Camping Le Rêve

57 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

heerlijke camping

kenneth
8-9-2013

We hebben dit jaar een week doorgebracht op le Rêve, een heerlijke camping in een prachtige omgeving (zie tip's). Op de camping kan je kiezen uit verschillende soorten plaatsen, zon/ gras, schaduw/ grasachtig en onder de bomen.

Het zwembad is prima in orde, ookal mogen er wel wat meer stoelen en parasols zijn.

Sanitair is ook prima in orde, maar wel wat beperkt als de camping vol is. 1 kinderdouche ruimte is te weinig.

Een nadeel vonden wij dat de speeltuin voorin de camping, naast het zwembad en de receptie, ligt. We hadden die liever halverwege de camping gehad, dan kan je makkelijker toezicht houden als ouders.

De annimatie is matig, een beetje knullig in elkaar gezet, over het algemeen duurt het allemaal te lang waardoor de kinderen zich gaan vervelen. De schatjacht ging door het zwembadgebied heen waardoor, zeker voor de kleinere kinderen, het eigenlijk te gevaarlijk is.

Kleine campwinkel, vers brood op bestelling. Zeer gastvrije eigenaren.

Een teleurstelling

Brenda
5-9-2013

De camping Le Reve is een heel mooi aangelegde camping. Ruime plekken en met veel groen er tussen. Wat jammer is dat wij niet het gevoel hadden dat de eigenaren met plezier aan het werk waren. Na een ongeluk tijdens een animatie-activiteit, waarbij een van onze kinderen naar het ziekenhuis moest voor een botbreuk, kregen we geen hulp en medeleven van de eigenaren. De discussie die daarna volgde over ons eerder vertrek i.v.m. een vervolgafpraak in een Nederlands ziekenhuis vonden we zeer teleurstellend.

Fijne camping, als of je thuis komt

han_patricia
11-8-2013

Voor de 3e maal op een rij, naar deze camping. Onze zoon vind het leuk op de camping, en Carla en Huub zijn perfecte gastvrouw en gastheer. Het is een ruim opgezette camping met mooie plaatsen. Dit jaar bestaat de camping 25 jr, hebben ze met de kinderen gevierd door middel van allerlei spelletjes. in de buurt kan je kano varen, en boom klimmen. Rond om de camping zijn diverse wandelroutes die ja kan lopen. Huub en Carla alles was weer perfect, bedankt

Klein paradijs op aarde

Lauwers Guy
7-8-2013

Deze camping heeft alles wat een "rustzoeker" zoekt.

Rust, mooie omgeving, erg ruime plaatsen, net sanitair, een mooi zwembad (ook voor de kleintjes).

Kortom een klein paradijs op aarde!

fijne camping om zeker terug te komen

sanne kamstra
21-7-2013

dit jaar (laatste week juni eerste twee weken juli) voor het eerst op deze camping geweest. Een fijne camping met heerlijke grote plaatsen ook de plaatsen in de volle zon hebben altijd een boom om onder te zitten bij al te heet weer. Lekker zwembad (wel iets kleiner dan het eruit ziet op de foto) en heerlijk gegeten. Schitterende omgeving en veel te doen. Echt een aanrader.

Wij hebben in de winter van 2012 daar enkele dagen gestaan met twee campers. Leuke omgeving en heerlijk eten bij de herberg die ook door een nederlands gezin wordt gerunt.

Triple A

Familie Schellens Halsteren
28-6-2013

Op de top van een heuvel in de Lot bevindt zich de fraaie camping van Carla en Huib. Veel groen, weinig opsmuk en veel hartelijkheid. Ruime plaatsen, prachtige notenbomen (geen muggen dus), rust en overzichtelijke weides bij de twee kindveilige zwembaden. We komen er met onze kinderen al meer dan 10 jaar, net als vele anderen verslaafd aan Le Reve. Het terrein is zeer doordacht van opzet. Het is aangelegd met een diversiteit aan boomsoorten die coulissen vormen tussen de velden en de plaatsen. Het terrein is nauwelijks geaccidenteerd en daardoor ideaal om zicht te kunnen houden op je kinderen. Het sanitair wordt grondig bijgehouden. Het barretje heeft iets van een bruin cafe. Daarbuiten zit je lommerrijk op het grindterras en smaken de maaltijden van Huib altijd naar meer. Brood is elke ochtend vers. Ach was het altijd maar zo, alhoewel, dan zou Le Reve geen droom meer zijn.

Perfecte plek, C3.

Veen
16-6-2013

Mooi uitzicht, rust en stilte in het voorjaar, eigenaren waren haast perfect te noemen, waren zeer klantvriendelijk en hebben een haast perfecte camping opgebouwd.

De ligging is zeer mooi gelegen, de kampeerplekken mogen gerust ruim bemeten worden genoemd.

Rustige camping in mooie omgeving

h_lutterman_1
2-9-2012

De camping heeft redelijke ruime plaatsen en biedt door de diverse struiken ook privacy. Sanitair & zwembad zijn ok, de eigenaars erg vriendelijk. De camping ligt midden in de heuvels aan het einde van de weg; dus rustig. Voor bezienswaardigheden in de Lot/Dordogne moet je wel wat verder rijden.Voor familie met kleine kinderen is het leuk, voor pubers is het te rustig. We stonden er een paar dagen op doorreis naar het zuiden, en dit was prima.

Fijne en kindvriendelijke camping

han_patricia
6-8-2012

Camping Le Reve,

Dit is een erg mooie camping vlakbij Gourdon en Le Vigan, Naast de enorme grote plaatsen met schaduw en of zon is er ook veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Na 22 uur totale rust en stilte op de camping, fijn zwembad en verwarmd. En de omgeving is mooi en er is voldoende te zien en beleven. We komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.75 uit 10 op basis van 57 reviews.