Camping Millefleurs

34 reviews over Camping Millefleurs in het Nederlands

Heerlijk voorproefje voor later

Arie
1-10-2013

Op terugreis vanuit Spanje hebben we Millefleur bezocht. De reviews schepten hoge verwachtingen. De ontvangst door Hans en Simone was hartelijk en persoonlijk, de rondleiding van Hans over de keurig verzorgde camping was informatief en nuttig. We kregen een prima plek voor onze camper. 's Avonds genoten van het heerlijke gezamenlijke diner met een prettige kennismaking met andere campinggasten. De volgende dag de natuurwandeling van de camping gedaan en 's middags en 's avonds gerelaxed in de met hout gestookte sauna.

Deze 2 dagen waren een heerlijk voorpoefje voor later. We komen zeker terug op Millefleur voor een ontdekking van de prachtige omgeving. Hans en Simone, ga zo door met jullie paradijsje.

Gereisd met partner in september 2013

Een indrukwekkend mooie en schone camping. Rustig en zeer verzorgd. Verrassend veel zorg aan de kampeerplekken - het groen, de bloemen, het onderhoud. De eigenaren gaan ervoor.

Wifi-punt in het hoofdgebouw de gehele dag te gebruiken.

Informatie - wandelingen e.d. - volop aanwezig en met adviezen van de dag aangevuld. Zeer aangenaam vertoeven!

In de nabijheid:

Veel regionale producten op de boerenvrijdagmarkt in Foix. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes/wandelingen in de hogere Pyreneeën. Het wijngebied Limoux is ook van hieruit prima te bereiken.

Gereisd met partner in augustus 2013

Super

Douwe
24-6-2013

We werden zeer hartelijk ontvangen en konden meteen 's avonds aanschuiven bij het diner. Geweldig! Daarna 2 weken in een caravan van de camping genoten van de gastvrijheid en de mooie omgeving. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze geweldige camping. Simone en Hans, bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in mei 2013

Prachtige plek, prachtige omgeving, zeeeeeeer vriendelijke en gastvrije en gedienstige eigenaren. We voelen ons als erg verwend.

Gereisd met partner in juni 2013

Mooiste vakantie geweest in 20 jaar kamperen

Xander en Kevin
21-4-2013

We hebben Camping Millefleurs genomineerd als beste naturistencamping 2013 in de Anwb verkiezing. We kregen een berichtje terug dat ze enorm veel reacties hebben gekregen om Millefleurs te nomineren. Binnenkort zal vast en zeker de Anwb langkomen om dit ook zo te 'ervaren'.

Waarom genomineerd? omdat we bijna alle naturistencampings in Frankrijk bezocht hebben. Voor ons is deze camping het mooiste én gezelligste naturistenplekje in Frankrijk; een stukje paradijs op aarde.

Reserveer wel want de camping staat vrijwel het hele seizoen vol! Maar dat vonden we achteraf ook helemaal niet gek. Het mooie is, je merkt daar dus helemaal niets van.

Millefleurs, het mooiste stukje Frankrijk met veel zon en prachtig uitzicht op de Pyreneeën en krijgt bij deze van ons een 10+ !

Het is de mooiste vakantie geweest in meer dan 20 jaar kamperen in het mooie Frankrijk !

Gereisd met partner in januari 2013

Groots paradijs

Jolanda Marcel
22-8-2012

Dit jaar waren wij voor het eerst op Camping Mille Fleurs. Het is de meest fantastische camping die wijmooit hebben bezocht, wat een warm welkom. Je vindt er rust, gezelligheid, zeer mooie hout gestookte sauna, een zwembad en twee keer per week een heerlijke maaltijd.

De eigenaren staan altijd voor je klaar en bij het afscheid zwaaien je ze uit.

Volgend jaar gaan wij zeker weer naar Mille Fleurs

Marcel en Jolanda

Gereisd met partner in juli 2012

Heel gezellig en gastvrij

Lute
15-7-2012

Gezellige camping, zeer vriendelijk beheerdersechtpaar,houtgestookte sauna, s morgens vers brood , gezamenlijke maaltijden, prachtige authentieke omgeving voor mooie tochten en wandelingen

Wij hadden een weekje gepland om te blijven maar het werden 3 weken en met veel genoegen !

Gereisd met partner in mei 2012

mooie camping, in groen gebied

snoek
14-9-2011

Wij zijn dit jaar voor het eerst op deze camping geweest en het is een zeer mooie camping, veel groen bosrijke omgeving. Sanitair is echt schoon, er is ook een heerlijk zwembad en een sauna.

wij hebben het hier erg naar ons zin gehad, en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

mooie en kleine naturistencamping.

daan agnes regeer
5-11-2010

fijne en mooie naturisten-camping , gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

heerlijke sauna en zwembad. de maaltijden zijn een must, zeer goed.

er zijn twee mooie wandelingen te maken op het terrein van de camping,dus bloot.

ook wat de omgeving betreft,kan je wandelen,fietsen en leuke dorpjes bezoeken.

ook dit nog, het sanitair goed en schoon. iedere dag verse broodjes en brood.

Gereisd met partner in april 2010

prima camping met vriendelijke eigenaren

Denise en Joep Margry
30-9-2010

goede ontvangst met drankje, grote campeerplekken,schoon sanitair, fijne sauna, iedere morgen vers brood, goed onderhouden klein zwembad, leuke omgeving, en tot slot wordt je bij vertrek uitgezwaaid!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Millefleurs in Le Tuilier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Millefleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.