Géén boekingskosten

Le Petit Pyreneen

FrankrijkMidi PyreneesLe Mas d'Azil

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Petit Pyreneen voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 11 reviews

Meer camping info

11 Reviews over Le Petit Pyreneen

• 10carine broucke01-07-2022

wat een fijne camping

de Ariège... vrij onbekend bij velen, zo ook bij ons. Op doorreis vonden we deze kleinschalige camping, en die leek een schot in de roos te zijn. Bij aankomst kijk je wel efkes, je ziet een wat verouderd receptiegebouw, wat verouderd sanitair gebouw. Maar wat een ontvangst. Vooral had ik een mailtje gezonden, en we werden onmiddellijk beide met onze naam aangesproken en begroet. We konden een plekje kiezen, veel schaduwrijke plekken, grote piches, kraaknet en nieuw sanitair (in een ouder gebouw) - heel fijn zwembad. Op wandelafstand van het dorpje, mooie mogelijkheden om te fietsen. Maar bovenal een top camping voor wie van kleinschaligheid houdt.
    Campinghosts met heel veel liefde voor hun vak en hun gasten.

• 8Karin24-07-2019

Fijne rustige camping

Wanneer je een rustige camping zoekt in een mooie omgeving is dit de juiste plek. De ontvangst is zeer vriendelijk. Anne laat je de plaatsen zien waar je uit kunt kiezen. De plaatsen zijn zeer ruim. Er zijn plekken met wat meer zon, wij hadden een plek met voornamelijk schaduw (wat erg fijn was met de zuid Franse temperaturen). Er is een zwembad om lekker af te koelen en voor de kinderen prima om in te spelen. Achter de camping loopt het riviertje. In het dorp op 1,5 km loopafstand zitten 2 kleine supermarkten en een bakker. Op een afstand van ongeveer een half uur rijden is een Intermarche Hyper. Je kunt iedere dag vers brood bestellen op de camping. Er is ook een restaurantje waar je volgens mij goed kunt eten Het sanitair is super schoon. Anne en Philippe zijn zeer hardwerkende mensen die je een onbezorgde vakantie laten ervaren. Behulpzaam en vriendelijk. Deze camping is echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9dominique Bled22-06-2019

Un séjour très agréable

Camping calme est très agréable, bien entretenu, de beaux arbres garantissant une certaine fraîcheur durant les fortes chaleurs. Une région à découvrir, qui satisfera les randonneurs, les amoureux de la nature, comme ceux qui préfèrent tranquillité et gastronomie. Sans oublier la qualité de l'accueil, avec des propriétaires très sympathiques et à l'écoute des locataires. Un endroit que nous recommandons, nous y avons passé un très bon séjour.

• 9Peter en Renée Höing26-08-2018

Heel graag tot ziens of wel, à la prochaine.

Op deze camping ben je WELKOM. Wij waren hier half juni 2018. De huidige uitbaters waren op dat moment nog maar drie maanden bezig. Zelf zijn het ervaren kampeerders met nog veel plannen voor de camping. Wij wensen ze veel succes en komen graag terug.

• 9Familie Herrmann31-07-2017

Ein Campingplatz zum wohlfühlen.

Nette Betreiber, viel Platz mit Sonne und Schatten. Ein sehr liebevoll geführter Campingplatz.

• 8Nelemans_228-05-2017

Mooie camping, fijn om te verblijven

Wat een fijne camping omgeven door mooie natuur. Een vriendelijk echtpaar runt de camping. We mochten zelf onze plaats uitkiezen. De plaatsen zijn ruim en op mooi gras. Wifi is gratis en goed. Sanitair is goed. Je kunt elke dag brood bestellen. Ook een lekker pilsje van het vat kun je lekker op je plaats of in de bar nuttigen. Je kunt je honden goed uitlaten. De omgeving is mooi. En de grot van Le Mas d'Azil is heel uitzonderlijk. Je rijdt er met de auto doorheen en kunt er ook doorheen wandelen. Je kunt naar de plaats Le Mas d'Azil lopen, helaas voor onze oude honden te ver. In de plaats Le Mas d'Azil is een kruidenier. De grote supermarkt ligt op 24 km afstand. We hebben hier een heel fijn verblijf gehad. De camping is aan te bevelen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Hiemstra05-08-2014

Fijne kleine camping

Niet veel Nederlanders,meeste mensen voor paar nachten

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Denis francis27-03-2014

Paisible, calme et familiale

Dans un premier temps c'est la région qui nous a attirée dans le secteur, nous étions aussi à la recherche d'un lieu calme pour nous poser et nous reposer. Le camping le petit Pyrenen à taille humaine , calme, convivial et familial où nous avons loué un chalet a répondu totalement à nos attentes avec des propriétaires très accueillants et soucieux d'apporter un service aux vacanciers. Nous avons apprécié le coin piscine, la soirée musicale mais aussi l'ombrage en bord de rivière pour la sieste ou la lecture.

• 8Chass407-05-2013

Super camping

Nous y avons séjourné fin juillet / début aout 2012 : il est bien situé à la sortie du Mas d'Azil, la route n'est pas très passante. La situation est très agréable au bord de la rivière. Nous avions choisi un emplacement à l'avance par téléphone avec les conseils du proprio. Très beau camping à taille humaine, de l'ombre, une petite piscine mais grande amplitude horaire, accueil exemplaire.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Cantin19-09-2012

idéal

Nous sommes très heureux de ce séjour de 2 semaines que nous avons passé dans ce camping le "Petit Pyrénéen" y compris nos parents de respectivement 87 et 90 ans. Nous avons pu visiter une grande partie de cette région magnifique que nous ne connaissions pas. Bien entendu nous reviendrons pour continuer à découvrir ces montages et ces plaines superbes. Nous vous remercions aussi pour votre accueil et pour le calme, les emplacements superbes, et tout ce qui fait de votre camping un lieu de villégiature privilégié que nous avons beaucoup apprécié. Georges et Josette Cantin

Camping Le Petit Pyreneen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar