Camping Le Rêve

8,8

3 reacties Camping Le Rêve

terrassencamping

van tilburg, 2-3-2014
is deze camping goed te bereiken ,of is dit een terrassencamping. hoe is het sanitair ?

Supermarkt

Fam. Versteegh, 16-1-2014
Wij zijn van plan om van de zomer naar deze camping te gaan. Ik las wel dat als je iets wil zien dat je dan de auto moet pakken. Maar moet dat ook als je een boodschap moet doen?
1 reactie

Leeftijd van de kinderen op deze camping

Kruiningen, 3-1-2012

Ik ben van plan om deze zomer een plaatsje op Le Rêve te reserveren. Maar ik twijfel nog vanwege de duidelijke meldingen dat het een camping is die bijzonder geschikt is voor kleine kinderen.

Mijn dochter wordt aan het einde van de zomer (2012) 12 en gaat dan naar het voortgezet onderwijs.

Ik vraag me dan ook af of er voldoende vermaak is voor haar, of misschien nog net zo voor een laatste keer.... ik lees het graag!