Vakantiehuis Les Cammazes

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

29 reviews over Vakantiehuis Les Cammazes

• 9Stella24-07-2017

Ruim vakantiehuis aan de rand van het dorp

Vier ruime slaapkamers met goede ( lange) bedden. Airco en compleet ingerichte keuken. Tuin was groot maar ook vrij hellend. Fijne veranda. WiFi uitstekend. Het huis is in een straat met meerdere huurhuizen en een aantal permanent bewoonde huizen. Geen vakantiepark, juist erg privé. Goed uitgeruste speeltuin, voetbalveld bij de school. Tennisbaan en zwembad in straat achter het huis. Prima qua grootte aangezien het veelal een privezwembad was. Aanrader in de omgeving is meer van Lampy en meer van saint ferreol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Nel en Luuk Venema01-06-2017

Het is een fantastisch huis en mooie omgeving

Alles was goed groot huis veel comfort aanwezig lekker rustig,alleen het verkeer wat hard reed dat gaf nogal wat overlast als je buiten zat ( het zijn voornamelijk de vaste bewoners van de villawijk)

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Bianca27-07-2016

Het vakantie huis overtrof onze verwachtingen!

Heel groot, compleet ingericht huis met inpandige garage, wasmachine, strijkplank, strijkbout, ventilator, vaatwasser, oven, magnetron, dvd speler, zelfs tijdschriften en boeken aanwezig. Zeer vriendelijke, hulpvaardige engelse hostess. Heerlijk zwembad om lekker even af te koelen. Dit vakantie huis wordt verhuurd door touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Annette26-07-2016

Comfortabele huisjes in een klein dorpje

Grote huisjes met privacy in een klein dorpje

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Beke Dirk28-06-2016

Heel goed en fijn

Vond het fijn, woningen liggen rustig en onze villa was ruim en comfortabel. Alles was netjes. We werden door de plaatselijke verantwoordelijke zeer goed begeleid.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 4Joke van de Klomp06-09-2015

Heel anders als op de boekingssite

Wijkt geheel af van de foto op de site. Luxe villa wordt er vermeld en ik zag een leuk terras met luie stoelen. We hebben in het echt een piepklein terrasje met een ronde kale houten tafel en drie plastic stoeltjes. Het zwembadje is een aanfluiting er staan vier ligstoelen. Het huis zou gelijkvloers zijn maar we moeten boven slapen en naar t toilet. Het is inderdaad gewoon in een straatje met overal blaffende honden en niks te doen rondom het huis. Alle recreatie rondom is gesloten en het is pas 5 september. Het ligt ook nog vrij hoog op een berg dus de temperatuur scheelt zes graden met bv Toulouse. We dachten een huis met meer comfort geboekt te hebben maar wat een tegenvaller!. 12 dagen geboekt maar we zijn na 2 dagen vertrokken....

FranceComfort, directie, 12-05-2016

Dank voor uw review. Vervelend dat uw vakantie is tegen gevallen. We hebben er ook met elkaar over gesproken na uw verblijf en toen had u begrip. Het verbaast ons dan ook dat u nu deze review schrijft. Op onze site staat duidelijk dat dit geen vakantiepark is maar een villawijkje aan de rand van het dorpje Les Cammazes. De villa's kunnen onderling wat verschillen. Alles gelijkvloers is mogelijk, maar dan moeten we dat wel van tevoren weten. Mogelijk dat er in een nabijgelegen huis een hond is, dat kunnen wij niet voorkomen. Het klopt dat hoe hoger u bent, hoe kouder het wordt. Overigens is 25 graden in september voor de meesten toch heel aantrekkelijk. Als u klachten had over de faciliteiten dan hadden we dit graag op dat moment van u gehoord zodat er wat aan gedaan had kunnen worden. Maar zonder enige communicatie bent u vertrokken. In ons gesprek bleek dat u maar op 1 ding uit was: geld terug krijgen... Een andere accommodatie was aangeboden maar daar wilde u niet op ingaan.

