Hotel Citôtel De La Vallée

Hotel Citôtel De La Vallée
9,2

5 tips over Hotel Citôtel De La Vallée

erna meeus, 9-9-2014
het heiligdom is kort in de buurt.
eric van even , 8-9-2014
Buiten het Heiligdom van Lourdes is het een ideale omgeving om te wandelen en te fietsen.
lingy mario, 1-9-2014
voor wie lourdes bezoekt zoals ik zei een aanrader centraal gelegen en rustig (nachtrust)kamer 48 was prima

We hebben een aantal aanbieders voor Citôtel De La Vallée voor je op een rij gezet:

Lombarts, 24-7-2014
Er wordt ook Nederlands gesproken.
CARNINO, 6-1-2011

Na een bezoek aan LOURDES met de Heiligdommen en het stadje zelf, moet je absoluut richting de bergen gaan (hooguit één uurtje rijden) om de mooiste natuurwonderen te ontdekken, zoals :

CIRQUE DE GAVARNIE

PONT D'ESPAGNE & LE LAC DE GAUBE

OBSERVATOIRE DU PIC DU MIDI DE BIGORRE

Je kunt het ontdekken via de volgende link : http://www.grandsites.midipyrenees.fr/