamen hier voor 2 nachten maar hebben 4 extra nachten bij geboekt. Het sanitair is wel oud maar is zeer goed onderhouden en wordt goed schoon gemaakt. Het eten is niet duur en smaakt perfect. Raden ieder aan die Lourdes wil bekijken om hier je overnachting te boeken

Gereisd Met partner in juni 2016

Kleine maar mooie camping op loopafstand centrum

Walther van Kessel
23-7-2015

wij waren zeer goed tevreden over de. Camping, wij wilde een paar dagen in Lourdes verblijven. Het is een kleine camping met vriendelijke en behulpzamen uitbaters. Het sanitair is wat oud maar goed en schoon onderhouden.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aantrekkelijke camping

Jacques
13-9-2014

De camping ligt op ongeveer 10 min lopen van het heiligdom. Redelijk sanitair, wel wat gedateerd maar schoon, mooie plaatsen en vriendelijk ontvangst.

Gereisd Met partner in augustus 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Loup in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Loup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.