Magnifique om hier te gast te mogen zijn!

Camping Millefleurs

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ronald en Iris

Magnifique om hier te gast te mogen zijn!

Ronald en Iris,
27-8-2018

Met een welgemeend “bienvenue au paradis Naturiste” word je bij aankomst welkom geheten op een fraaie, goed onderhouden terrassencamping met plaatsen zowel in de zon als (half) schaduw. Een fijne persoonlijke benadering die blijft zolang je te gast bent. De rust, perfect onderhouden sanitair, hout gestookte sauna, gezamenlijke maaltijden , de natuur. En ja, het weldadige klimaat. Gelukkig niet de gevreesde “belegen” Nederlandse enclave. Pascaline en Gaetan trekken vele nationaliteiten van alle leeftijden en dat maakt het kamperen hier super!

Minder leuk voor kinderen? Wel voor die gezinnen die een compleet circus aan animatie hopen aan te treffen. Hier kun je ”slechts” de ene dag met je gezin genieten van de rust, de zon en alles wat “god in Frankrijk” zo koestert en de andere dag raften, canyoning, boomtopklimmen, wandelen door grotten of bergen. Of verdiepen in de Catharencultuur en alle sporen die zij hier hebben nagelaten.

Gereisd met partner in augustus 2018