Camping Millefleurs

34 reviews over Camping Millefleurs in het Nederlands

Paradijselijke terrasvormige naturistencamping

Ruud van der Toorn
5-7-2010

Camping Millefleurs in Varilhes is een klein paradijsje middenin de natuur voor naturisten. Terrein en sanitair perfect onderhouden. Kleinschalige terrassencamping met fraai uitzicht. Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar(nederlands) met jonge kinderen. Geen animatie.

Gereisd met partner in juni 2010

Mooi gelegen kleine naturistencamping

janpunne
13-2-2010

Onze eerste ervaring op naturistisch gebied. Het smaakt naar meer!

Mooi en rustig gelegen in de heuvels, mooi terrein, heerlijke sauna, lekker zwembad, aardig beheerdersechtpaar en dito kampeerders.

Gereisd met partner in september 2009

Een kleine naturistencamping. 40 Plaatsen. Een fraai terrein met een zeer goed sanitair. De eigenaar en zijn vrouw staan altijd voor je klaar. Niets is hun teveel. Twee keer per week wordt er een gezamenlijke maaltijd gekookt, waar je aan kunt deelnemen. Wordt er iets gekookt wat je niet lekker vindt dan wordt er voor jou iets anders klaargemaakt.

Het is een prachtige uitvalsbasis voor bezoek aan de Pyreneen, Andorra etc.

Wie van rust houdt, vindt hier een ideale plek.

Gereisd met partner in juni 2008

Perfect!

Iemand
19-7-2009

Als het ff kan....... ''heengaan'' !

alles is mooi! ,sanitair ,Zwembad, Omgeving , Camping , Bos , Beek, Dieren ( erg gezellig) , Bloemen!.... Alles dus..

Gereisd anders in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Millefleurs in Le Tuilier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Millefleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.