Hotel Citôtel De La Vallée

Hotel Citôtel De La Vallée
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Citôtel De La Vallée voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Citôtel De La Vallée in het Nederlands

heel goed hotel

Laebens Gilbert
3-10-2016

zeer tevreden - voelen ons thuis - personeel laat je voelen dat je voor hen telt - luistert naar je vragen en werkt daaraan.

Uitstekend hotel om Lourdes te bezoeken

Ad en Mariette
6-8-2016

Uitstekende grote en nette kamer, zeer klantvriendelijk personeel en prima keuken.

10 minuten wandelen van het centrum.

Excellent en tous points

B.LIGNERES
18-8-2015

L'hôtel est situé dans une rue très calme mais depuis laquelle l'accès aux sanctuaires est rapide grâce aux ascenseurs situés dans la rue voisine. L'accueil y est excellent, et la restauration aussi, des produits frais et souvent locaux servis en quantité copieuse! A recommander sans réserve.

Je reviendrai ...

PATEAU
7-7-2015

C'est toujours avec plaisir que je reviens dans cet hôtel, seule ou à deux. Très bon accueil.

Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers ruim en schoon en de locatie is prachtig in het centrum en toch rustig.

prima hotel

hr. Stap
8-6-2015

Goed hotel en schoon, bedden zijn prima.

Vriendelijk personeel

Ligging is lekker rustig.

Maakte alleen gebruik van het ontbijt , was goed en voldoende

Volgende keer zeker weer hetzelfde hotel

satisfait

bernard
20-5-2015

accueil chaleureux bon sejour

Fantastisch hotel!

Guy Diels
18-5-2015

Zeker aan te raden! Hebben er reeds 7x verbleven!

Fijn om het personeel terug te zien.

Een hotel om terug te keren

Fastré-De Wachter
22-9-2014

We zijn reeds 2X te gast geweest in dit hotel. Het hotel heeft alles wat het moet hebben om Lourdes te bezoeken .Onthaal en personeel uitzonderlijk vriendelijk. De maaltijden puur natuur maar lekker en zeker voldoende.Het hotel ligt op loopafstand van de Heiligdommen.

Wij keren zeker en vast nog eens terug.

geweldig goed hotel

erna meeus
9-9-2014

vriendelijk en behulpzaam personeel . Propere kamers worden dagelijks onderhouden. Accommodatie is rustig gelegen en goed voor fietstochten naar de Pyreneën. Overdekte garage is een pluspunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citôtel De La Vallée in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citôtel De La Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citôtel De La Vallée scoort een 9.25 uit 10 op basis van 17 reviews.