Leuke camping, maar ik ga niet nog een keer

Review geschreven door Dhr. Van der

Leuke camping, maar ik ga niet nog een keer

Dhr. Van der,
16-8-2017

De camping is prachtig gelegen en heeft ruime plekken. Wij hebben gebruik gemaakt van de voor ingerichte de waard tent en dat is heerlijk. Zeker als je op doorreis bent. De faciliteiten zijn prima en het sanitair is schoon. Het zwembad is goed warm. De camping is mooi centraal gelegen en bijna alle 'must see' locaties in de Lot en Dordogne zijn met ongeveer een uur of korter te bereiken. Ook voor de kinderen is het er heerlijk en veilig spelen met genoeg (maar niet te veel) vermaak. Een domper op de camping zijn voor mij de eigenaren. Ze zijn afstandelijk en bemoeizuchtig op een verkeerde manier. Zo zijn wij een keer in het restaurant geweigerd, terwijl andere mensen gewoon eten geserveerd kregen en worden er mensen uit het zwembad weggestuurd in verband met kledingvereisten (zwembroek een centimeter te lang). Kortom, een leuke camping, maar mijdt de eigenaren.