Camping Le Rêve

66 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Tegenvaller

S.de Jong
17-5-2015

Zomer 2014: we hadden voor 2 weken gereserveerd en verheugde ons enorm op de camping. Vooral de reviews waren doorslaggevend om te kiezen voor Le Reve. Wij komen er niet weer terug. De camping was te druk, vooral 's avonds (oordoppen in) . Restaurant onder de maat, een keer gegeten. Het zwembad was echt te koud voor jonge kinderen. Allemaal overkomelijke zaken, maar we zijn echt afgeknapt op de zakelijke instelling van de eigenaren. Wij moesten wegens verdrietige omstandigheden onze vakantie eerder beëindigen en kregen een wel zeer kille reactie van de eigenaren. Vaste gasten werden hartelijk ontvangen, hadden 'het voorrecht' met pinpas te mogen betalen. Wij moesten echter contant afrekenen, zowel het genuttigde 'diner' als de verblijfskosten. Vind je het prettig om in een Nederlandse enclave te verblijven dan is Le reve een fijne plek, wij prefereren anders. Overigens: in het voorseizoen waarschijnlijk fijne camping, want het terrein is mooi. Maar, wat ons betreft, niet in de zomer.

Mooie rustige Camping

Simone Staal
23-9-2014

De omgeving is prachtig en de plaatsen op de camping zijn ook erg mooi.Wij hebben al een paar keer op hetzelfde plekje gestaan en genieten nog steeds van het uitzicht op de vallei.

Familiecamping op ideale locatie

Marianne
1-9-2014

Camping is vooral heel geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen die zich op de camping willen kunnen vermaken en veel leuke dingen in de buurt willen zien. De ligging in de Dordogne is ideaal. Leuke activiteiten voor kinderen, gezellige sfeer. Sanitair hadden we meer van verwacht: er zijn bijvoorbeeld geen wc-brillen en 1x per dag schoonmaken als de camping vol staat is oké, maar hebben we wel beter mee gemaakt. Ondanks dat er geen grote animatieprogramma's of disco's o.i.d. zijn, wordt er wel overal vrolijk gespeeld, gerend en geschreeuwd door kinderen, 's avonds nog tot redelijk laat. Mensen die komen voor echte rust op de camping kunnen deze camping dus beter overslaan.

Camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Fijne camping

han_patricia
24-8-2014

Voor het 4e jaar op een rij naar de camping geweest, het bevalt nog steeds goed. Wel steeds op een ander plek gestaan, Huub en Carla bedankt voor de fijne vakantie.

Wat ik schreef aan Huub en Carla van Iersel, camping eigenaren:

"Na het bezoek van een week aan Le Reve kwam bij de volgende camping (die te groot en daarmee niet zo prettig was), meteen het rustige, familiale én het schone van Le Reve in herinnering."

Heerlijk ontspannen

GJR
2-8-2014

Wij hebben twee weken met de vouwwagen op de camping gestaan. Ondanks het redelijke weer was het bijzonder goed vertoeven. Ook onze kids hebben zich uitstekend vermaakt. Echt een aanrader en bijzonder gastvrij.

Rust en Ruimte

Horsman
23-7-2014

Wij hebben 2 weken in het voorseizoen op deze camping gestaan.

Ruime plekken. Veel bomen maar ook zichtlijnen.

Gezellige bar en goed restaurant.

Mede dankzij de gastvrije eigenaren hebben wij er een leuke tijd gehad.

Er valt veel te zien in de omgeving.

Wij hebben nog lang niet alles gezien dus komen zeker nog eens terug.

Al 25 jaar heel gewoon en daarom heel bijzonder.

Fam. van der Ploeg
5-7-2014

Inmiddels voor de 4e keer deze fijne camping bezocht. Grote kampeerplaatsen tussen de verschillende soorten bomen geven vanuit elke hoek een prachtig uitzicht op dit goed onderhouden terrein.

De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, gezellig en ontspannen. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wij komen graag weer terug!

Wat een rust en ruimte!

Laura Nagel
8-6-2014

We hebben eind mei een week in een van de chalets mogen doorbrengen. De chalet is netjes ingericht, met twee relax stoelen, een prima bed en een heerlijke douche. Op de camping heerst een aangename, rustige en relaxte sfeer. De campingeigenaren Carla en Huub dragen hier met hun vriendelijke en opspannen houding zeker aan bij. Ook de alom aanwezige vogeltjes dragen een mooi steentje bij. Een aanrader voor wie houdt van natuur, ruimte en rust!

heerlijke camping

kenneth
8-9-2013

We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.

Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.

Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.

Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.

De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.

Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.