Reviews over Lissac et Mouret

In de meivakantie een prima tijd doorgebracht

Edith Tertoolen,
    22-5-2008

In de meivakantie een prima tijd doorgebracht.Mooie omgeving. goede , schone gite. Zwembad was ook schoon en al aardig op temperatuur.

Uitstekende plek om in gezins-of familieverband een door 8

Sander de Jong,
    30-3-2008

Uitstekende plek om in gezins-of familieverband een vakantie door te bengen. Wij waren er in de kerstvakantie en ook dan biedt de omgeving interessante mogelijkheden. Wij maakten gebruik van het grote huis, waar plaats is voor maximaal 8 personen. Goede bedden, schoon sanitair en een volledige inrichting. Komende mei-vakantie gaan we weer naar deze particuliere huur-mogelijkheid, maar dan zijn we met minder mensen en hebben we gekozen voor een 4-persoons gites. Omdat dan de weersomstandigheden al zomers kunnen zijn, rekenen we er op dat we volop gebruik kunnen maken van het grote zwembad.