Camping De Sarsan

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

13 reviews over Camping De Sarsan in het Nederlands

er zijn beter campings te vinden

hendriks
18-8-2009

Vanuit deze camping kun je perfect starten naar de heiligdommen en de bergen ( tourmalet en aubisque ). Maak gebruik van de groene golf ( = fietspad )

De ontvangst is vriendelijk. Brood op de camping vanaf 08.00.

Er is een zwembad(je). Men kan lopend naar Lourdes in 25 minuten.

De ligging is rustig.

Prima door-reis-camping !

er zijn betere campings

hendriks
18-8-2009

camping is oke voor start fietstochten en bezoek heiligdommen

sanitair is verouderd , maar genoeg om te verzorgen

op de douche moet je om de 2 sec. op de knop drukken voor water , erg vervelend als je net hebt afgezien in de bergen

Mooie plek om Lourdes te bezoeken

J.Koopman
13-4-2009

Deze camping is een goede stek om Lourdes te bezoeken. De ontvangst is erg vriendelijk. Er is een zwembad(je). Men kan lopend naar Lourdes in 25 minuten. De ligging is vrij rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Sarsan in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Sarsan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.