Hotel Aneto

5 reviews over Hotel Aneto in het Nederlands

niet meer voor ons!

Karine Juliens
28-9-2015

De pluspunten van dit hotel: kort bij de 'heiligdommen', netjes en vriendelijk personeel.

Minpunten: zeer oud, moet dringend vernieuwd worden, zeer kleine kamer gekregen voor 3 personen, antieke badkamer(tje), we voelden ons daar zoals in een klooster.

De maaltijden werden op verschillende sites nogal opgehemeld, bij ons viel dat erg tegen..

Koffie: niet echt lekker, ontbijt: 1 croissant + een uitgedroogd stuk frans brood. Beleg: kaas, en enkele charcuteriesoorten, echter alles op 1schotel gelegd, zodat alles de doordrongen smaak had van salami. Middag- en avondeten: echt niet lekker, soms koud, overschot werd verwerkt in de volgende maaltijd... Het is een budgetvriendelijk hotel, maar we hadden beter wat meer uitgegeven...

Eenvoudig en budgetvriendelijk

Roels Patrick
6-8-2012

Eenvoudige, ietwat verouderde kamers, netjes zonder meer, handdoeken- en kamerservice heel goed, kamers mochten beter verlucht worden, daar zorg je dan zelf wel voor. Ligt dicht bij het heiligdom (5 tal min.) zonder te moeten klimmen. Maaltijden: geen fijne keuken maar goed en ruim voldoende. Prijs/kwaliteit: een low budget hotel dat niet hoeft te ontgoochelen.

een hotel om naar terug te keren

rik
29-6-2011

Hotel Aneto is zeer goed gelegen, dicht bij het heiligdom.

Zeer vriendelijke uitbaters

Ontbijtbuffet en verzorgde maaltijden.

Vriendelijke en snelle bediening.

Eenvoudige maar verzorgde kamers.

nOOIT NOOIT NOOIT NOOIT MEER

madoke
10-7-2009

hadden een kamer in de kelder met tralies voor het raam, heel eng, badkamer kan men met een persoon in zo klein, ook de kamer, als mijn man rondliep moest ik op het bed zitten we konden mekaar niet passeren heb maat 38 dus niet wegens te dik, een kastje met één deurtje dus valiezen op stoel en grond, personeel heel vriendelijk, nooit nooit meer, benedenverdieping is gerestaureerd maar de kamers zijn van het jaar stillekens, een afknapper

nooit meer

marleen
11-9-2008

het was heel slecht eten en moesten heel lang wachten op ons eten de duitsers gingen voor

en toen we eraan kwamen was ons kamer zelfs ni in orde dit is een slecht hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Aneto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aneto in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aneto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aneto scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.