Gereisd met partner in september 2015

• 10A van der Helm24-08-2015

Het was heerlijk vakantie vieren in dit ruime schone comfortabele huis. Alles spic en span binnen. Het huis is van alle gemakken voorzien. Het ligt in een rustig woonwijkje dus geen massatoerisme. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad en de tennisbaan maar het zag er allemaal prima uit. Het ligt in een prachtige omgeving. De plaatsjes in de omgeving zijn leuk om te bezoeken(Revel, Montolieu, Castelnaudary, Sorèze, Saissac, Carcassonne). Iets verder weg aan de Middellandse Zee Narbonne stad en strand. Verder prima service. Bij aankomst bleek de parasolpoot kapot. Binnen een uur werd er een nieuwe gebracht. Prima wifi. In één woord: TOP

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Max van Hofweegen27-09-2014

Uitstekend compleet huis in leuke omgeving

Prachtig huis, compleet ingericht, in een wat minder bekende omgeving in Haute Langedoc. Net naast een voedingskanaal van Canal du Midi. Geen GSM, geen Wifi, maar is wel in de buurt op te pikken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Yvonne25-09-2014

Luxe villa in de buurt van Carcassonne

Een echt park is het niet te noemen, het betreft gewoon een straat aan de rand van het dorp Les Cammazes alwaar ook tussen het huis van de beheerder en de het daarnaast gelegen huis een tennisbaan en een zwembad aanwezig is. De villa is geweldig luxe. Wij hadden een villa (nummer 21) met 4 slaapkamers met elk 2 één-persoonsbedden (bedden al opgemaakt) en totaal 3 (!) badkamers (elk met een toilet). Alles was aanwezig: tuinmeubilair, barbecue, goed ingerichte keuken, goedwerkend wifi, wasmachine enz. En dit alles gelijkvloers (alleen twee treden bij de voordeur). Carcassonne dient zeker bezocht te worden, het ligt op slechts 40 km. Het meer van Saint-Ferréol ligt op slechts 7 km. Aldaar zijn ook wat restaurants te vinden. Zeker ook de moeite waard, maar een stuk verder gelegen: de sluizen van Fonserannes bij de stad Béziers en de Middellandse Zee (Cap d’Agde / Sete).

Gereisd met vrienden in september 2014

• 5Frank en Marijke31-08-2014

mooi huis, maar niet op een vakantiepark

Het huis is prachtig, maar het vakantiepark waar op de site van touroperator over gesproken wordt, is het zeker niet. Het is gewoon een prima huis in een wijkje met vaste bewoners en vakantiegangers, dat zorgt voor een andere sfeer dan je verwacht op een park. Zo wordt er bijv. gewoon hard gereden in de straat waaraan de huizen staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

10 tips over Vakantiehuis Les Cammazes

• jobvdtop, 29-04-2013 Rapporteren

Carcassonne ligt op nog half uur rijden hier vandaan Ryanair vliegt hierop met een bijzonder laag tarief. Een mooie gelegenheid hier snel en goedkoop te komen. Dan natuurlijk wel een auto huren;maar ook dat was niet al te duur!

• jan, 29-04-2013 Rapporteren

Wist je dat je vanuit Eindhoven naar Carcassonne (Ryan Air) kunt vliegen, je op het vliegveld een auto kunt huren en dan binnen 45 minuten in Les Cammazes kunt zijn....

• Geertzen, 01-07-2013 Rapporteren

Carcassonne is zeker een locatie om te bezoeken. Ook kinderen kunnen zich hier uitstekend vermaken. Verder een dagje aan de kust is erg leuk. Er zijn mooie tochten te maken door de midi Pyr. Volg op de kaart eens de witter wegen en je komt door prachtige bossen en mooie vergezichten met authentieke Franse dorpjes. Restaurants om 's avonds te eten konden wij slecht vinden. Overdag geen probleem, mar misschien hebben wij niet goed gezocht.

0 vragen over Vakantiehuis Les Cammazes

Vakantiehuis Les Cammazes info