Hotel Christ-Roi

6 reviews over Hotel Christ-Roi in het Nederlands

ruim,aangenaam hotel

Depla
28-8-2011

hotel Christ-Roi is uitstekend gelegen,zeer dicht bij het centrum en de Mariagrot

goed proper hotel met lekker eten

Tom en Lies
10-8-2010

Deze maand daar op weekend geweest in dit hotel: het was proper, lekkker eten, eigenlijk niks op aan te merken. Het enige wat jammer was dat we een kamer geboekt hadden met kinderbedje (peutertje van 18 maand) en dat we een normaal eenpersoons bed kregen.

samengevat: prima hotel met lekker eten

2008

Christ Roi , hotel met klasse

clappaert marika
21-6-2008

zeer goede ligging in de nabijheid va het Heiligdom

rustig gelegen met rustige en nette kamers.

alle comfort aanwezig op de kamers

service aan de balie, de bar alsook in het restaurant is vriendelijk

formule volpension prijs/kwaliteit goed

We hebben een aantal aanbieders voor Christ-Roi voor je op een rij gezet:

Als wij in Lourdes gaan, logeren wij altijd in dit hotel, al jaren, omwille van zijn goede ligging, de gratis garage, mooi terras, rustige omgeving (voor Lourdes althans), op goed 5 minuten stappen van de heiligdommen (via een lift), goede en verzorgde maaltijden, ruime kamers. Kortom waar voor je geld. Als je naar Lourdes gaat en kan kiezen, zeker dit hotel nemen, je zal er geen spijt van krijgen.

2005

Volgens ons was het eten zeer goed en verzorgd met veel afwisseling.De kamers zijn ruim en net,een TV plat scherm 50 cm , goed gelegen op 10 minuten wandel afstand van het heiligdom , een aanrader

2004

geen TV op kamers of radio, keuken eenzijdig niet speciaals, kan voor 3 sterren beter.

bediening en netheid goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Christ-Roi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christ-Roi in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christ-Roi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.