Vakantiehuis
Kleine hotels
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor La ferme de Maurel voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis La ferme de Maurel in het Nederlands

Een plaats waar je tot rust komt

Thierry
3-6-2013

voor mensen die tot rust willen komen is dit een uitstekende plaats een echte aanrader. Als je aankomt bij de Chambres d'Hote heb je meteen een gevoel van rust en een héél mooi uitzicht op de pyreneeën.

Je hebt een héél goed uitgebreid ontbijt en zeer gevarieerd. De kamers zijn zéér gezellig ingericht en proper, en je krijgt bij aankomst een warm onthaal dit maakt het verblijf heel aangenaam en de twee de eigenaars Ann en Jef gaven steeds goede tips om uitstappen te doen.

Thierry

Gereisd anders in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La ferme de Maurel in Le Fossat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La ferme de Maurel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.