Vakantiepark Château de Barbet

8.2Fantastisch

• 8.4Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Barbet voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

100 reviews over Vakantiepark Château de Barbet

• 8Bas op vakantie23-08-2017

Heerlijk park

Super fijne plek met kinderen, relatief rustig in het hoog seizoen maar dat komt ook omdat er in de omgeving niet super veel te doen is. Gelukkig compenseert het park dat, NL animatie, groot zwembad, mooie ligging en prima en zeer betaalbare huizen. De huizen zijn voorzien van bijna alles, heel fijn!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Britt08-08-2017

Geweldig park in een mooie omgeving!

De villa's zijn allemaal vrijstaand en de meeste hiervan hebben een erg ruime tuin. In de woning heb je alles voorhanden zoals je het thuis ook hebt, dus een complete keuken (met vaatwasser), een tv met Ned zenders, een badkamer met aparte douche en ligbad. Het park ligt in een mooie heuvelachtige omgeving met mooie vergezichten en tussen de zonnebloemvelden. Wij waren met onze kinderen van 7 en 5 jaar oud en die hebben het er zo ontzettend naar hun zin gehad! Want de animatie is echt geweldig! Een jong enthousiast team en ze organiseren er veel leuke activiteiten zoals: trefbal, vlotten bouwen, spooktocht, beach volleybaltoernooi, voetbal, bingo voor de kids, verven en knutslen etc. De kinderen hebben snel aansluiting omdat er hoofdzakelijk Nederlandse kinderen zijn dus vriendjes zijn snel gemaakt!

De zwembaden zijn goed onderhouden en erg fijn. Ook genoeg ligbedden er omheen met voldoende parasols. In de brasserie bij het zwembad kun je lekkere snacks halen of een heerlijk glaasje rosé. In het restaurant van het Chateau kun je echt heerlijk eten, een drie-gangen menu kost er 29,95 (en het eten is echt heel goed, vers en mooi opgemaakt). Ook zijn er regelmatig thema-avonden waarop je je kunt inschrijven en dan zijn er buffetten. Heel gezellig.

Dit park is een aanrader voor gezinnen met kinderen (tot een jaar of 12) en voor rustzoekers. Voor kinderen is het er veilig en ze worden de hele week goed vermaakt! Echt vakantie is het dus ook voor de ouders ;-).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10saskia30-06-2017

Heerlijke ontspannen vakantie, huisje 139 gehuurd, voor de kinderen dicht bij het zwembad, heerlijke grote tuin met veel privacy. Kids leven zich helemaal uit, leuke animatie en als ouders geen zorgen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Tanja26-08-2015

geweldig ontstressen

Zeer rustige 'residence' met deels verhuurde woningen. Hier wonen ook permanent Fransen , Nederlanders en Engelsen. Prachtige omgeving midden op het Franse platteland. Het mooie park heeft prima voorzieningen zoals fitness, zwembad, beach volleybal, tennis, minigolf en een uitstekend restaurant. Prima animatie in het hoogseizoen en onze oudere kinderen hebben zich prima vermaakt. Geen disco, clubs en strand dus daarvoor moet je elders zijn. Een auto is noodzakelijk maar dan kun je de prachtige omgeving goed verkennen. Dorp met alle voorzieningen op korte afstand (ook per fiets). Met er naast een mooie 9 holes golfbaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Yvonne Rose20-07-2015

Geweldige locatie en super huis

Vakantie gevierd in huis nummer 40. Aan alles is gedacht en het ontbrak aan niets. Wat vooral opvalt: het is werkelijk schoon en niets is beschadigd of oud. Op het park zijn veel Nederlanders, daar kan je- als je wilt-contact mee maken maar dat hoeft niet. De huizen bieden voldoende privacy. Het zwembad is heerlijk en er zijn voldoende ligbedden en parasols. Op het chateau kan je overheerlijk eten en met name de lunches zijn heel erg betaalbaar.In de omgeving is er voldoende te doen, de leuke markten een aanrader en voor wandelaars en fietsers is de omgeving erg geschikt. Voor tochten met de auto zijn er veel leuke dorpen in dit dun bevolkte gebied. Wat een gemoedelijkheid overal.... het was heerlijk!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9jeannette28-06-2015

Geweldig huis op een geweldig park

Huisje 126 heeft alles wat een vakantiehuis hebben moet qua inrichting en inventaris. Is rechtstreeks te huren van eigenaren. Meer dan uitstekende prijs - prestatieverhouding. Zwembad is perfect. Zelfs fitness en sauna op het park aanwezig. kortom: heerlijke vakantie gehad. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Ronald Zom25-09-2014

Voortreffelijk!

