Hotel Alba

HotelWeer vandaag24°17°
8,4

7 reviews over Hotel Alba in het Nederlands

Netjes en dichtbij de grot.

MerelR
1-7-2014

Dit hotel kregen we aangeboden omdat ons eigenlijke hotel onder water was gelopen tijdens de overstroming in juni 2013. Het hotel was schoon en het personeel erg vriendelijk. De 3-persoonskamer helaas wel erg klein en we keken uit op een pleintje/parkeerplaats met daar omheen verschillende andere hotels, niet zo'n leuk uitzicht dus. Er was 's avonds best veel herrie op straat maar als je het raam dicht deed hadden we daar geen last meer van. Hotel was wel relatief dichtbij de grond.

zeer goed

noel garre
12-10-2009

alles is zeergoed vanaf het onthaal tot keuken kamers en personeel.

Goed hotel, te groot en soms te druk !

Familie Leroy
19-4-2009

Te groot , te druk , vriendelijk personeel , te modern

klasse hotel

xxxx
16-9-2008

zeer vriendelijk personeel, zeer rustige ligging, nette kamers en goed eten

redelijk verblijfshotel

Boeynaems j
5-9-2008

eenvoudig verblijfshotel voor enkele dagen

niets meer niets minder

Aanrader

Frank
26-7-2008

Bij aankomst op luchthaven (tarbes)en goede verwelkoming van hostes (Anja),Goede informatiebrief bekomen van te doene uitstappen in die omgeving.Zeer behulpzaam ,ook een goede gids op de bus met veel uitleg onderweg over onze uitstappen naar Gavarnie en Lac d'artouste.Hotel was goed en rustig gelegen op 10 min van de heiligdommen .Bij de hotels die dichter gelegen zijn,daar heb je veel geluidshinder in de avond .Uiteraard is de hoofdstraat zeer druk met al die winkeltjes en dan moet je nog al het verkeer slikken met die uitlaatgassen die ze uitbraken(en heel ongezonde situatie.Maar al bij al een zeer goede (5) daagse bedevaart gehad.Een aanrader!!

een hotel waar iedereen goed ontvangen wordt zeker aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Alba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alba in Lourdes (Hauts Pyrenees), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alba scoort een 8.38 uit 10 op basis van 7 reviews.