Natuurcamping zeer geschikt voor jonge gezinnen

Review geschreven door Lot, aug 2017

Natuurcamping zeer geschikt voor jonge gezinnen

Lot, aug 2017
25-8-2017

De kids hebben hier genoten! De leukste camping van de wereld volgens hen.

De georganiseerde spellen, met name de nachtspellen waren een groot succes, mede door het enthousiasme van Ryanne die dit alles begeleidde. De kinderen op de camping speelde heel leuk samen. Er is onder andere heel veel geweerwolfd :-)

Het zwembad is ruim voor deze maat camping en goed verwarmt. De kleintjes en grotere koukleumen houden het er ook heerlijk lang in uit. Bij het zwembad staat een groot bord met regels, waarvan het merendeel niet wordt opgevolgd. De kids kunnen volop zwemmen met grote opblaasbeesten (die deze zomer erg in waren). Er werd heerlijk gebald en gedoken. Als het wat drukker werd hielden de mensen goed rekening met elkaar en gaan de grootste beesten er weer uit. Lange zwembroeken en korte boxershorts kwamen volop voor. Sommige kids hadden wegens verbrandingen shirts aan.

Heel jammer dat de eigenaar er een enkeling buiten het zwembad op een zeer negatieve, verontwaardigde toon er opeens wel op aanspreekt en de andere in het zwembad laat zitten. Dit soort willekeur en plotselinge negativiteit was een domper op de vakantie.

Omgeving is fantastisch, heel veel keuze, waardoor je verschillende activiteiten goed kan afwisselen. Al moet je wel de kids mee weten te krijgen van de camping. Bij de receptie hebben ze een ruim aanbod aan folders aanwezig. Je kan ook geholpen worden met van te voren kaartjes kopen. Je kan vaak wel ter plekke kaartjes krijgen, maar als je van te voren besteld heb je, je starttijd, wat heel veel wachttijd kan schelen.

Het sanitair is prima, ff wennen aan geen wc brillen, maar het is gelukkig wel heel schoon.

Het enige jammere was de willekeur en negativiteit van de eigenaar.