Wij verbleven in villa 38, met eigen zwembad! Deze fraaie villa is van alle gemakken voorzien wasmachine, vaatwasser, radio/CD speler en sateliet TV. Zeer geschikt voor een lang verblijf. 's Ochtends heerlijk ontbijten op het overdekte terras.Ook in september zijn de temperaturen nog zeer zonnig en aangenaam. In september is het park is heerlijk rustig, een ideale plaats om tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Ilse verbakel18-08-2014

Paradijsje

Fantastisch mooi park! Geweldige huizen, zeer luxe, op zeer ruime kavels. Van binnen heel ruim, van alle gemakken voorzien. Wij hadden huis nr. 38, geweldig, met een eigen zwembad in de tuin. Echt een aanrader! Iedere zaterdag kun je schoon beddengoed halen bij de receptie. Er is een restaurant op het park, daar hebben wij niet gegeten, wij vonden het te duur. Wel een keer bij de zwembadbar gegeten. Prima! Wat ons wel tegenviel is dat er in de directe omgeving niet veel te beleven is. Kleine dorpjes, niet echt bijzonder. Samatan is wel aardig. Auch is ook leuk, evenals Toulouse. Er is een safaripark in de buurt, ook de moeite waard om te bezoeken. Voor de rest moet je al gauw lang in de auto zitten (een uur of veel langer) en dat doen wij liever niet op vakantie. Grote supermarkt op 7 minuten rijden, bakker komt 5 dagen per week op het park tussen 9 en 10 uur. Voor onze zoon van 16 waren er praktisch geen leeftijdsgenoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9T V31-07-2014

Prachtig park

Het park is mooi aangelegd. Wij hadden een villa waarin alles gelijkvloers was. Erg ruim en licht. Echt een prettige woning. De ontvangst is prima en men is heel erg flexibel en behulpzaam. Het restaurant op het park is ook prima. Het zwembad is simpel maar doeltreffend. De golfbaan die naast het park ligt is nog niet top, want het is net doorgestart na een faillissement. Het is wel een leuke en niet al te moeilijke baan, maar de faciliteiten zijn beperkt. Het enige nadeel van het park, is dat je voor vrijwel alle activiteiten die je buiten het park wilt doen, vrij lang moet rijden. Meestal tussen de 45 en 90 minuten. En het voetbalveld op het park is een aanslag op je enkels. Maar als je voornamelijk tijd bij het zwembad door wilt brengen, dan is dat natuurlijk geen probleem. Het animatie team doet erg zijn best om het de kinderen naar de zin te maken en heeft iedere dag leuke activiteiten voor verschillende leeftijden. Een aanrader voor iedereen die een rustige vakantie wil.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9wil12-02-2014

Toch weer terug naar Chateau de Barbet

Afgelopen zomer zijn wij naar het park Chateau de Barbet op vakantie geweest. Hebben voor de volgende zomervakantie gezocht naar een ander vakantiepark in Zuid-Frankrijk en hebben toch weer gekozen voor Chateau de Barbet. Mooi park, goede Frans en Nederlands sprekende service, geweldige rustig gelegen huizen en toch is er van alles te doen. Op het park zelf is een schitterend zwembad, tennisbanen, een fitnessruimte, restaurant etc. In de omgeving zijn veel historisch dorpen en steden te vinden. Wij zijn naar een dierentuin en cite de l’espace (Ariane museum) geweest en natuurlijk de Tourmalet. Kortom een geweldig park met een schitterend uitzicht op de Pyreneeën.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

11 tips over Vakantiepark Château de Barbet

• Linda, 30-06-2013 Rapporteren

Wat een fantastisch mooi stadje/dorpje is Auch! Via landelijke glooiende weggetjes makkelijk vanuit Lombez te bereiken. Lijkt inderdaad alsof je in Toscane bent.

• Linda, 29-06-2013 Rapporteren

Bezoek aan Toulouse is zeker de moeite waard! Zeer gemoedelijke, grote en drukke stad! Winkels in overvloede.

• Jos, 25-06-2013 Rapporteren

Bezoek het nabijgelegen dorp Samatan. Daar is elke week een grote markt met heel veel streekproducten. Maak een wandeling in Nistos op de Cap Nestes op 80 km afstand in de Pyreneeën. De weg naar boven is 14 km lang en het uitzicht is adembenemend

2 vragen over Vakantiepark Château de Barbet

• hans berkhout, 11-05-2016 Rapporteren

camping tieners

Wij zoeken een camping in zuidelijk Frankrijk voor tieners en niet achterlijk duur

• Desree westrhuis, 17-01-2015 Rapporteren

Golfbaan

Beste, Wij zijn nu al een aantal keer naar Barbet geweest, ook om te golfen. Nu lag de baan er vorig jaar 2014 meivakantie erg slecht bij. We zijn aan het overwegen om weer naar Barbet te gaan, mits de baan er goed bij ligt. Wie O wie kan mij helpen met deze informatie?

Vakantiepark Château de Barbet info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer