Le Mas d'Azil

Reviews over Le Mas d'Azil

Heel graag tot ziens of wel, à la prochaine.

Peter en Renée Höing,
    26-8-2018

Op deze camping ben je WELKOM. Wij waren hier half juni 2018. De huidige uitbaters waren op dat moment nog maar drie maanden bezig. Zelf zijn het ervaren kampeerders met nog veel plannen voor de camping.

Wij wensen ze veel succes en komen graag terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping, fijn om te verblijven

Nelemans_2,
    28-5-2017

Wat een fijne camping omgeven door mooie natuur. Een vriendelijk echtpaar runt de camping. We mochten zelf onze plaats uitkiezen. De plaatsen zijn ruim en op mooi gras. Wifi is gratis en goed. Sanitair is goed. Je kunt elke dag brood bestellen. Ook een lekker pilsje van het vat kun je lekker op je plaats of in de bar nuttigen. Je kunt je honden goed uitlaten. De omgeving is mooi. En de grot van Le Mas d'Azil is heel uitzonderlijk. Je rijdt er met de auto doorheen en kunt er ook doorheen wandelen. Je kunt naar de plaats Le Mas d'Azil lopen, helaas voor onze oude honden te ver. In de plaats Le Mas d'Azil is een kruidenier. De grote supermarkt ligt op 24 km afstand. We hebben hier een heel fijn verblijf gehad. De camping is aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne kleine camping

Hiemstra,
    5-8-2014

Niet veel Nederlanders,meeste mensen voor paar nachten

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische locatie op tot rust te komen

weke77nc,
    16-9-2012

Super kamers in een fantastische hoeve. Het is echt genieten van de rust met een fantastisch uitzicht in de heuvels. De kamer is ruime en compleet.

Gereisd met partner in augustus 2012

Plek voor rustzoekers

Jeanne en Els,
    5-8-2012

La Querette is een plek voor rustzoekers. Via een 6 km lange smalle toegangsweg kom je op een prachtige stille plek. Het is een zeer fraai verbouwd landhuis met ruime kamers en prachtig terras met uitzicht over de landelijke en bosrijke omgeving. Bij aankomst zagen we de reebokjes lopen. Het ontbijt is goed verzorgd. Avondeten is niet meer mogelijk, daarvoor ben je aangewezen op restaurantjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Le Mas d'Azil scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews