Bed and Breakfast La Quérette

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast La Quérette
9,3

12 reviews over Bed and Breakfast La Quérette in het Nederlands

Fantastische locatie op tot rust te komen

weke77nc
16-9-2012

Super kamers in een fantastische hoeve. Het is echt genieten van de rust met een fantastisch uitzicht in de heuvels. De kamer is ruime en compleet.

Gereisd met partner in augustus 2012

Plek voor rustzoekers

Jeanne en Els
5-8-2012

La Querette is een plek voor rustzoekers. Via een 6 km lange smalle toegangsweg kom je op een prachtige stille plek. Het is een zeer fraai verbouwd landhuis met ruime kamers en prachtig terras met uitzicht over de landelijke en bosrijke omgeving. Bij aankomst zagen we de reebokjes lopen. Het ontbijt is goed verzorgd. Avondeten is niet meer mogelijk, daarvoor ben je aangewezen op restaurantjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Heerlijke plek.

Delly en Piet Dirks
26-8-2011

Een paar dagen in Chambres 'd Hôtes kunnen zo aantrekkelijk zijn. La Querette biedt ruim boven het gemiddelde uitstekende en comfortabele Chambres 'd Hôtes met een aantrekkelijke "Table d'Hôte"

Gereisd met partner in juli 2011

Ongelooflijk goede chambre d'hote!

Trudy
25-8-2011

Zomer 2011; wij logeren met vrienden slechts 1 nachtje in deze fantastische chambre d'hote. Ligt weliswaar afgelegen, maar dan heb je ook wat; prachtige omgeving, geweldige perfect opgeknapte boerderij/landhuis, sfeervolle/smaakvolle ambiance en tot slot heel gezellige host/hostess die werkelijk alles uit de kast halen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken...en oja; er wordt ook nog heerlijk gekookt! Super-plek!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Adembenemende rust

m_r_w_bijsmans
21-8-2011

Natuur en gast vrijheid in zijn optima forma bij ingrid en Oscar.Prachtig B&B waar je heerlijk tot rust komt.Kamers geweldig en mee eten is een aanrader. Af en toe samen met Oscar de Boer op is erg leuk. Wat een fantastische ervaring En absoluut een aanrader en wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

Een pracht ervaring!

Alex & Karin
10-8-2011

La Querette en haar gastvrouw en gastheer Ingrid en Oscar maken van het verblijf een pracht ervaring. Een perfect verbouwde boerderij, zéér ruime, schone kamer met mooi sanitair en een fantastich uitzicht vormen het decor. De gastvrijheid, de onstpannen en ongewongen sfeer en de kookkunsten van Ingrid maken dit plaatje meer dan compleet. We hebben heerlijke dagen gehad.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

Adembenemende rust

Marco & Monique
8-8-2011

Natuur en gast vrijheid in zijn optima forma bij ingrid en Oscar.Prachtig B&B waar je heerlijk tot rust komt.Kamers geweldig en mee eten is een aanrader. Af en toe samen met Oscar de Boer op is erg leuk. Wat een fantastische ervaring En absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

heerlijk!

Esther
1-8-2011

wat een gastvrijheid, heerlijk relaxen, heerlijk gegeten, ruime kamer, heerlijke douche, brandschoon, zeer attente gastvrouw- en heer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Zeer gastvrije ontvangst door Ocar en Ingrid in een fantastisch pand. Omgeving is rustig en wijds, kamers goed verzorgd, schoon en sfeervol met goede bedden (lekker geslapen!!). Oscar en Ingrid zorgen voor prima faciliteiten en een gezellige sfeer. Helemaal goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

top overweldigend

hans leushuis
10-9-2009

het was even zoeken maar dan heb je ook wat!! Ingrid, een geweldige gastvrouw, Oscar van alle markten thuis. Ingrid laat je genieten van de franse keuken. Uitzicht en omgeving formidabel!!

Over tien jaar of eerder komen wij terug om te kijken hoeveel schapen (big sheep) 50, 100, 0f 500 er grazen bij jullie!!

groeten uit heythuysen

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Quérette in Le Mas d'Azil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Quérette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.