Vakantiehuis
Vakantiehuis Moulin de Lartigolle

Plaats als eerst een review!

1 review over Vakantiehuis Moulin de Lartigolle in het Nederlands

Watermolen uit de 17de eeuw met een heerlijke gîte

Jurgens
12-1-2012

De oude watermolen Moulin de Lartigolle ligt in het dal van het riviertje de Estang, te midden van wijnvelden, zonnebloemen en eikenbossen in. Loopafstand van het dorpje Estang met restaurant, bakker en slager. De gîte ligt geheel vrij op ca. 50 meter van "le moulin". Er is een enorm parkachtig landgoed met waterpartijen en heel veel vrije ruimte voor de gasten. Je bent er echt helemaal voor jezelf en in de grote vijver kun je heerlijk zwemmen in natuurwater. De gîte is geschikt voor 4 personen. De inrichting is zeer artistiek en smaakvol. Er is voldoende apparatuur en ruim voldoende leefruimte met o.m een heerlijke veranda met lange tafel met zicht op de ondergaande zon. Je mag 's avonds de houtkachel stoken of buiten een kampvuur maken. Uitstapjes naar de Pyreneeën en de Atlantische stranden zijn makkelijk in een dag te doen. Je mag je hond ook meenemen !

Gereisd Met partner in januari 2012

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Moulin de Lartigolle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin de Lartigolle in Lias d'Armagnac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin de Lartigolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.